Środek do przyśpieszenia próchnienia

1. Data: 2010-09-13 19:25:00

Temat: Środek do przyśpieszenia próchnienia
Od: "grzesiek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Chciałem zapytać czy ktoś zna jakiś wynalazek, żeby przyśpieszyć próchnienie
drewna? Chodzi mi o pnie kilku starych, ściętych drzew. Podobno jest coś
takiego, ale w kilku sklepach ogrodniczych nikt nie potrafił mi pomóc.

Pozdrawiam

Grzesiek

2. Data: 2010-09-13 19:47:01

Temat: Re: Środek do przyśpieszenia próchnienia
Od: "cezarys" <c...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

Saletra amonowa?
Kiedyś było na grupie
Pozdrawim
CEzarys

3. Data: 2010-09-13 19:55:52

Od: "grzesiek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a wiesz może jak mam ją użyć?
chodzi mi czy tylko posypać czy rozrobić z wodą i polać co jakiś czas?

grzesiek

4. Data: 2010-09-13 21:26:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 13 Sep 2010 21:25:00 +0200, grzesiek napisał(a):

> [...]
> drewna? Chodzi mi o pnie kilku starych, ściętych drzew. Podobno jest coś
> takiego, ale w kilku sklepach ogrodniczych nikt nie potrafił mi pomóc.

Grzybnia boczniaka. Nawiercić otworki w pieńkach i tam włożyć po kawałku
grzybni, dalsze postępowanie zgodnie z instrukcją.

5. Data: 2010-09-14 16:31:20

Od: "cezarys" <c...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

Parę lat temu było na grupie tej lub ogrody.
Wsypać w otwór (ale nie pamiętam dokładnie)
A nie możesz tych pni wykorzystać?

6. Data: 2010-09-15 05:02:05

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Parę lat temu było na grupie tej lub ogrody.
> Wsypać w otwór (ale nie pamiętam dokładnie)

Nawiercić dziury w pniach i w otwory nasypać saletry.
Reszta zrobi się sama.

Pozdrawiam
skryba

7. Data: 2010-09-15 11:28:09

Od: "grzesiek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za wszystkie podpowiedzi.

zastosuje się w najbliższym czasie do zaleceń i na wiosnę dam znać co i jak.

pozdrawiam

grzesiek

Dylemat kosiarkowy
Cięcie moreli - czy? jak? kiedy?
Szkodnik zjada liście
POLECAM - DOBRY PRODUCENT, DOBRY SPRZEDAWCA
Szara pleśń na winorośli ;-(