zakładanie trawnika

1. Data: 2010-09-14 06:43:54

Temat: zakładanie trawnika
Od: "mz" <2...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam ok 3 arów ziemi, na których chę posiać trawę. Czy jest sens robić to
teraz na przełomie września i października ? Czy lepiej czekać na wiosnę ?

2. Data: 2010-09-14 07:12:16

Temat: Re: zakładanie trawnika
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mz" <2...@w...pl> wrote in message
> Witam
> Mam ok 3 arów ziemi, na których chę posiać trawę. Czy jest sens robić to
> teraz na przełomie września i października ? Czy lepiej czekać na wiosnę ?

Teraz.

3. Data: 2010-09-14 07:34:49

Od: Rafał <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.09.2010 08:43, mz pisze:
> Witam
> Mam ok 3 arów ziemi, na których chę posiać trawę. Czy jest sens robić to
> teraz na przełomie września i października ? Czy lepiej czekać na wiosnę ?

Ja bym zakładał teraz, pogoda jest optymalna, na wiosnę będzie już
zielono. Do lata trawnik będzie już dość mocny aby przetrwać upały, nie
będzie wymagał aż takich nakładów pracy i wody jak ledwo wysiany.

4. Data: 2010-09-16 22:22:23

Od: "smiechu" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zielono. Do lata trawnik będzie już dość mocny aby przetrwać upały, nie
> będzie wymagał aż takich nakładów pracy i wody jak ledwo wysiany.

a czy powyższe sprawdzi się w polsce północno-wschodniej?
W końcu to o około 2 tygodnie do zimy bliżej
pozdr
smiechu

5. Data: 2010-09-24 18:31:28

Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam ok 3 arów ziemi, na których chę posiać trawę. Czy jest sens robić to
> teraz na przełomie wrze?nia i paĽdziernika ? Czy lepiej czekać na wiosnę ?

A ja bym część zrobił teraz, a resztę na wiosnę.

Teraz jest dobry czas, żeby przygotować podłoże.
Wyrównaj teren, jeśli trzeba nawieź ziemi, dobrze ubij walcem
dobrze jest to zrobić tuż przed zimą, żeby chwasty nie zaczęły rosnąć

w czasie zimy teren trochę siądzie

na wiosnę usuniesz kilka chwastów, wyrównasz, jeszcze raz popracujesz walcem
zasiejesz trawę i będzie ok na kilka lat.

--
pozdro
barbakan

Środek do przyśpieszenia próchnienia
Dylemat kosiarkowy
Cięcie moreli - czy? jak? kiedy?
Szkodnik zjada liście
POLECAM - DOBRY PRODUCENT, DOBRY SPRZEDAWCA