środek na pająki

1. Data: 2004-04-19 06:38:47

Temat: środek na pająki
Od: "Shuwar" <shuwar@_NOSPAM_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy istnieje na rynku jakis srodek odstraszajacy / usmiercajacy pajaki.
W domu, w ktorym mieszkam obecnie z nastaniem cieplych dni pojawiaja sie
gigantyczne 'grube' i obrzydliwe pajaki. Dla mnie moze nie stanowi to
wielkiego
problemu, lecz moge dostac wkrotce zawalu po kolejnym spazmatycznym krzyku
mojej drugiej polowy ;)
Moze macie jakies doswiadczenie w tym temacie

Pozdrawiam,
Adam

======
$ ShuCASH 5.0
$ Kontrolowanie domowych finansów
$ Program isnieje i rozwija się od 1996 roku
$ www.domowe-finanse.pl
======

1. Data: 2004-04-20 18:18:01

Temat: Re: środek na pająki
Od: "kuku" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mojej drugiej polowy ;)
> Moze macie jakies doswiadczenie w tym temacie

Jeszcze rok temu nie uwierzylabym, ze to powiem, ale: niech druga polowa
sprobuje je polubic. Ja poprzednie lato spedzilam sama z pajakami w
mieszkaniu (a wiec na moj wrzask nawet nie mial kto reagowac). Najpierw z
ogromnym obrzydzeniem, trzesac sie, zabijalam je rzucajac w nie z daleka
ciezkimi przedmiotami. Ale to mnie bardzo stresowalo, bo nie zawsze
trafialam, w efekcie czego pajak zaczynal sie szybko przemieszczac, a wiec
ja tez musialam wiac. Potem stwierdzilam, ze to trzeba leczyc. I zamiast
leczyc zaczelam szperac po necie w poszukiwaniu wiedzy o arachnofobii, o
pajakach. Doszlam do tego, ze tak sie napatrzylam na zdjecia wstretnych
wielkich tropikalnych pajakow, ze juz nie krzyczalam trzesac sie z krzykiem
na widok naszych malych badz co badz pajaczkow. Po prostu ich nie ruszalam.
Teraz moge sie z bliska przygladac pajakowi. Jesli nie biegnie w moim
kierunku, moze sobie spokojnie zyc. Mam nadzieje, ze kiedys calkiem sie
przemoge. Nie wiem, czy jest jakis skuteczny srodek zwalczajacy pajaki. A
zwalczanie strachu daje duzo satysfakcji.
Powodzenia,
joan

1. Data: 2004-04-21 08:09:46

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kuku" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]Nie wiem, czy jest jakis skuteczny srodek zwalczajacy pajaki.[...]

Jest - kot. Poza tym podobno pająki nie lubią różowych ścian (aczkolwiek
obawiam się, że nawet moja nasilona arachnofobia nie zmusi mnie do
pomalowania sypialni na różowo :).

Pozdrawiam
Hanka ze wsi (uch, tu dopiero jest rozmaitość tego obrzydlistwa...)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2004-04-21 08:25:09

Od: "pyton" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pomalowania sypialni na różowo :).
>
> Pozdrawiam
> Hanka ze wsi (uch, tu dopiero jest rozmaitość tego obrzydlistwa...)

najlepszy środek na pająka to środek kąta przy suficie, a gdzies czytałem że
człowiek podczas snu połyka średnio około 8 pająków

1. Data: 2004-04-21 08:32:30

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pyton" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...] człowiek podczas snu połyka średnio około 8 pająków

Ale na dobę czy w ciągu tygodnia?

Pozdrawiam
H. (dieta wysokobiałkowa... mniammm...)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2004-04-21 08:37:51

Od: "Shuwar" <shuwar@_NOSPAM_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pyton" <t...@p...onet.pl> napisał
: najlepszy środek na pająka to środek kąta przy suficie, a gdzies czytałem
że
: człowiek podczas snu połyka średnio około 8 pająków

ja slyszalem ze w ciagu zycia ;)

Ale te co chodza u mnie w domu by sie zmiescic, musialyby czekac w ukryciu
na moje ziewniecie i wtedy biegiem siu... do ust :))))

======

1. Data: 2004-04-21 10:14:59

Od: "rpm" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Powinniście się oboje cieszyć. Pająki w domu to brak innego robactwa
zwłaszcza much. Ja dokarmiałem jednego przez całą zimę. Gdybyś miał na to
ochotę - musisz mu wrzucać do sieci żywe robale bo na martwe nie reaguje.

Robert

1. Data: 2004-04-21 10:36:01

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rpm" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
> [....]Pająki w domu to brak innego robactwa
> zwłaszcza much. [...]

Trutututu pająk z drutu ;) Ale nic to, już niedługo będą siatki w oknach i
koty wszędzie.

Pozdrawiam
Hanka z pająkami w siedemdziesięciu siedmiu odmianach, a ponadto muchami,
komarami, złotookami, żuczkami i niezidentyfikowanymi cosiami znad umywalki
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2004-04-21 12:00:09

Od: "Shuwar" <shuwar@_NOSPAM_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Te pajaki o ktorych pisze to nie korsarze (nie te z 'chudymi nogami'). Są
grube, włochate, bardzo szybko chodzą i mają około 4 / 5 cm. To tak na
marginesie dyskusji :)))

Nie zdazylo mi sie widziec ich na pajeczynie (pająków ma się rozumieć)
- tak sobie tylko zwiedzaja mieszkanie nie zatrzymujac sie w jakims
szczegolnym miejscu.

Pozdrawiam
Shuwar

======

1. Data: 2004-04-21 12:04:57

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 21 Apr 2004 14:00:09 +0200 I had a dream that Shuwar
<shuwar@_NOSPAM_poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
> Nie zdazylo mi sie widziec ich na pajeczynie (pająków ma się rozumieć)
> - tak sobie tylko zwiedzaja mieszkanie nie zatrzymujac sie w jakims

cztery do pięciu centymetrów - masz takie pającory w domu??

Re: za ciepło w lodówce?
Wynajem, OSTRZEGAM!!!
Re: Wybor sprzetu AGD
Re: Podatki, remont a prawa wlasnosci
Tapeta w łazience - przed położeniem mam pytanie.