Re: Środki uspokajające

From: Tomasz Jarzynka <t...@S...kadu.net.RU>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Środki uspokajające
Date: Sat, 03 Apr 2004 18:39:30 +0200

zestresowany wrote:

> Witam
> W poniedzialek podchodze do waznego egzaminu, niestety ustnego. Mowie
> niestety, gdyz mam straszny problem z mowieniem w stresujacych sytuacjach.
> Łamie mi sie glos , drza rece etc. Dlatego , chcialbym sie dowiedziec
> jakie sa skuteczne srodki uspokajajace dostepne w aptece bez recepty. I
> nie chodzi mi o nasenne, tylko takie , dzialajace doraznie.
> POzdrawiam.

np. Tabletki uspokajajace Labofarmu, ale wg. mnie ziolowe leki zaczynaja
dzialac z kilkudniowym opoznieniem. Jezeli masz naprawde duzy problem z
wyduszeniem z siebie slowa w stresujacej sytuacji, w takich sytuacjach
amerykanscy lekarze przepisuja np. 0,5mg alprazolamu (nie wiem, czy w
Polsce tez taka lekka reka wypisaliby recepte), ktory nie tylko
uspokaja ale dziala przeciwlekowo. Tylko ostroznie z benzodiazepinami,
bo to silne srodki.

--
tomasz k. jarzynka / 601706601 / tomee (at) kadu (dot) net
KADU: http://kadu.net Rozkłady ZTM: http://ztm.moo.pl

XMMS is shut down