Środki uspokajające

1. Data: 2004-04-02 22:25:35

Temat: Środki uspokajające
Od: "zestresowany" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
W poniedzialek podchodze do waznego egzaminu, niestety ustnego. Mowie niestety,
gdyz mam straszny problem z mowieniem w stresujacych sytuacjach. Łamie mi sie
glos , drza rece etc. Dlatego , chcialbym sie dowiedziec jakie sa skuteczne
srodki uspokajajace dostepne w aptece bez recepty. I nie chodzi mi o nasenne,
tylko takie , dzialajace doraznie.
POzdrawiam.

2. Data: 2004-04-03 07:10:10

Temat: Re: Środki uspokajające
Od: "magda" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zestresowany" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
skuteczne
> srodki uspokajajace dostepne w aptece bez recepty. I nie chodzi mi o

Persen forte
magda

3. Data: 2004-04-03 16:39:30

Od: Tomasz Jarzynka <t...@S...kadu.net.RU> szukaj wiadomości tego autora

zestresowany wrote:

> [...]
> jakie sa skuteczne srodki uspokajajace dostepne w aptece bez recepty. I
> nie chodzi mi o nasenne, tylko takie , dzialajace doraznie.

np. Tabletki uspokajajace Labofarmu, ale wg. mnie ziolowe leki zaczynaja
dzialac z kilkudniowym opoznieniem. Jezeli masz naprawde duzy problem z
wyduszeniem z siebie slowa w stresujacej sytuacji, w takich sytuacjach
amerykanscy lekarze przepisuja np. 0,5mg alprazolamu (nie wiem, czy w
Polsce tez taka lekka reka wypisaliby recepte), ktory nie tylko
uspokaja ale dziala przeciwlekowo. Tylko ostroznie z benzodiazepinami,
bo to silne srodki.

--
tomasz k. jarzynka / 601706601 / tomee (at) kadu (dot) net
KADU: http://kadu.net Rozkłady ZTM: http://ztm.moo.pl

XMMS is shut down

4. Data: 2004-04-03 16:58:48

Od: "ela" <w...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na receptę co prawda ale najgenialniejszy: propranolol 10mg

5. Data: 2004-04-03 18:41:02

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2004-04-04 19:47:26

Od: "ela" <w...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

no tak :))) a hydroksyzynku

zmulić może rzeczona hydroksyzynka a jasność umysłu potrzebna wołającemu o
pomoc

niewerbalnie :)))))

ela

Pytanko o uczelnie