tycie po Orgametrilu

1. Data: 2004-04-02 18:45:03

Temat: tycie po Orgametrilu
Od: u...@d...invalid szukaj wiadomości tego autora

Muszę zażywać Orgametril (preparat dzialający jak progesteron) non stop
przez 6 miesięcy. Po pierwszym miesiącu przytyłam 6 kg! Zorientowałam
się tydzień temu, że następuje błyskawiczny przyrost wagi, zredukowałam
posiłki, jem naprawdę bardzo niewiele, niemal 0 węglowowodanów, posiłki
niskokaloryczne, uprawiam sport - mimo to waga przyrasta. Jaki jest
ratunek? Już nie moge bardziej ograniczyć jedzenia, bo mam około 1000
kalorii dziennie...
--
dziękuję za wszelkie rady, MB