Stomatolog

1. Data: 2004-04-02 17:16:48

Temat: Stomatolog
Od: "Grzegorz W." <g...@a...juni.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie odnosnie usług stomatologiczych, czy płatne są teraz wszystkie
usługi , tzn. plomby, usówanie żęba. Kiedyś było tak ze prywatne gabinety
miały podpisane umowy z kasa chorych i naprzykład plomba zwyłka była za
darmo
, wyrwanie zęba tez było zadarmo. Jak to wygłąda teraz.

Za informacje z góry dzięki

2. Data: 2004-04-02 20:52:53

Temat: Re: Stomatolog
Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: c4k72v$eo$...@n...polsl.gliwice.pl ,
której nadawcą było Grzegorz W. <g...@a...juni.gliwice.pl> zostało
napisane:

> [...]
> plomba zwyłka była za darmo
> , wyrwanie zęba tez było zadarmo. Jak to wygłąda teraz.

to raczej tak - niezaleznie czy gabinet jest prywatny czy dziala w
strukturach wiekszego zakladu (opieki zdrowotnej) to mozesz je z grubsza
podzielic na te ktore maja podpisany kontrakt z NFZ i te które nie maja
podpisanego kontraktu z NFZ. lista tych gabientow jest na stronie nfz
kazdego wojewodztwa (np www.nfz-krakow.pl )
jezeli chodzi o sama odplatnosc za swiadczenia - tez bedzie pelna informacja
na stronie nfz. generalnie dla doroslych refundowane jest: usuniecie zeba,
protezy (komplet raz na 5 lat), wypelnienia chemoutwardzalne, leczenie
kanałowe (to w zakresie od kła do kła), co pół roku usunięcie kamienia
nazębnego. wiecej nie pamietam, jak masz jakiesz szczegolowe pytania to
pytaj smialo.

--
milego dnia
adam, gg# 402495

Czy na USG można wykryć czy dziecko ma Down'a
DZIEKI KRZYSIU
TŁUSZCZAK
TŁUSZCZAK
ma być wystająca szczęka