Re: zespol urojeniowy "Jezusa"

1. Data: 2004-04-02 18:29:06

Temat: Re: zespol urojeniowy "Jezusa"
Od: "alt.religion.albertanism" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 02 Apr 2004 from pl.soc.religia
message-id= news:c4j49k$b84$1@atlantis.news.tpi.pl :

> Czy mógłbyś podac jakis cytat ? Bo ja sobie nie przypominam,
> by Jezus wygadywał podobne bzdury.

Rad jestem, ze zgadzasz sie ze mna, prorokiem od bostwa Wakan Alo,
ze niejaki "Jezus" (prawdziwe nazwisko Jeszua (hebrajskie
Jahuszuah)) - wygadywal bzdury! O ile w ogole cos wygadywal, bo
jako rzekomo zydowski bog wszechmogacy, jakims dziwnym trafem nie
mogl zostawic po sobie ani jednego sladu wlasnej obecnosci i
wlasnych pogladow czy opinii. Wszystko co ludzkosc wie na temat
jego opinii, to zmyslenia ludzi ktorzy go nigdy nie slyszeli ani
nie widzieli, ale spisali to co rzekomo mial kiedys przed
dziesiatkami rokow powiedziec publicznie...

Tak wiec cytatow z "Jezusa" nie podam ci, bo ich po prostu nie ma.

Podam ci zas to co czciciele boskosci "Jezusa" utrzymuja jako
prawde:

"Wierzę w jednego Boga,
Ojca wszechmogšcego,
Stworzyciela nieba i ziemi,
wszystkich rzeczy widzialnych
i nie widzialnych
I w jednego Pana Jezusa Chrystusa,
Syna Bożego Jednorodzonego,
który z Ojca jest zrodzony
przed wszystkimi wiekami,
Bóg z Boga,
Œwiatłoœć ze Œwiatłoœci,
Bóg prawdziwy z Boga prawdziwego.
Zrodzony, a nie stworzony,
współistotny Ojcu,
a przez Niego wszystko się stało.
On to dla nas ludzi
i dla naszego zbawienia
zstšpił z nieba.
I za sprawš Ducha Œwiętego
przyjšł ciało z Maryi dziewicy
i stał się człowiekiem.
Ukrzyżowany również za nas
pod Poncjuszem Piłatem
został umęczony i pogrzebany.
I zmartwychwstał trzeciego dnia,
jak oznajmia Pismo.
I wstšpił do nieba;
siedzi po prawicy Ojca.
I powtórnie przyjdzie w chwale
sšdzić żywych i umarłych,
a królestwu jego nie będzie końca.
Wierzę w Ducha Œwiętego
Pana i Ożywiciela,
który od Ojca i Syna pochodzi.
Który z Ojcem i Synem
wspólnie odbiera uwielbienie
i chwałę;
który mówił przez proroków.
Wierzę w jeden, œwięty, powszechny
i apostolski Koœciół.
Wyznaję jeden chrzest
na odpuszczenie grzechów.
I oczekuję wskrzeszenia umarłych.
I życia wiecznego w przyszłym œwiecie.
Amen".

Ja tez uwazam ze to bzdury, bo ja wierze w ewolucje a nie w
stworzenie swiata i czlowieka przez trojke zydowskich bogow.
Poniewaz wedlug zydowskich mitow "Jezus", podczas jego pobytu w
Izraelu, oglaszal to co jest zawarte w tym zydowskim wyznaniu
wiary, to jasne jest wiec, ze ten izraelski bog cierpial na zespol
urojeniowy. Jego poglady wykazywaly wielka niespojnosc i calkowite
oderwanie od rzeczywistosci. Dostrzegli juz to wspolczesni mu
Izraelczycy, ale Izraelskie wladze zamiast "Jezusa" potraktowac
odpowiednio jak chorego, woleli go wydac na okrutna smierc, by
dostarczyc izraelskiej gawiedzi widowiska i uciechy na swieto
Pesah.

Z dobrymi życzeniami,
--
Albert Jacher lek., Twórca Religii Mądrości
www.albertanism.freezope.org

2. Data: 2004-04-02 18:35:19

Od: Klaudia <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

łomatko, on powrocil!!! a ja ostatnio czyscilam moj KF ;-)))

Klaudia

3. Data: 2004-04-02 18:54:07

Od: "dino" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> łomatko, on powrocil!!! a ja ostatnio czyscilam moj KF ;-)))
>
> Klaudia
A miala byc dejacheryzacja...:(((

4. Data: 2004-04-02 21:28:10

Temat: Re: zespol urojeniowy "Jezusa" [OT]
Od: Korowiow <k...@N...rejestracje.pl> szukaj wiadomości tego autora

alt.religion.albertanism wrote:

> (ciach bełkot chorego)

Czy mógłby mi któryś z psychiatrów fachowo powiedzieć na co cierpi ten
człowiek? Może to "zespół urojeniowy Jachera"?

5. Data: 2004-04-02 23:29:48

Od: "alt.religion.albertanism" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 02 Apr 2004 from pl.sci.medycyna
message-id= news:c4klnq$5fr$1@nemesis.news.tpi.pl :

> Czy mógłby mi któryś z psychiatrów fachowo powiedzieć na co
> cierpi ten człowiek? Może to "zespół urojeniowy Jachera"?

A na jaki zespol urojeniowy cierpi niejaki "ojciec swiety Jan Pawel II"?
Jego poglady na swiat i spoleczenstwo sa przeciez oderwane od rzeczywistosci, a mimo
to jest
czczony np. w Polsce...

6. Data: 2004-04-03 06:00:36

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 2 Apr 2004, Korowiow wrote:

> Czy mógłby mi któryś z psychiatrów fachowo powiedzieć na co cierpi ten
> człowiek? Może to "zespół urojeniowy Jachera"?

proponuje w ogole ignorowac niejakiego proroka Jachera jest wtedy
szansa, ze nie bedzie sie odzywal na tej grupie

P.
--
Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>
http://renata.am.torun.pl

7. Data: 2004-04-03 19:19:55

Od: "Foxy" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

CZe albert:-)
Kopa czasu..jak wiesz nie podzielam Twoich poglądów religijnych.ale miło
Cie widzieć
Ania

8. Data: 2004-04-03 20:03:24

Od: "alt.religion.albertanism" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 03 Apr 2004 from pl.sci.medycyna
message-id= news:c4n2nn$ad9$1@news.onet.pl :

> CZe albert:-)
> Kopa czasu..jak wiesz nie podzielam Twoich poglądów
> religijnych.ale miło Cie widzieć
> Ania

Witaj mila Aniu, dobry czlowieku!

Wiem, ze nie podzielasz moich pogladow, ale bardzo cie szanuje za
twoja ludzka i przyjazna postawe wobec drugiego czlowieka.
Szkoda, ze wsrod lekarzy nie ma wielu ludzi podobnych moralnie do ciebie.
Zycze ci wiele dobrego i twoim bliskim! Zdrowia!

P.S.
Niech ci sprzyjaja bogowie - i twoj i moj!

Z dobrymi życzeniami,

9. Data: 2004-04-04 08:01:11

Od: "Foxy" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "alt.religion.albertanism" napisał w wiadomości
> P.S.
> Niech ci sprzyjaja bogowie - i twoj i moj!

Albercie kochany Bóg jest jeden:P.i pewno rwie włosy z głowy jak patrzy
co my tu wygadujemy.:D

Ania
Ps. Pod warunkiem że Bóg ma włosy, co niestety jest wątpilwe.

10. Data: 2004-04-04 09:37:12

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Dodam, ze wymiana pogladow na temety religijne nie jest tematyka tej grupy i
proponuje,by sie przeniosl na inna.

casus

Re: Cenzura onet.pl wobec proroka -cd
Stomatolog
Czy na USG można wykryć czy dziecko ma Down'a
DZIEKI KRZYSIU
TŁUSZCZAK