St. Ives - Balsam "Gładkie nogi"

1. Data: 2003-06-25 12:20:53

Temat: St. Ives - Balsam "Gładkie nogi"
Od: "fajna laska" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Własnie zakupiłam cos takiego :) Napisane jest, że zmniejsza potrzebe
depilacji :)) Czy ktoś już tego używa??? Chętnie poczytam komentarze. Jeśli
nie, to miło być króliczkiem doświadczalnym :))

--
Za uwagę dziękuje
fajna laska

1. Data: 2003-06-25 12:25:02

Temat: Re: St. Ives - Balsam "Gładkie nogi"
Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

fajna laska <f...@o...pl> wrote:
> Własnie zakupiłam cos takiego :) Napisane jest, że zmniejsza potrzebe
> depilacji :)) Czy ktoś już tego używa??? Chętnie poczytam komentarze. Jeśli
> nie, to miło być króliczkiem doświadczalnym :))

Wlasnie chcialam o ten balsam zapytac, bo dostalam probke i dzis uzylam.
Rozumiem, ze zeby byl efekt, nalezy stosowac go codziennie?
Napisz ile zaplacilas za niego i za jakis czas daj znac jakie efekty.

megi

1. Data: 2003-06-25 12:30:27

Od: "fajna laska" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malgorzata Lesner" <b...@r...mif.pg.gda.pl> napisała w
wiadomości

> Wlasnie chcialam o ten balsam zapytac, bo dostalam probke i dzis uzylam.
> Rozumiem, ze zeby byl efekt, nalezy stosowac go codziennie?
> Napisz ile zaplacilas za niego i za jakis czas daj znac jakie efekty.

11,99 PLN w Carrefourze W-wa Wilenska. Napisane jest na opakowaniu, że po 8
tygodniach stosowania oslabia wloski nawet o 35%. Stosować można również na
bikini i pachy po depilacji. Dam znac za dwa tygodnie czy cokolwiek pomogło
:)

--
Za uwagę dziękuje
fajna laska

1. Data: 2003-07-03 16:56:37

Od: "Royale" <R...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"fajna laska" <f...@o...pl> wrote in message
> [...]
Jeśli
> nie, to miło być króliczkiem doświadczalnym :))

Tez to kupilam :)
Mnie troszke podrażnia i odczuwam suchość na nogach po zastosowaniu... ale
stosowałam po depilacji, wiec może jest ok?
Poczekam na rezultaty i jakby co dam znać :)

Pozdrawiam serdecznie
Kasia :)

Może ktoś wie?
gdzie mozna dostac produkty filmy alessando ?
Pytanie do (Lia help:)podklad helena rubinstein
Kosmetyki ATW