Stal sie cud???

1. Data: 2007-02-14 11:31:17

Temat: Stal sie cud???
Od: geronimo <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W niedziele zona zadzwonila do mnie i porosila czy mozemy w trojke czyli
ona , ja i nasza coreczka wyjsc na plac zabaw BYlo tak i jak kiedys ,
normalna spokojna rozmowa o wszystkim , zabawa z corka. I dzisiaj szok ide
z zona na obiad do restauracji w walentynki.
Powiem ze chyba zglupialem juz nie wiem co sadzic otym wszystkim , tym
bardziej ze jescze 5 dni temu grozili mi.
Straszne to wszystko. Ale ide na ten obiad, co ma byc to bedzie .

Pozdrawiam
geronimo

2. Data: 2007-02-14 11:33:09

Temat: Re: Stal sie cud???
Od: geronimo <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Za 20 dni pierwsza sprawa rozwodowa.

3. Data: 2007-02-14 11:52:03

Od: "Idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "geronimo" <g...@g...pl> napisal w wiadomosci

> Powiem ze chyba zglupialem juz nie wiem co sadzic otym wszystkim , tym
> bardziej ze jescze 5 dni temu grozili mi.
> Straszne to wszystko. Ale ide na ten obiad, co ma byc to bedzie .

Facet ja wyslizgal ;)

Pamietak, teraz Ty dyktujesz warunki :)

pozdrawiam

Monika

4. Data: 2007-02-14 12:07:16

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

geronimo napisał/wrote dnia/on 2007-02-14 12:31:

> Powiem ze chyba zglupialem juz nie wiem co sadzic otym wszystkim ,
> tym bardziej ze jescze 5 dni temu grozili mi.
> Straszne to wszystko. Ale ide na ten obiad, co ma byc to bedzie .

Życzę Ci szczęścia, ale radzę zachować trzeźwy umysł...

ŁK

5. Data: 2007-02-15 21:40:26

Od: "ps" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "geronimo" <g...@g...pl> napisal w wiadomosci

> Straszne to wszystko. Ale ide na ten obiad, co ma byc to bedzie .

I? Zyjesz jeszcze?

Kri Z

6. Data: 2007-02-16 07:13:59

Od: Dusiołek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2007-02-15 22:40, z pojemnika oznaczonego 'ps' wydostała się
zewoluowana biomasa, która w mgnieniu oka pochłonęła parobka,
pozostawiając jedynie kalesony z metką ekskluzywnego GSu:

> I? Zyjesz jeszcze?

Nie przeszkadzaj w miodowym miesiącu... ;)

--
Dusiołek
http://www.szpinak.prv.pl, http://www.gagatka.prv.pl

7. Data: 2007-02-16 16:01:21

Od: geronimo <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I? Zyjesz jeszcze?
>
> Kri Z

Zyje , ale co to za zycie.Obiad sie udal rozmawialismy na luzie.Czuje w tym
podpuche.Teraz jeszcze zona jest chora a ja nie moge zaopiekowac sie
dzieckiem ktore tez jest chore bo jej matka to robi. Poprostu nie chca mnie
w swim domu.Twierdza ze ojciec nie jest potrzebny dziecku.I tak w kolko.
Pozostaje mi tylko dochodzic swoich praw w sadem.

Pozdraiwm
geronimo

8. Data: 2007-02-16 17:09:39

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

geronimo napisał/wrote dnia/on 2007-02-16 17:01:

> Twierdza ze ojciec nie jest potrzebny dziecku.I tak w kolko.

Głupie c**y za przeproszeniem.

> Pozostaje mi tylko dochodzic swoich praw w sadem.

Dokładnie.

Pozdr,
--
ŁK

9. Data: 2007-02-16 22:52:51

Od: "ps" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w swim domu.Twierdza ze ojciec nie jest potrzebny dziecku.I tak w kolko.
> Pozostaje mi tylko dochodzic swoich praw w sadem.

Operacja sie udala ale pacjent zmarl? Chlopie na co Ty liczyles, na kilometr
smierdzialo podpucha... Powiem Ci szczerze nie masz praw :(

Trzymaj sie

Kri Z

10. Data: 2007-02-17 08:51:31

Od: "Nesta" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze czytala twoje posty.
> pozdrawiam

"Chłopcy w sutannach" -celibat a dojrzałość i rodzina[artykuł z TP]
psycholog rodzinny w Krakowie
rodzinne pogotowie opiekuńcze
Stereo 3D photography capture stereoscopic still and motion images
podstawówka w lublinie - wybór