Stan po cholecystectomii....

1. Data: 2001-03-26 13:29:37

Temat: Stan po cholecystectomii....
Od: Kamil Raczyński <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam do grupowiczów małe pytanie. Przeglądałem sobie dość dawno temu
załącznik do Dz.U. gdzie opisane były przeróżne schorzenia kwalifikujące
do różnych kategorii wojskowych.
Zastanawia mnie jedna rzecz. Otóż zauważyłem tam taki wpis (mniej więcej
- piszę z pamięci):
" Stan po cholecystectomii nie upośledzający czynności ustroju" - kat. A
" Stan po cholecystectomii upośledzający czynności ustroju" - kat. D

No właśnie i tu mam problem. Co to jest to magiczne "upośledzenie
czynności ustroju" w tym wypadku i w jaki sposób lekarze na Komisji
Wojskowej mogą to "upośledzenie" rozpoznać, czy też stwierdzić, że
takiegoż nie ma?

Czy nie jest to jeszcze jedna furtka pozwalająca lekarzom 'rozpoznać'
uposledzenie za pieniądze migających się od wojska ludzi...?

Z poważaniem:
Kamil Raczyński - po cholecystectomii - kat. A :o)

--
Raczek Kaskader von Blitzen
k...@l...umcs.lublin.pl

2. Data: 2001-03-26 23:31:41

Temat: Re: Stan po cholecystectomii....
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 26 Mar 2001, Kamil Raczyński wrote:

> Czy nie jest to jeszcze jedna furtka pozwalająca lekarzom 'rozpoznać'
> uposledzenie za pieniądze migających się od wojska ludzi...?

moze tak, ale nie jestem lekarzem wojskowym i mnie to nie
interesuje zawodowo - fakt, ze sa to sformulowania malo
transparentne ale czy wojsko jest do konca transparentne?

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

3. Data: 2001-03-29 13:25:13

Temat: Odp: Stan po cholecystectomii....
Od: "lek5" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Muszę powiedzieć że jest to bardzo skomplikowane zagadnienie o dużej skali
społecznej i dużych z tego powodu implikacjach... Proponuję lewatywę 3 razy
dziennie do końca życia....
Może pomoże...
I nie jeść warzyw wzdymających!!!!

Użytkownik Kamil Raczyński <r...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:c...@r...dom.pl...

4. Data: 2001-03-29 17:42:34

Od: Kamil Raczyński <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"lek5" <l...@p...onet.pl> nakibordził(a):

> [...]
>społecznej i dużych z tego powodu implikacjach... Proponuję lewatywę 3 razy
A w czym, jeśli można wiedzieć?

>I nie jeść warzyw wzdymających!!!!
Bo..?

A 'kolega' lek5 (oryginalne imię) jak widzę bardzo zorientowany ;o) Ta
lewatywa to chyba z własnego doświadczenia. Jeśli tak, to gratuluję
genialnego pomysłu i życzę powodzenia kuracji ;o)

pozdrawiam?

FUT warning

--
Raczek Kaskader von Blitzen
k...@l...umcs.lublin.pl
"Test operacja zakończona pomyślnie ale bieżący dysk
nie jest już być prawidłowy..." /Falcon/

5. Data: 2001-03-31 00:30:02

Od: "lek5" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Już się ślinisz????

6. Data: 2001-04-05 10:01:58

Od: smuggler <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

lek5 wrote:

> Już się ślinisz????

Ktos ci powiedzial juz dzisiaj, ze jestes zenujacy w tych swoich
wypowiedziach?

--

Smuggler

***
Zeby tak mi sie chcialo, jak mi sie nie chce...
***

--
Skalowalny, bezpieczny, serwer dedykowany, http://www.wdc.pl

Tabletki odchudzające