Stare, ale jare.

1. Data: 2012-05-04 08:04:47

Temat: Stare, ale jare.
Od: "spit" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.youtube.com/watch?v=ZQmBnXMs1NA&feature=c
hannel&list=UL

2. Data: 2012-05-04 13:37:18

Temat: Re: Stare, ale jare.
Od: "spit" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.youtube.com/watch?v=t_I6okWCqM4&feature=c
hannel&list=UL

3. Data: 2012-05-04 16:19:02

Od: "Chwilozof" <...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

"spit" <s...@g...pl> wrote in message news:jo02ir$4hp$1@inews.gazeta.pl...
> http://www.youtube.com/watch?v=ZQmBnXMs1NA&feature=c
hannel&list=UL

Kazdy stara sie pomoc kazdemu w przekonaniu do 'swojej lepszej teori' wiary w bzdury.
Szkoda tylko ze ci wszyscy ludzie czy tak czy tak grzebia sie w 'fizycznosci' tego
swiata a nie
duchowosci istniejacej poza swiatem naszej swiadomosci. Paplanie o jezusie chrystusie
bogach
i innych 'efektach specjalnych wiary' w zaden sposob nie pomaga ludziom juz od
wiekow.
Cala masa psychopatow koncentruje sie na jakims tam bogu zamiast skoncentrowac sie na
czlowieku
i jego prawdziwej pozaswiadomej natury istnienia.

cwf

4. Data: 2012-05-04 21:09:11

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <jo02ir$4hp$1@inews.gazeta.pl>, s...@g...pl
says...

> http://www.youtube.com/watch?v=ZQmBnXMs1NA&feature=c
hannel&list=UL

Zanim pojawił się Freud biblia w języku narodowym nie była
powszechna. Dopiero w międzywojniu zmieniono sposób prowadzenia
mszy z języka łacińskiego na język polski. Więc ... dopóki nie
pojawił się Freud cvzłowiek radził sobie sam. ;>

PF

5. Data: 2012-05-04 21:16:41

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mszy z języka łacińskiego na język polski. Więc ... dopóki nie
> pojawił się Freud cvzłowiek radził sobie sam. ;>

Zrodlo tych rewelacji, please.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

6. Data: 2012-05-04 21:36:00

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <jo1gvn$hcs$1@node2.news.atman.pl>,
i...@g...com says...

> Użytkownik "Flyer" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

hannel&list=UL

> Zrodlo tych rewelacji, please.

W sumie racja, myliłem się, za wcześnie podałem - Sobór
Watykański II rozpoczęty w 1962 r. dopuścił język narodowy do
odprawiania mszy "w drodze wyjątku" [Sacrosanctum concilium -
Konstytucja o liturgii świętej - 1963]. Wcześniej wierni nie
znający łaciny i tak nic nie rozumieli. ;>

PF

7. Data: 2012-05-04 22:26:50

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Konstytucja o liturgii świętej - 1963]. Wcześniej wierni nie
> znający łaciny i tak nic nie rozumieli. ;>

W drodze wyjątku oznaczało, że jeszcze w latach 60 w Polsce każda msza była
po polsku. A w okresie międzywojennym biblia księdza Wujka była w naprawdę
wielu polskich domach. Oczywiście- była ona po polsku

serdecznie pozdrawiam

Chiron

8. Data: 2012-05-04 23:00:38

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <jo1l39$lma$1@node2.news.atman.pl>,
i...@g...com says...

> [...]
> po polsku. A w okresie międzywojennym biblia księdza Wujka była w naprawdę
> wielu polskich domach. Oczywiście- była ona po polsku

"Wielu", to oznacza 10 000 na 30 000 000 ludzi?

PF

9. Data: 2012-05-04 23:13:40

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> In article <jo1l39$lma$1@node2.news.atman.pl>,
> i...@g...com says...

> "Wielu", to oznacza 10 000 na 30 000 000 ludzi?

"Z Biblii Wujka korzystali chrześcijanie różnych wyznań. Powstałe w 1816
Towarzystwo Biblijne w Polsce rozpowszechniło w pierwszym roku działalności
18 tysięcy egzemplarzy przekładu. Był on wydawany przez Towarzystwo do lat
60. XX wieku - bez przypisów i ksiąg deuterokanonicznych."

Licząc tylko wydania tego Towarzystwa- wychodzi, że w okresie międzywojennym
było z kilkaset tysięcy egzemplarzy. Tak myślę. To mało? Po łacinie Nowy
Testament nie myślę, żeby miał aż taką popularność w polskich domach.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

10. Data: 2012-05-04 23:52:16

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <jo1nr4$oh6$1@node2.news.atman.pl>,
i...@g...com says...

> [...]
>
> Licząc tylko wydania tego Towarzystwa- wychodzi, że w okresie międzywojennym
> było z kilkaset tysięcy egzemplarzy. Tak myślę.

To nie myśl - podaj dane, porównaj z populacją nie dotkniętą
analfabetyzmem, z którym Polska zmagała się po II WŚ. ;>

W sumie bronisz bredni jakieś kaznodziei z USA nt. Freuda i
Kościoła katolickiego. Jak chcesz bronić, to postaraj się, bo mi
Freud i KK z lekka wisi. ;>

PF

Mam problem
Ikselce
Masturbacja to uzależnienie mogące prowadzić do dewiacji.
wolnosc wobec przemocy natury
Kara śmierci za sex w pozycji na pieska