Stare porzekadło.

21. Data: 2013-04-10 12:26:08

Temat: Re: Stare porzekadło.
Od: LeoTar <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-10 13:28, glob pisze:

> Nie da rady, bo to świadomość stwarza Boga-Bogów ,

A może nieświadomy, nie mający poczucia własnej wartości człowiek tworzy
byt wirtualny, który ma go wspierać we wspinaczce ku pełni świadomości ?

> więc to sprzeczność, bo bóg jest wtórny do świadomości.

A więc ten, kto uzyska pełnię świadomości musi odrzucić Boga.

--
Władek Tarnawski
LeoTar

22. Data: 2013-04-10 12:31:36

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Kwi, 14:26, LeoTar <z...@g...pl> wrote:

> A mo e nie wiadomy, nie maj cy poczucia w asnej warto ci cz owiek tworzy
> byt wirtualny, kt ry ma go wspiera we wspinaczce ku pe ni wiadomo ci ?
>
>  > wi c to sprzeczno , bo b g jest wt rny do wiadomo ci.
>
> A wi c ten, kto uzyska pe ni wiadomo ci musi odrzuci Boga.
>
> --
> W adek Tarnawski
> LeoTar

To ktoś kto niedojrzał i tworzy projekcje tatusia który nim się
opiekuje, czyli Boga, kiedy człowiek dojrzeje przestaje projektować
Bogów, bo sam jest odpowiedzialny za własne życie.

23. Data: 2013-04-10 13:30:20

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cinews:kk1u2p$te8$1@node2.news.atman.pl...

> Zgadzam si z Tob - cho mam inne zdanie. Zgadzam si - eby zako czy nasz
> niewypowiedzian wojn :-)

Całe szczęście o nic nie zapytałeś, więc z czystym sumieniem mogę nie
zareagować na twoje zgadzanie się :)

Dębska

24. Data: 2013-04-10 13:37:05

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

>Całe szczęście o nic nie zapytałeś, więc z czystym sumieniem mogę nie
>zareagować na twoje zgadzanie się :)

Ty, ty....zakłamany potakiewiczu!!!!
:-))))))))

--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

26. Data: 2013-04-10 13:45:40

Od: "LeoTar" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SZEF psr" <m...@h...com> napisał w wiadomości

> Raczej brak świadomości.
>
> Nieświadomie piszesz na forum religijnym, że Boga nie ma, czy coś się z
> twoją świadomością pokićkało!?

Puściłem to na pl.soc.religia jaknajbardziej świadomie.:))

Władek Tarnawski
LeoTar

27. Data: 2013-04-10 14:27:09

Od: SZEF psr <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10/04/2013 9:45 PM, LeoTar wrote:

> Puściłem to na pl.soc.religia jaknajbardziej świadomie.:))
>
> Władek Tarnawski
> LeoTar

Owa 'świadomość' świadczy o głupocie i nienawiści.

28. Data: 2013-04-10 14:32:33

Od: "LeoTar" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

> [...]

opiekuje, czyli Boga, kiedy człowiek dojrzeje przestaje projektować
Bogów, bo sam jest odpowiedzialny za własne życie.
--------------

Tak właśnie sie dzieje. Ważne jest jednak by to uświadomienie miało miejsce
w wieku lat 17-18 a nie wówczas gdy ma sie juz własne dzieci, na które
projektuje sie własną przeszłość. Chodzi o METODĘ jak to zrobić.
Poza tym ustaw sobie czytnik wiadomości tak, by nie zjadał polskich liter.
:)

Władek Tarnawski
LeoTar

29. Data: 2013-04-10 14:34:37

Od: LeoTar <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-10 16:27, SZEF psr pisze:

> Owa 'świadomość' świadczy o głupocie i nienawiści.

Wskaż nienawiść w mojej wypowiedzi.

--
Władek Tarnawski
LeoTar

30. Data: 2013-04-10 15:50:43

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar napisał(a):
> [...]
.googlegroups.com...

> To kto� kto niedojrza� i tworzy projekcje tatusia kt�ry nim si�
> opiekuje, czyli Boga, kiedy cz�owiek dojrzeje przestaje projektowa�
> Bog�w, bo sam jest odpowiedzialny za w�asne �ycie.
> --------------
>
> Tak w�a�nie sie dzieje. Wa�ne jest jednak by to u�wiadomienie mia�o
miejsce
> w wieku lat 17-18 a nie w�wczas gdy ma sie juz w�asne dzieci, na kt�re
> projektuje sie w�asn� przesz�o��. Chodzi o METOD� jak to zrobi�.
> Poza tym ustaw sobie czytnik wiadomo�ci tak, by nie zjada� polskich liter.

Dojrzałość społeczna to długi proces, ale zwróć uwagę jakiego w Polsce
mamy Boga, jak niedojrzałość społeczna stworzyła obraz Boga.
Ten Bóg to cham zafajdany , non stop wchodzi z buciorami w czyjeś
życie, pcha łapy seksista jeden do majtek obywateli, wchodzi z
buciorami do czyjegoś domu i się chce rządzić. Obecny polski Bóg to
Bóg cham, bo jakiego innego Boga mogą sprojektować chamy.

Proszę o staranne formatowanie tekstów.
Urodzeni bandyci
Kobiety sa bardziej leniwe
Lenistwo jest zdeterminowane genetycznie
Anaboliki fanatyczne.