Lenistwo jest zdeterminowane genetycznie

1. Data: 2013-04-09 06:43:08

Temat: Lenistwo jest zdeterminowane genetycznie
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

http://www.sfora.pl/Jestes-leniwy-To-nie-twoja-wina-
a54397

...leniwi zadziej narazaja sie na ryzykowne zachowania, dlatego ta mutacja jest
utrwalana w populacji, z drugiej strony czesciej choruja -wiec krocej zyja- ale i tak
zdaza przekazac geny... ;)

2. Data: 2013-04-09 08:41:45

Temat: Re: Lenistwo jest zdeterminowane genetycznie
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...leniwi zadziej narazaja sie na ryzykowne zachowania, dlatego ta mutacja
> jest utrwalana w populacji, z drugiej strony czesciej choruja -wiec krocej
> zyja- ale i tak zdaza przekazac geny... ;)

Podoba mi się.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

3. Data: 2013-04-09 09:10:37

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 9 kwietnia 2013 10:41:45 UTC+2 użytkownik Stokrotka napisał:

> Podoba mi siďż˝.

Wszystko ma swoje proste wyjasnienie ;)

4. Data: 2013-04-09 09:26:17

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

>Wszystko ma swoje proste wyjasnienie ;)

dla leniwych ( zrozumieć bez wysiłku )

a pracowici muszą męczyć się z bardziej skomplikowanymi
wyjaśnieniami

dla każdego coś miłego :))))

5. Data: 2013-04-09 09:30:12

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 9 kwietnia 2013 11:26:17 UTC+2 użytkownik kali napisał:
> Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości

ps.com...

> dla leniwych ( zrozumieć bez wysiłku )
>

> a pracowici muszą męczyć się z bardziej skomplikowanymi
>
> wyjaśnieniami

Nie muszą, ale myslą ze jednak muszą ;)

> dla każdego coś miłego :))))

Oj nie wiem czy milego. Obsesje zadko sa mile ;P

6. Data: 2013-04-09 09:50:44

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

>Nie muszą, ale myslą ze jednak muszą ;)

hm.... autorefleksja ?

>Oj nie wiem czy milego. Obsesje zadko sa mile ;P

znaczy wiesz o czym mówisz ? :)))
współczuje ( braku poczucia hmuoru też :) :)))

7. Data: 2013-04-09 14:15:02

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 9 kwietnia 2013 11:50:44 UTC+2 użytkownik kali napisał:
> Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości

ps.com...

> hm.... autorefleksja ?

empatia ;P

> znaczy wiesz o czym mówisz ? :)))

...a ty nie wiesz (o czym mowisz)? ;)

> współczuje ( braku poczucia hmuoru też :) :)))

nawzajem, skoro ty tak na powazne ;P

8. Data: 2013-04-09 14:31:09

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
W dniu wtorek, 9 kwietnia 2013 11:50:44 UTC+2 użytkownik kali napisał:
> Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości

ps.com...

>empatia ;P

intelektualna ? - no tak - miało być dla leniwych ? :)))))

>...a ty nie wiesz (o czym mowisz)? ;)

nie - zwykle nie wiem

lenistwo (??) powstrzymuje mnie przed
dociekaniem takich zawiłości :)))))

>nawzajem, skoro ty tak na powazne ;P

http://www.youtube.com/watch?v=jhdFe3evXpk&feature=p
layer_detailpage
:)))

9. Data: 2013-04-09 20:44:28

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Kwi, 11:10, m...@g...com wrote:
> W dniu wtorek, 9 kwietnia 2013 10:41:45 UTC+2 użytkownik Stokrotka napisał:> >
...leniwi zadziej narazaja sie na ryzykowne zachowania, dlatego ta mutacja

> Wszystko ma swoje proste wyjasnienie ;)

Badania w stylu,- to bozia zsyła choroby i nic na to nie można
poradzieć.
To ci od obiektywizmu , którzy nie widzą co robią jako ludzie i
zamiast się nie lenić, Bozia-gen zsyła lenistwo.
To jest ten rodzaj badań , co kilka lat temu głosili że w genach jest
zapisane morderstwo i ty nie możesz postanowić-, nie zabiję-, gen
ciebie zmusi do zabójstwa.
I tak trzeba wszystkich uniewinić, bo to nie ON to geny. Ty nic nie
wybierasz to bozia-gen tobą steruje.
A jak im powiesz, że to twoje wybory kształtują czy jesteś leniem,
czy zabójcą i twoje wybory kształtują nawet geny/ epigenetyka/, to im
kościół ich modłów do bozi-genu obalasz , plujesz na rozmodlone
dzieci, które nie chcą ponosić odpowiedzialności że lenie.

10. Data: 2013-04-10 07:15:50

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 9 kwietnia 2013 16:31:09 UTC+2 użytkownik kali napisał:
> Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości

ps.com...

ps.com...

> intelektualna ? - no tak - miało być dla leniwych ? :)))))

Ze wirtualnie to musi byc tylko intelektualna? ;P

> nie - zwykle nie wiem

"Znaczy, Pan nie wiedział, ale powiedzial"
"Znaczy Kapitan" K.O.Borchardt
Polecam...

> lenistwo (??) powstrzymuje mnie przed
>
> dociekaniem takich zawiłości :)))))

A...to nie przeszkadzam szanownemu koledze! ;P

> http://www.youtube.com/watch?v=jhdFe3evXpk&feature=p
layer_detailpage

> :)))

Anaboliki fanatyczne.