Konserwatyzm a totalitaryzm

1. Data: 2013-04-08 12:58:31

Temat: Konserwatyzm a totalitaryzm
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy w Europie nie ma prawicy? Jest prawica i to konserwartwna prawica.
To jak to się dzieje, że homo i aborcja jest legalizowane i to często
przez konserwatystów, jak w Anglii?

To proste, tu nie ma sprzeczności, jeśli JA chce ślubu tradycyjnego i
nie chce dokonywać aborcji, bo jestem konserwatysta, to biorę ślub z
tradycyjną pompą i nie chodzę na zabiegi aborcyjne, bo tak uważam za
słuszne i takie mam poglądy.
Szanuje za to inne upodobania i tym samym zasługuje na szacunek ze
swoimi.

U nas w Polsce, jeśli JA jestem konserwatysta, to wszyscy sąsiedzi
innego ślubu niż moje poglądy uważają wziąść nie mogą, jeśli JA
potępiam aborcje, to nikomu z sąsiadów aborcji nie wolno dokonywać.
Tym samym nikogo nie szanuje i nikt mnie nie szanuje , a sąsiedzi i
tak potajemnie dokonują aborcji i żyją homki ze sobą.

Ktoś popełnił potworne fałszerstwo, bo to jest totalitaryzm a nie
koserwatyzm.
A polaczki ze zdziwieniem z prawicy się patrzą , na prawice w
Anglii.
No oni są konserwatyści a wy Stalinowcy-klerykalni.