Starość w wieku 25 lat...

1. Data: 2001-05-31 18:13:56

Temat: Starość w wieku 25 lat...
Od: "Scyzor" <p...@e...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje słoneczko jutro obchodzi swoje 25 urodziny... I ma z tego powodu
straszny dołek... Twierdzi, że jest stara, że wszystkie koleżanki w jej
wieku już dawno powychodziły za mąż i została ona jedna... Dodatkowo oliwy
do ognia dolewa jej kuzynka, z którą pracuje i widzi się z nią codziennie.
Cały czas słyszy z jej ust zgryźliwe uwagi, że jest starą panną i pewnie tak
już zostanie, bo z jej charakterem to nikt z nią nie wytrzyma... Żeby tego
wszystkiego było mało, moje szczęście doskonale zdaje sobie sprawę, że
szybko się to nie zmieni, bo zanim wreszcie będziemy mogli razem zamieszkać
jeszcze musi minąć trochę czasu... Od razu zaznaczam, że do tego napewno
dojdzie i Ci którym już na usta cisną się słowa : "Zostawi Cię i znajdzie
sobie kogoś kto będzie mógł szybciej zrealizować jej marzenia" , są w
błędzie. Powiedzcie więc jak ją pocieszyć i dać do zrozumienia, że jest
jeszcze młodą i atrakcyjną kobietą, że całe życie przed nią i że nie powinna
oglądać się na innych?

pozdro

--
Scyzor
ICQ#: 115438022

1. Data: 2001-05-31 18:27:32

Temat: Re: Starość w wieku 25 lat...
Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Scyzor" <p...@e...pw.edu.pl> napisał w wiadomości
> Powiedzcie więc jak ją pocieszyć i dać do zrozumienia, że jest
> jeszcze młodą i atrakcyjną kobietą, że całe życie przed nią i że nie
powinna
> oglądać się na innych?

Daj jej do poczytania moje posty:)))
Eva

1. Data: 2001-05-31 18:29:06

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Scyzor wrote:
[..]
> [...]
[..]
> jeszcze młodą i atrakcyjną kobietą, że całe życie przed nią i że nie powinna

E tam! Panna 25 letnia? To już stare pruchno ;))
A tak serio - na takie zgryźliwe uwagi bym odpowiedział:
"A co? Jesteś zazdrosna, że jest mi lepiej od Ciebie? "

To zamyka gębę raz na zawsze.

pozdrawiam
Arek

--
Osobom, które dotyka problem przymusowego poboru do wojska, udzielamy
bezpłatnej i legalnej pomocy w ochronie ich planów, poprzez uzyskanie

1. Data: 2001-05-31 19:51:52

Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moje słoneczko jutro obchodzi swoje 25 urodziny... I ma z tego powodu
> straszny dołek... Twierdzi, że jest stara,

Koszmarny wiek... rzeczywiście - to już cwierć wieku!:)))

że wszystkie koleżanki w jej
> wieku już dawno powychodziły za mąż

I są dzięki temu szczęśliwsze, czy tylko mogą zaimponować tym, które nie są?
Podkreślić, że one sobie już ułożyły zycie.

> [...]
> Cały czas słyszy z jej ust zgryźliwe uwagi, że jest starą panną i pewnie tak
> już zostanie, bo z jej charakterem to nikt z nią nie wytrzyma...

Uważasz, że jesteś "nikt"?

> [...]
> jeszcze młodą i atrakcyjną kobietą, że całe życie przed nią i że nie powinna

Dla ciebie na pewno jest piękna, młoda i... cierpliwa.
Powinienieś ją w tym utwierdzać.
Takie kuzynki - "dobre koleżanki" może zwyczajnie zazdroszczą jej/wam
tego, ze do czgoś dażycie, coś budujecie. Jesteście razem, bo chcecie
czekacie na wspólne mieszkanie.
Moze sama będąc mężatką wychodzi z załozenia, ze po 21 roku życia to obowiązek.
(Bo są i tacy). Dobić do normy. Bo pewnie coś z nią nie tak...

Ma ciebie! Ty z pewnością nie pozwolisz jej na myślenie o starości.
A już na pewno nie o braku atrakcyjności!!!

Pamiętaj!!! To że kobieta się podoba widać w oczach faceta!!!

M.

1. Data: 2001-05-31 20:28:52

Od: "Scyzor" <p...@e...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dla ciebie na pewno jest piękna, młoda i... cierpliwa.
> Powinienieś ją w tym utwierdzać.

Utwierdzam ilekroć mogę, bo naprawdę tak uważam... Problem w tym że mnie ma
dwa dni w tygodniu, a kuzynkę musi wysłuchiwać pięć dni w tygodniu...

> [...]
obowiązek.
> (Bo są i tacy). Dobić do normy. Bo pewnie coś z nią nie tak...

Ja myślę, że ona jest po prostu zazdrosna, bo wyszła za mąż dla pieniędzy a
nie z miłości... Tyle, że jej tego nie można wytknąć, bo jej z tym dobrze...
A tak swoją drogą takie przeświadczenie, że trzeba szybko wychodzić za mąż,
to chyba dziewczyny ze wsi mają, prawda? :)

> Ma ciebie! Ty z pewnością nie pozwolisz jej na myślenie o starości.
> A już na pewno nie o braku atrakcyjności!!!

Staram się jak mogę :)

> Pamiętaj!!! To że kobieta się podoba widać w oczach faceta!!!
>
> M.

No to chyba musi non stop patrzeć mi w oczy:)

Dzięki:)

--
Scyzor
ICQ#: 115438022

1. Data: 2001-05-31 20:29:24

Od: "Scyzor" <p...@e...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Daj jej do poczytania moje posty:)))
> Eva

Np? :)

--
Scyzor
ICQ#: 115438022

1. Data: 2001-05-31 20:40:55

Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Np? :)

:))) Troche;) juz ich bylo, sporo na ten wlasnie temat.

Ale bez przesady:) - powiedz jej, ze ma jeszcze duuuuzoooooooo czasu przed
soba.
Dopiero STAJE sie Kobieta.
A gadaniem zyczliwych niech sie nie przejmuje. Lepiej poczekac i zyc potem
szczesliwie,
niz plakac, ze sie nie mialo dosc cierpliwosci na zaprzyjaznienie sie:).
Eva

1. Data: 2001-05-31 22:44:14

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Scyzor <p...@e...pw.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9f62lj$f3d$...@j...coi.pw.edu.pl...
> Moje słoneczko jutro obchodzi swoje 25 urodziny...

Szukales prezentu.... oswiadcz sie jej :)

--
spider
s...@c...pl

1. Data: 2001-05-31 22:58:40

Od: "Scyzor" <p...@e...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szczesliwie,
> niz plakac, ze sie nie mialo dosc cierpliwosci na zaprzyjaznienie sie:).

Święta prawda... Chyba muszę jej to powtarzać 10 razy dziennie :)

pozdro

--
Scyzor
ICQ#: 115438022

1. Data: 2001-06-01 07:20:18

Od: Joanna <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 9f6ae0$8t4$...@n...tpi.pl, Eva at e...@p...onet.pl wrote on
31-05-01 22:40:

> [...]
> szczesliwie,
> niz plakac, ze sie nie mialo dosc cierpliwosci na zaprzyjaznienie sie:).

Evo, ja przestaje juz wierzyc w te duuuuzo czasu. Tak sie tylko wydaje, a
biologia i zwyczaje spoleczne sa nieublagane.
Joanna

Timothy Leary
Lantia
psychika dziecka.
(nie)przyjaciele ?
Dlaczego tak trudno niektorym osobom zrozumiec