Statystyczny Polak

1. Data: 2004-06-03 08:30:23

Temat: Statystyczny Polak
Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie. Statystyczny Polak - to przeważnie Kowalski. Ale są też wyjątki
od tej reguły. Np. u mnie w domu statystyczny Polak funkcjonuje jako Zenek
Kwasiborski. A jak jest u was ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2004-06-03 08:51:51

Temat: Re: Statystyczny Polak
Od: "redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> No właśnie. Statystyczny Polak - to przeważnie Kowalski. Ale są też wyjątki
> od tej reguły. Np. u mnie w domu statystyczny Polak funkcjonuje jako Zenek
> Kwasiborski. A jak jest u was ?

A ma także statystyczną żonę i dzieci ? Bo jak nie, to znaczy, że
że statystyczni u nas w mniejszości ...

1. Data: 2004-06-03 11:27:00

Od: "ania foxy" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <> napisał w wiadomości ...
> No właśnie. Statystyczny Polak - to przeważnie Kowalski. > Kwasiborski.

U mnie statystyczna Polka to pani Malinowska a Polak to
Maliniak,...........Polacy to Maliniaki:P
Avf

1. Data: 2004-06-03 12:04:30

Od: "Edyta" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wyjątki
> od tej reguły. Np. u mnie w domu statystyczny Polak funkcjonuje jako Zenek

U mnie sie uzywa określenia jakis tam człowiek..facet..kobita...
ale wiesz, faktycznie jest cos takiego :))
Edyta

1. Data: 2004-06-03 20:51:36

Od: "ron" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ania foxy" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> U mnie statystyczna Polka to pani Malinowska a Polak to
> Maliniak,...........Polacy to Maliniaki:P

i mają pewnie samochód koloru malinowego ;)

1. Data: 2004-06-03 20:52:29

Od: "ron" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wyjątki
> od tej reguły. Np. u mnie w domu statystyczny Polak funkcjonuje jako Zenek

a u mnie sie ie mowi po nazwisku ;p

Psychologiczny model kierowcy (?)
Netykieta.
Dobór...