Statystyka bierzaca

1. Data: 2013-09-21 09:25:46

Temat: Statystyka bierzaca
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie sa czasy, gdy np. z vonBraunem gadalo sie na sensowne tematy realnie
zwiazane z psychologia, psychiatria, albo przynajmniej sci-nauka?

Co mamy dzis?
3. tlumaczenie sie z tlumaczenia sie...
2. polityke
end ze łyner YZZZZ: 1. paranauki

Megabajty calkowitych oftopow, bez NAJMNIEJSZEGO sensu materialnego, poza
wymiana emocji (btw. obgadywany tutaj Cejrowski w ktoryms Boso...
stwierdzil, ze kobiety wylacznie wymieniaja sie emocjami, nie dyskutuja o
czyms, tylko wymieniaja, w dodatku nie wsluchuja sie w tresc tego co druga,
czy trzecia opowiada).

A tera zeby mnie tu nikt belki w oko nie wsadzal: czy zastanawial sie ktos z
Was czy czlowiek dziala na zasadzie reagowania na bodzce/sytuacje czy
realizowania wczesniej zalozonego planu, a moze oba w jakims procencie?

Pytanie troche podchwytliwe, albowiem przygotowanie planu moze byc owa
reakcja i wowczas wydaje mi sie, ze taki plan jednak jest tylko reakcja.

Enibady???

2. Data: 2013-09-21 09:35:15

Temat: Re: Statystyka bierzaca
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost wrote:

> [...]
>
> Pytanie troche podchwytliwe, albowiem przygotowanie planu moze byc owa
> reakcja i wowczas wydaje mi sie, ze taki plan jednak jest tylko reakcja.

Oczywiście, że przygotowanie planu jest reakcją. Człowiek jest bardzo
złożonym algorytmem przyczynowo-skutkowym z pewną randomizacją, ale
działania jego zawsze będą kombinacją n iteracji dwóch mechanizmów ---
racjonalnego i emocjonalnego. Tak więc plan racjonalny w metodzie może mieć
u podloża reakcję emocjonalną i vice versa.

--
????
???

3. Data: 2013-09-21 11:04:47

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Megabajty calkowitych oftopow, bez NAJMNIEJSZEGO sensu materialnego, poza
> wymiana emocji (btw. obgadywany tutaj Cejrowski w ktoryms Boso...

http://www.youtube.com/watch?v=3ht6b_II680&feature=p
layer_detailpage

4. Data: 2013-09-21 12:15:00

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kali" <g...@t...pl> napisał w wiadomości

>http://www.youtube.com/watch?v=3ht6b_II680&feature=
player_detailpage

Manipulacie! Wyciales najwazniejsze.

Tlumacz sie teraz!

5. Data: 2013-09-21 12:36:17

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "kali" <g...@t...pl> napisał w wiadomości

=player_detailpage

> Manipulacie! Wyciales najwazniejsze.
>
> Tlumacz sie teraz!

skoro nalegasz :))))

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpa
ge&v=pt3g8HPwDSc

6. Data: 2013-09-21 12:43:35

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

e=player_detailpage

>skoro nalegasz :))))

>http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailp
age&v=pt3g8HPwDSc

Eat this
http://www.youtube.com/watch?v=X0C3DHp36zc
warto sprawdzic slowa

7. Data: 2013-09-21 14:34:50

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-21 11:04, kali pisze:

> http://www.youtube.com/watch?v=3ht6b_II680&feature=p
layer_detailpage

http://www.youtube.com/watch?v=pA1oFSMwRDU

;)

Ewa

8. Data: 2013-09-21 15:15:03

Od: "<^zazu^>" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-21 12:43, Ghost pisze:

> Użytkownik "kali" <g...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]

a propos pieczarek urosłych na truchle pitera. na obiad mam
dziś naleśniki z serem i szpinakiem i sos pieczarkowy. pisze
się kto?

9. Data: 2013-09-21 15:20:15

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "<^zazu^>" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>>

> a propos pieczarek urosłych na truchle pitera. na obiad mam
> dziś naleśniki z serem i szpinakiem i sos pieczarkowy. pisze

Tylko nie dawaj dzieciom!

10. Data: 2013-09-21 15:22:14

Od: "<^zazu^>" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-21 14:34, FEniks pisze:

layer_detailpage

> http://www.youtube.com/watch?v=pA1oFSMwRDU
>
> ;)

e on jest lepszy

http://w299.wrzuta.pl/audio/4sf08zLkiIU/mariusz_lubo
mski_-_psychobojca

znaczy, dałabym mu się zabić psychologicznie ;) :-P

No właśnie
Wiesiek robim symulacje
Zdrajcy
Jak wygląda historia oczami katolika?