Re: Staw po zimie - Rośliny pływające zatonęły

1. Data: 2016-03-05 11:03:12

Temat: Re: Staw po zimie - Rośliny pływające zatonęły
Od: Wędrowniczek <n...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik "rageofhonor" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

> Po zimie wszystkie rośliny pływające (Pistie itd.) zatonęły. Co dalej?
[...]

Akurat pistia to jest roślina jednoroczna, więc na pewno padła.

--
Wędrowniczek

2. Data: 2016-03-07 11:54:26

Od: "rageofhonor" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wędrowniczek" <n...@n...eu> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Akurat pistia to jest roślina jednoroczna, więc na pewno padła.

Tylko co teraz dalej?

Oczko dosyć głębokie. A nie chce mi się wypompowywać całej wody i wyciągać
ryb.

3. Data: 2016-03-07 12:06:19

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

rageofhonor pisze:

> Tylko co teraz dalej?
>
> Oczko dosyć głębokie. A nie chce mi się wypompowywać całej wody
> i wyciągać ryb.

W takim razie kij w oko. Najlepiej taki zakończony siatką lub czymś
podobnym. I powyciągać pozostałe po zimie złogi denne. Nawet tak
mały akwen może być łatwiej zdobyć niż utrzymać.

Jarek

--
Mamy rozkaz cię utrzymać,
albo na dnie, na dnie twoim lec,

Jablonie - mity o sadzeniu?
Re: Staw po zimie - Rośliny pływające zatonęły
Re: kleszcze
ROZDRABNIACZ frez wałek czy nóż?
Kosa spalinowa na 50 arów