Stediril - przede wszystkim do Kruszynki :-)

1. Data: 2003-06-22 09:10:30

Temat: Stediril - przede wszystkim do Kruszynki :-)
Od: <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć wszystkim :-)
Nie tak całkiem dawno temu była tu dyskusja o pigułkach, o ile mnie pamięć
nie myli to Kruszynka pisała coś o swojej zmianie tabletek na Stediril.
Kruszynko, mogłabyś napisać jak się sprawują? Jak działają na cerę,
samopoczucie, wagę... Mam zamiar się na nie przerzucić (teraz biorę Cilest),
ale wolałabym zasięgnąć wcześniej języka (wiem, wiem, na każdego działają
inacze, ale jednak :-)
Pozdrawiam,
Ula

1. Data: 2003-06-27 10:46:28

Temat: Re: Stediril - przede wszystkim do Kruszynki :-)
Od: Kruszynka \(Wrocław\) <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Cilest),
> ale wolałabym zasięgnąć wcześniej języka (wiem, wiem, na każdego działają

Uffff, z ogromnym opoznieniem, ale odpowiadam. Po miesiacu uzywania
stwierdzam, ze sprawuja sie bardzo dobrze. Zadnych sensacji, cera sie
poprawila, przybrania na wadze nie stwierdzono :)) Juz Minulet wypadl gorzej
przy nich. Lekarz przepisal mi nastepne dwa opakowania Stedirilu. Na razie
zostaje przy tym :)

Kruszyna

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-06-27 11:18:14

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka (Wrocław)" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
gorzej
> przy nich. Lekarz przepisal mi nastepne dwa opakowania Stedirilu. Na razie

witam
ja tez jestem zaineresowana tematem,brałam Cilest,teraz Minulet ,nie jest
żle ale mam straszne dołki juz ok 2 tygodnie przed okresem.
niestety dochodza ceny ok 30 zł miesiecznie troche dużo .
niestety Stedril jest pigułką starszej generacji tzn.z większą dawką homonów
i boję się jakiś dodatkowych kilogramów,problemów z cerą.ale stedril jest
refundowany i to jest jego plus.
pozdrawiam
p.

1. Data: 2003-06-27 12:07:10

Od: "Anutka" <anutka1504@(nospam)go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
homonów
> i boję się jakiś dodatkowych kilogramów,problemów z cerą.ale stedril jest

witam,
naprawde jest refundowany?
ja slyszalam ze wszystkie tabletki antykoncepcyjne nie sa refundowane.
Jedynie microgynon byl tani okolo 7 zl ale to jest ten ze sterszej
generacji.

pozdrawiam

1. Data: 2003-06-27 12:14:17

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anutka" <anutka1504@(nospam)go2.pl> napisał w wiadomości
> naprawde jest refundowany?
> ja slyszalam ze wszystkie tabletki antykoncepcyjne nie sa refundowane.
> Jedynie microgynon byl tani okolo 7 zl ale to jest ten ze sterszej
> generacji.

Tak, jest refundowany. Cena normalna to 9 zl z hakiem, a ja place za niego 5
zl. Lista refundowanych srodkow antykoncepcyjnych weszla niedawno, nie
wszyscy ginekolodzy o tym jeszcze wiedza. Czeba pytac ;)
A ze zawiera wiecej hormonow to fakt, to sie 'czuje'. Cera insza i w
ogole...

Kruszyna

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-06-27 12:25:43

Od: <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

gorzej
> przy nich. Lekarz przepisal mi nastepne dwa opakowania Stedirilu. Na razie

Dziękuję Ci Kruszynko za odpowiedź :-) Zostało mi jeszcze pół Cilestu, jak
się skończy to podręczę lekarza o Steridil :-)
Pozdrawiam,
Ula

1. Data: 2003-06-27 12:50:08

Od: "Sana/Anna" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wszyscy ginekolodzy o tym jeszcze wiedza. Czeba pytac ;)
> A ze zawiera wiecej hormonow to fakt, to sie 'czuje'. Cera insza i w

No i jest jeszcze Diane 35, oficjalnei za tabletkę anty nie uważany, ale
jednak :D Przede wszystkim to cera jest po nim naprawdę dużo lepsza, a i
włosy się mniej przetłuszczają. No i jest refundowany, ale dokładnie nie
pamiętam, po ile stoi. Chyba jakoś 15pln/miesiąc.

buziaczki,
Sana

1. Data: 2003-06-27 15:26:41

Od: "justyna " <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lista refundowanych srodkow antykoncepcyjnych weszla niedawno, nie
> wszyscy ginekolodzy o tym jeszcze wiedza.
nieprawda- stediril, microgynon i diane (to nie do końca antybaby)- są
refundowane od lat

1. Data: 2003-06-28 20:01:04

Od: "Magda" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziękuję Ci Kruszynko za odpowiedź :-) Zostało mi jeszcze pół Cilestu, jak
> się skończy to podręczę lekarza o Steridil :-)

nie dreczyc lekarza tylko zrobic badania hormnalne i dobrac porzadnie...

1. Data: 2003-06-29 07:41:15

Od: <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <a...@e...pl> napisał w wiadomości

> nie dreczyc lekarza tylko zrobic badania hormnalne i dobrac porzadnie...

Pigułek nie dobiera się na podstawie badań hormonalnych tylko na podstawie
indywidualnej reakcji organizmu... Zresztą moje badania i tak nic by nie
powiedziały na temat ew. składu pigułek bo mam zaburzenia hormonalne i
dopóki nie doczekam się na swoje miejsce w kolejce do endokrynologa to muszę
brać antybaby, żeby jakoś wyregulować organizm.
Pozdr.,
Ula

seria hypoalergiczna- Rossmann..polecacie?
Boucheron Jaipur na Śląsku
perfumy cottonfield
niepalenie a cera
Farba czy szampon?