Stek

141. Data: 2006-03-16 20:43:03

Temat: Re: Stek
Od: "eM eL" <badbatz99@CUT_THIS_OUThotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

"Misiek" <p...@g...pl> wrote in message
news:dvbdq7$4aq$1@bmj-lx1.bmj.net.pl...

> dla amerykanina wszystko co jest z miesa wolowego
> (oni steki to z koscia
> robia nawiasem mowiac i dosc grube) jest stekiem

Mowiac wprost i bez nawiasu - mylisz sie, zabciu. Taki T-bone czy
portherhouse beda z koscia ale na przyklad takie rib-eye (mniam, mniam..) sa
zwykle bez kosci. Nie mowiac juz o tym, ze nazwy sa ludzace i taki "prime
rib", na ten przyklad, nie ma nic wspolnego z zeberkiem. A taki "fillet
mignon" to tyz moze byc stek.

> Nawet na mieso z giczy mowia stek

Naprawde..? A to nowina...
No ale to musi byc prawda... Pochodzi wszak od Wielkiego Eksperta Od Stekow.
<bfg>

142. Data: 2006-03-16 21:02:58

Od: "eM eL" <badbatz99@CUT_THIS_OUThotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

> Delfiny maja bardzo wysokie IQ... podejrzewam ze wyzsze od niejednego
> "kuchcika" z tej grupy
> A juz na pewno wyzsze od tych ktorzy zadaja 100.000 pytan tutaj sami nic
> nie wnoszac (jak 90% tej grupy) zamiast sami poszperac w ksiazkach
> kucharskich

Czlowieku, nawet najglupszy delfin gosci w rejonach intelektualnych Tobie
niedostepnych..
Z Twoich wyczynow na prk wynika, ze nawet meduza ma wyzsze IQ niz Twoj
"yloraz yntelygencji" mieszczacy sie w nizszych strefach przecietnej
temperatury pokojowej.

143. Data: 2006-03-16 21:38:26

Od: "Misiek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eM eL" <badbatz99@CUT_THIS_OUThotmail.com> napisał w wiadomości
> [...]
> mignon" to tyz moze byc stek.

> Naprawde..? A to nowina...
> No ale to musi byc prawda... Pochodzi wszak od Wielkiego Eksperta Od

Jesli do was nmic nie dociera..
a robcie soboe do qrwy nedzy stelki nawet z podeszwy tesciowej
ode mnie sie od..cie...
zegnam bez zalu ta jakze zapyziala grupe kltora z gotowaniem ma tyle
wspolnego co badyl z badylarzem

144. Data: 2006-03-16 21:45:14

Od: "Misiek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Z Twoich wyczynow na prk wynika, ze nawet meduza ma wyzsze IQ niz Twoj
> "yloraz yntelygencji" mieszczacy sie w nizszych strefach przecietnej

Tak twoje natomiast miesi sie w gornej strefie maxymalnych przyplywow na
odrze...
zreszta o czym tu dyskutowac z kims kto nawet nie potrafi z linkow do
encyklopedii skorzystac...
No tak to juz przerasta twoje ( i nie tylko zreszta twoje) mozliwosci
twoje "wyczyny" tutaj za to za chwalebne i beda podwalina do budowania
nowej przyszlosci... lepszej i piekniejszej o 'wielkikij guru kuchenny"
Nie staraj sie odpisywac
Juz nie czytam... nie ma ani co ani kogo

145. Data: 2006-03-16 22:09:13

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Misiek" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> i naucz sie po POLSKU pisac

Bidulinko nieuważna... nie wiesz, rybeńko, jak się pisze 'hadko'? Czy
może przyjaciel steków nie wie, co to znaczy? Oj, bidulinko niewyżyta ty
jedna maleńka... z Ciebie nawet steku nie zrobią, niewydarzone niemowlę
Ty ;o)

Pzdr ubawiony po pachy
Paweł

146. Data: 2006-03-16 22:25:10

Od: "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:dvcnm8$nsu$1@news.onet.pl, bazyli4 wrote:
> Pzdr ubawiony po pachy
> Paweł

Rzeczywiście super wątek. Nie ubawiłam się tak od czasu, kiedy "cenzor
chamstwa" przestał pisać na pl.hum.tlumaczenia.

Hania

--
***
Bo stek robi się inaczej!

147. Data: 2006-03-16 22:26:13

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skrapi napisał(a):
> Witam szanownych grupowiczow.
>
> Jesli ktos ma chwilke to bardzo prosze o podeslanie jakiegos ciekawego
> przepisu na stek.
> Jesli mozna to przepis jak dla calkowitego laika (czyli mnie).

I jak Ci smakował?

--
richo

148. Data: 2006-03-17 07:19:35

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:dvcobr$527$1@inews.gazeta.pl...
> In news:dvcnm8$nsu$1@news.onet.pl, bazyli4 wrote:

> Rzeczywiście super wątek. Nie ubawiłam się tak od czasu, kiedy "cenzor
> chamstwa" przestał pisać na pl.hum.tlumaczenia.

Nie odzywałem się, ale pamiętam :o)

Pzdr
Paweł

moja nowa wizja kuchenna - lekkostrawnie
co z soji?
Krem do tortu
Dobry schabowy z kapustą
Jabłecznik , szarlotka