Stelaż dla hortensji

11. Data: 2006-03-28 14:27:23

Temat: Re: Stelaz dla hortensji
Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skryba" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
news:e0bbu6$jes$1@news.onet.pl...
Przepraszam poszło pomyłkowo
skryba

12. Data: 2006-03-28 14:32:36

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
news:e0b902$p9f$1@atlantis.news.tpi.pl...
> W wiadomości news:7228.0000015b.44291ac4@newsgate.onet.pl Zielka
> <z...@o...pl> napisał(a):
> >
> Pozdrawiam instruktażowo Ja...cki

Jeśli już instruktażowo to może tak.

Drut ukształtować w kółeczko dowolnej średnicy,

nanizać na ten druciany okręg proste druciane śledzie

z jednej strony zaostrzone dla łatwiejszego wbijania w ziemię,

a z drugiej strony zakończone jak literka "p".

Kółko stelażowe zespawać, albo lepiej - zespolić końce

ściskiem np. takim do mocowania przewodów paliwowych

w samochodach (groszowy wydatek).

Pozwoli to w dowolnym momencie rozmontować konstrukcję.

Takie rozwiązanie pozwala na nanizanie dowolnej ilości

drucianych śledzi, dla uzyskania żądanej stabilności stelażu.

Pozwoli to również na wbijanie śledzi do ziemi pod żądanym kątem.

Po sezonie wyjmujemy stelaż z ziemi, zsuwamy śledzie

tak jak klucze na kółku i możemy całość w pozycji wiszącej

np. na ścianie (na haczyku, gwoździu) przechować do

następnego sezonu.

Nie zajmie to wtedy wiele miejsca.

Jeśli chcemy mieć stelaż o dowolnie regulowanej,

zmiennej średnicy zostawiamy zapasowy odcinek drutu tak jak

w zwykłym spiralnym kółku do kluczy. Średnicę wymaganą

osiągniemy stosując na obwodzie dwa ściski na obu końcach drutu.

By taki stelaż mógł służyć wiele lat, warto na drut założyć

np. termokurczliwą koszulkę z tworzywa sztucznego.

Marcin i Dirko zrobią sobie sami, Basi i obu Krysiom

_domowa_ "Złota rączka" wykona taki stelaż w kilka chwil.

:-)

Pozdrawiam pomysłowo

skryba

Ps. Dirko, może wejdziemy w tą niszę rynkową?

13. Data: 2006-03-28 15:44:32

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> By taki stelaż mógł służyć wiele lat, warto na drut założyć
>
> np. termokurczliwą koszulkę z tworzywa sztucznego.

Nic dodać, nic ująć :)
Pięknie to opisałeś :))
Możnma to zobaczyć:
http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_krystyna
Posdrawiam, Krystyna

14. Data: 2006-03-28 15:49:25

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Zielka" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> kiedy
> pędy
>
> Ja podobne stosuję od 3 lat, tylko u moich podpórek są po dwa koła
> przyspawane na różnych poziomach. Wbijam od razu, jak byliny zaczynają
> rosnąć, a one potem przerastają przez nie, kamuflując cała konstrukcję.
> Wykonanie we własnym zakresie :-).

U mnie ważne jest też przechowywanie tych stelaży. Jesienią wszystkie wiesza się
na jednym haku, są zupełnie płaskie.
Pozdrawiam, Krystyna :)))

15. Data: 2006-03-28 18:43:12

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nic dodać, nic ująć :)
> Pięknie to opisałeś :))

Dziękuję.

> Można to zobaczyć:
> http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_krystyna

Pozdrawiam pogodnie
skryba

16. Data: 2006-03-28 18:50:32

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:e0bhet$ahm$1@news.onet.pl skryba <z...@o...pl>
napisał(a):

> Ps. Dirko, może wejdziemy w tą niszę rynkową?

Hejka. Trzeba najpierw ukraść 1 mln $. :-)
Pozdrawiam wstępnie Ja...cki
PS Z tymi śledziami to genialny pomysł, bo moje konstrukcje w zimie zajmują
bardzo dużo miejsca i rdzewieją na dworze. :-(

17. Data: 2006-03-28 19:33:41

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Trzeba najpierw ukraść 1 mln $. :-)

Nie bądź takim pesymistą wystarczy założyć spółdzielnię socjalną!!!
:-)

> Pozdrawiam wstępnie Ja...cki
> PS Z tymi śledziami to genialny pomysł,

Czasami z nudów myślę
:-)))
Mam jeszcze inne rozwiązania takich stelaży i kilka
podobnych pomysłów ogrodowych (nisz rynkowych),
tylko odpowiednich ludzi potrzeba.
:-))

> bo moje konstrukcje w zimie zajmują
> bardzo dużo miejsca i rdzewieją na dworze. :-(

Zdrap rdzę, pomaluj minią (teraz się to nazywa antykor czy jakoś tak)
Na taki podkład pryśnij nitro (jest też zielone w spreyu),
na pare sezonów powinno wystarczyć. Przechowywać zimą
możesz podwieszone pod daszkiem altany,
zabezpieczając ostre końce śledzi (np. korkami po winie)
tak by nie zranić głowy w razie zimowych spacerów na działkę.
:-)

Pozdrawiam pogodnie
skryba

18. Data: 2006-03-28 20:46:41

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nic dodać, nic ująć :)
> Pięknie to opisałeś :))
> Można to zobaczyć:
> http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_krystyna
> Pozdrawiam, Krystyna

A mówiłaś coś jeszcze o siatce, gdzie ona ???

Serdecznie Miłka

19. Data: 2006-03-28 20:48:55

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    A mówiłaś coś jeszcze o siatce, gdzie ona ???

Ja mówiłam ?
Pozdr.Krystyna

20. Data: 2006-03-28 21:06:35

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora