Steve Andreas w Polsce

1. Data: 2003-09-24 20:54:07

Temat: Steve Andreas w Polsce
Od: "TomeK Kowalik" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W listopadzie przyjeżdża do Polski Steve Andreas - współautor (z żoną
Connirae) książki "Serce umysłu". autor "Jak pracowała Virginia Satir",
wydawca, trener, twórca nowych modeli i technik NLP.
Trener pełen szacunku do siebie i innych, bardzo twórczy, bardzo przyjazny.
Steve przeprowadzi warsztat "Przebudowa swojego Ja" ("Transforming Your
Self").
Model, jaki przedstawi, umożliwia pracę na poziomie tożsamości (poziomy
logiczne wg Diltsa) i stanowi niezwykle mocne narzędzie pracy z Koncepcją
Siebie - zespołem przekonań na własny temat typu "Jestem...".

Model nadaje się do wykorzystania samodzielnego (przez trenerów, liderów,
terapeutów), w terapii, coachingu, doradztwie rozwoju osobistego...

Model ten opisał w wydanej w 2002 roku książce "Transforming Your Self",
która jeszcze w Polsce nie wyszła.

Szczegóły dotyczące warsztatu: www.metamorfoza.pl/steve, także dwa artykuły
dotyczące koncepcji siebie.
Uwaga: Merytorycznie do udziału w warsztacie w zasadzie wystarczy znajomość
submodalności na poziomie Praktyka NLP.

Pozdrawiam
TomeK

1. Data: 2003-09-25 12:25:20

Temat: Re: Steve Andreas w Polsce
Od: "Jacek B." <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TomeK Kowalik" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> W listopadzie przyjeżdża do Polski Steve Andreas - współautor (z
żoną
> Connirae) książki "Serce umysłu".

No i co z tego? Znowu besdzie wciskal jakis amerykanski kit? Europa
wlacznie z Polsa juz si e przejadla Ameryuka. Co biznesik jedzie na
wschod robic do ciemnoty, bo mu jego wypociny na wschodzie nie
schodza?

1. Data: 2003-09-25 14:56:19

Od: "PSIQ" <wwypler@_ANTYSPAM_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek B." napisał:
> [...]
> wlacznie z Polsa juz si e przejadla Ameryuka. Co biznesik jedzie na
> wschod robic do ciemnoty, bo mu jego wypociny na wschodzie nie

???

Jacku, napisz jakąś dobrą książkę o terapii a ja ją kupię i będę dalej
polecał. Zrób dobre szkolenie z terapii, czy autoterapii a ja na nie
przyjadę i przywiozę jeszcze znajomych. Ale - NA BOGA! - jeżeli masz
bezmyślnie coś krytykować, bo masz taki nastrój, to lepiej zażyj valium,
połóż się na kanapie i przeczekaj jakoś do rana.

PSIQ

1. Data: 2003-09-25 17:12:10

Od: "Jacek B." <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PSIQ" <wwypler@_ANTYSPAM_interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
valium,
> połóż się na kanapie i przeczekaj jakoś do rana.

a ty se zazyj VIAGRE - będę mówił to, na co mam ochte i już.

obawa przd ocena innych ludzi
... o młodzieńczym wygladzie
Jak uratować brata? POMOCY!!! (długie)
(tryptyk tryptyk)