Stolik ogrodowy

1. Data: 2010-03-09 12:34:21

Temat: Stolik ogrodowy
Od: "Mar" <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
chcialbym samemu zbudować stolik do ogrodu drewniany z desek. Chodzi mi o
prosty stół przy którym usiadlo by kilka osób, np taki ze skrzyżowanymi
nogami po bokach. Czy jest gdzieś na stronce pokazane jak to prawidłowo
zrobić? Z góry dziękuję za odp. Pozdrawiam

2. Data: 2010-03-10 08:18:25

Temat: Re: Stolik ogrodowy
Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mar wrote:
> [...]
> nogami po bokach. Czy jest gdzieś na stronce pokazane jak to prawidłowo
> zrobić? Z góry dziękuję za odp. Pozdrawiam

Ja jak robłem swój to po prostu użyłem wyobraźni. Nic więcej do takiej
konstrukcji raczej nie potrzeba.

3. Data: 2010-03-10 09:41:15

Od: "RobertP." <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 09 Mar 2010 13:34:21 +0100, Mar <m...@h...pl> wrote:

> witam
> chcialbym samemu zbudowaae stolik do ogrodu drewniany z desek. Chodzi mi o
> prosty stó? przy którym usiadlo by kilka osób, np taki ze skrzy?owanymi
> nogami po bokach. Czy jest gdzie? na stronce pokazane jak to prawid?owo
> zrobiae? Z góry dziekuje za odp. Pozdrawiam

Może coś stąd podejdzie:
http://www.buildeazy.com/diylist_images.html

PS. Skonfiguruj sobie czytnik: http://www.grush.one.pl/article.php?id=mime

RobertP.

4. Data: 2010-03-10 16:34:37

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

RobertP. pisze:

> Może coś stąd podejdzie:
> http://www.buildeazy.com/diylist_images.html

Jakieś to niedopracowane...
Przy piknikowym stole biegunów brakuje ;-)

Pozdrawiam przepraszająco, jakoś tak mi się skojarzyło
Barbara

5. Data: 2010-03-10 22:05:08

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

On 3/10/2010 4:41 AM, RobertP. wrote:

> Może coś stąd podejdzie:
> http://www.buildeazy.com/diylist_images.html

Odradzam stolik połączony z ławami. Znacznie wygodniejsze są
osobne ławy, osobny stolik.

Kiedyś już pokazywałem jak wyglądają meble przeze mnie zrobione,
mogę pokazać jeszcze raz:
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/meble/DSCF0149.J
PG
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/meble/DSCF0150.J
PG
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/meble/DSCF0151.J
PG
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/meble/DSCF0152.J
PG
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/meble/DSCF0153.J
PG
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/meble/DSCF0154.J
PG
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/meble/DSCF0155.J
PG

Dokładniej rzecz ujmując, tak wyglądały 8 lat temu. Teraz trochę
bardziej poszarzały, ale trzymają się dobrze.

Pozdrowienia,
Michał

6. Data: 2010-03-11 03:59:00

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mar" <m...@h...pl> wrote in message news:hn5f8j$1ao$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> nogami po bokach. Czy jest gdzieś na stronce pokazane jak to prawidłowo
> zrobić? Z góry dziękuję za odp. Pozdrawiam

Dosyć stylowo wyglądają nogi do stołu, ławek, gril z żeliwa. Na zimę
można blat i siedziska odłączyć od nóg i schować - dłużej zachowają wygląd i
użyteczność.
Ze względu na materiał takie nogi zachowują lekkość wyglądu:
http://www.zielinski.waw.pl/store/easyshop.cgi?vid=x
txfphkmcwropkhyxrrlnvpfsrjbopis&com=IT/2&kategoria=1
7

http://www.zielinski.waw.pl/store/easyshop.cgi?vid=x
txfphkmcwropkhyxrrlnvpfsrjbopis&com=IT/2&kategoria=2
0

Wygodniejsze są krzesła niż ławy, zwłaszcza dla dzieci i osób starszych:
http://www.zielinski.waw.pl/store/easyshop.cgi?vid=x
txfphkmcwropkhyxrrlnvpfsrjbopis&com=IT/2&kategoria=1
9

http://www.odlewnia.sarzyna.pl/

http://www.swiatodlewow.com.pl/lawki.htm
http://www.swiatodlewow.com.pl/Meble%20ogrodowe/baro
k.jpg
http://www.swiatodlewow.com.pl/oswietlenie.htm

Pod tymi adresami znaleźć można kociołki i ruszty do gotowania i smażenia w
ogrodzie, a nawet piec, króry obie te funkcje skutecznie wypełni, a jeżeli
ktoś ma swój sad lub łatwy dostęp do sezonowych owoców może smażyć
marmolady, powidła czy suszyć owoce, grzyby, czy nawet wędliny:

7. Data: 2010-03-11 10:59:41

Od: d...@a...abc.com.pl szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 11 Mar 2010, Panslavista wrote:

> Dosyć stylowo wyglądają nogi do stołu, ławek, gril z żeliwa. Na zimę
> można blat i siedziska odłączyć od nóg i schować - dłużej zachowają wygląd i
> użyteczność.

A ja to na starość to chciałbym se lezec w leżaku i patrzeć sobie na
ogród. Nic nie odłączać, nie przenosić, nie sadzić nadmiaru warzyw, żeby
potem je przetwarzać i w konsekwencji zmuszać się do jedzenia dzemów,
których już nie lubię (bo akurat wolę ananasowy ze sklepu). Nie martwić
się czy jest olej w tych wszystkich sprzętach w garażu, albo czy
akumulatory mają odpowiednie napięcie. Nie budować grili, żeby potem je
omijać bo i tak dwa kotlety to sobie usmażę w malutkim blaszanym.
Taka sielanka.
Da się tak zrobić?

D.P.

8. Data: 2010-03-11 11:15:38

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

<d...@a...abc.com.pl> wrote in message
pl...
> [...]

akumulatory mają odpowiednie napięcie. Nie budować grili, żeby potem je
omijać bo i tak dwa kotlety to sobie usmażę w malutkim blaszanym.

Quod libet, nikt nikogo nie zmusza - ja podałem trochę spojrzeń na temat z
innej strony, stół na krzyżakach topornie wygląda - już lepsze i łatwe do
wykonania stół i ławki na nogach żeliwnych...

PS - posadź sobie gruszę i legnij pod nią na dowolnie wybranym boku... A
nawet na Maryli.

9. Data: 2010-03-11 18:44:57

Od: "atman" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <d...@a...abc.com.pl> napisał w wiadomości grup
uhc.com.pl...

> [...]
> akumulatory mają odpowiednie napięcie. Nie budować grili, żeby potem je
> omijać bo i tak dwa kotlety to sobie usmażę w malutkim blaszanym.

Da się rozstawić leżak na dzikiej łące.
Ja dążę do sielanki tak jak Ty. Tyle że ja muszę
mieć wszystko `na oku` a to wymaga
olejów w kosiarkach, oprysków, nawozów, cięcia,
smarowania, rżnięcia, klejenia, fugowania, murowania, nawożenia,
malowania,
nawadniania, dziabania, plewienia, siania, wiercenia, spawania,
grabienia, benzyny, siły, dźwigania.
Ale u mnie `naturalny ogród` powoduje odruch wymiotny.

10. Data: 2010-03-11 19:13:48

Od: "barbakan" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> napisał

> Kiedyś już pokazywałem jak wyglądają meble przeze mnie zrobione,
> [...]
polotu w tym nie ma, ale może być,
wczesnośredniowieczne rękodzieło :)))
--
pozdro
barbakan

wonderberry/suberry - tlumaczenie?
Grusza japońska
Dracena
yyyy... owies
Rozpoczyna sie sezon, a z sezonem krety...