Stop GMO!

151. Data: 2011-02-08 19:15:15

Temat: Re: Stop GMO!
Od: Witek <j...@p...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pretended :

> A dajże se spokój z tym osłem 3-)

Osłem? Bo mam czelność wykazać twoją arogancje i braki w wiedzy,
bzdurne informacje, których często niepotrafisz przyzwoicie uzasadnić?
Możesz się mieć inne poglądy, ale jak piszesz "kocopoły", o tym że
krwinki mają jedno białko, o tym że nigdy nie było krzyżówek między
gatunkowych przed "erą GMO" to trudno Ci tego nie wytykać.
I słoneczko, jednak czas poczytać podręczniki, a nie tylko opierać
swoją wiedzę na stronach www, gdzie które tworzą gimnazjaliści na
zaliczenie zajęć.

152. Data: 2011-02-08 19:49:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 08 Feb 2011 20:15:15 +0100, Witek napisał(a):

> Osłem? Bo mam czelność wykazać twoją arogancje i braki w wiedzy,

Słuchaj, osiołku: czelność to może ty i masz, ale na własną, oślą miarkę
owsa. Wynika ona ze stricte pospolitego nierozumienia zwykłego tekstu
pisanego, a nie z powodu mojej niewiedzy.
Nie mam zamiaru osłu wykazywac czegokolwiek, bo skoro osioł nie zrozumiał,
o czym pisałam i tylko dlatego zarzuca mi brak wiedzy, to w jakież wielkie
frustracje wpędzi go moja próba naprowadzenia na ścieżkę. Własna czelność
go zabije.

Ale - kusi mnie. Bo czyż nie dobija się koni? - to można i osły.

PS. Salami można zrobić...

153. Data: 2011-02-08 19:50:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Możesz się mieć inne poglądy, ale jak piszesz "kocopoły", o tym że
> krwinki mają jedno białko, o tym że nigdy nie było krzyżówek między

Durniu, skąd wziąłeś te bzdury? - bo na pewno nie z moich wypowiedzi.
Kocopole zgrzebny.

154. Data: 2011-02-08 20:29:46

Od: Witek <j...@p...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pretended :

> Durniu, skąd wziąłeś te bzdury? - bo na pewno nie z moich wypowiedzi.
> Kocopole zgrzebny.

Zacytuję z tego wątku:

Ikselka has brought this to us :

(XL - podpisac się nie umie)

>A Ty swoje, jak mantre, uogólniając bez zrozumienia - jak traktować
>twoje wypowiedzi inaczej niż bełkot ogólników. GMO to nie krzyżowanie różnych
> gatunków!!!
>
>A przy okazji towjego przykładu żyjących z naturą biednych rolników
>- o krzyżówkach konia i osła słyszała?
>O kurcze, toż to korporacje zrobiły te muły.
>
>Witek

Nieodpisałeś, bo niezrozumiałaś czy niewygodnie było się przyznać, że
mijasz się z prawdą.

Rozowa z tobą przypomina trochę rozmowę z przyłapanym pięciolatkiem na
kłamstwie, z tym że one nie są wulgarne.
Słoneczko wszechwiedząca, nie przezywam cię niczym dziecko na podwórku,
przed czym ty powstrzymać się nie możesz.
Witek

155. Data: 2011-02-08 20:31:16

Od: Witek <j...@p...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka used his keyboard to write :

> Durniu, skąd wziąłeś te bzdury? - bo na pewno nie z moich wypowiedzi.
> Kocopole zgrzebny.

Wipisałem ci już wcześniej, w innym wątku bzdury które napisałaś,
sprawdź sobie w wyszukiwarce, skoro nawet nie pamiętasz co piszesz.
Witek

156. Data: 2011-02-08 20:33:07

Od: "Johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" wierzy w propagandę:

> Hejka. O ile dobrze pamiętam Johnny, to jesteś z południa Polski.
> Proponuję więc, żebyś odwiedził gospodarstwo ekologiczne rodzeństwa
> Nawieśniaków w Maszkowie, gmina Iwanowice niedaleko Krakowa. Można o tym
> gospodarstwie i jego właścicielach przeczytać w artykule "Pięć hektarów
> raju" w piśmie "Owoce, warzywa, kwiaty" nr 1 z 2011 roku ale artykuł ten
> nie oddaje nawet ułamka wrażeń, które stają się naszym udziałem w
> przypadku osobistej bytności w "Janówce".

Podejrzewam, że jest wzorowe, podobnie jak gospodarstwo Krystiana Stańka ze
wsi Pogrzebień, wyróżnione przez Ministra Rolnictwa Marka Sawickiego, jako
najlepsze gospodarstwo ekologiczne w woj. śląskim w 2009r., a w którym to
miałem przyjemność przebywać. Podejrzewam, że takich gospodarstw sa jeszcze
dziesiątki. Natomiast, jeżeli pokusimy się o pewien stopień ogólności to
bez wątpienia gospodarstwa ekologiczne nie są niczym innym jak sposobem na
dodatkowe wyciągniecie kasy z unijnego mieszka. Nie są to jakieś mega
dopłaty, ale skoro dają, to grzech nie wziąć. Zatem ta przysłowiowa
babulinka z krową, która i tak nic więcej nie robi (bo za stara, bo maż
pijak, bo dla siebie jej starczy, bo takie ma hobby, itd, itd) zgłosi
swoje gospodarstwo jako ekologiczne, zwłaszcza, że większość papierkologii
wykonana jednostka certyfikująca. Ja jestem za tym, aby dać tej babulince
pięć razy więcej kasy niż bierze teraz, ale na Boga, nie nazywajmy tego
ekologicznym gospodarowaniem, bo to obraża ideę ekologii. Ekologia to
przecież rodzaj filozofia, sposób na życie, a nie metoda na dodatkowe parę
groszy.
W Polsce jest około 17500 gospodarstw ekologicznych. Rocznie przybywa ich w
tempie 15%. Gdyby w takim tempie rozwijała sie gospodarka polska to w dekadę
przegonimy Chińczyków. Czy myślisz, że w tej masie przeważają Stańki,
Nawieśniaki czy "babulinki"? Skąd nagle ten pęd do metod ekologicznych,
które z założenia są trudniejsze, bardziej pracochłonne, wymagające większej
wiedzy? Ty dopatrujesz się w tym jakiejś głębi, będziesz wymachiwał
"pięcioma hektarami raju". Dla mnie sprawa jest bardziej prozaiczna, chociaż
też mająca wiele z raju... unijnych dopłat;-)

Pozdrawiam Johnny

www.johnny.art.pl

157. Data: 2011-02-08 20:37:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 08 Feb 2011 21:29:46 +0100, Witek napisał(a):

> [...]
> Słoneczko wszechwiedząca, nie przezywam cię niczym dziecko na podwórku,
> przed czym ty powstrzymać się nie możesz.

No i coś Ty tutaj nacytował? Co to ma być?
Nadal nie podałeś właściwych cytatów, kocopole. Tzn cytatów odnośnie twoich
wymysłow w rodzaju "Możesz się mieć inne poglądy, ale jak piszesz

158. Data: 2011-02-08 20:37:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 08 Feb 2011 21:31:16 +0100, Witek napisał(a):

> Ikselka used his keyboard to write :

> Wipisałem ci już wcześniej, w innym wątku bzdury które napisałaś,
> sprawdź sobie w wyszukiwarce, skoro nawet nie pamiętasz co piszesz.
> Witek

Dlatego, że pamiętam, twierdzę, że ty NIE ROZUMIESZ. Durniu.

159. Data: 2011-02-08 20:45:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 8 Feb 2011 21:33:07 +0100, Johnny napisał(a):

> Podejrzewam, że jest wzorowe, podobnie jak gospodarstwo

Znam dwa gospodarstwa pretendujące do miana "ekologicznych".
Pierwsze z nich uzyskało ten status, drugie nie. Sąsiadują ze sobą -
nadmieniam.

Pierwsze z nich prowadziło (wbrew warunkom ekologii) na swoich łąkach
ponadliczbowe pokosy traw, wskutek czego trawa na tych łąkach była o wiele
niższa, niż na łąkach sąsiada, bo po prostu nie zdażyła odrosnąć. Bo drugi
sąsiad, zgodnie z normą, prowadził tylko dwa pokosy, wiec u niego trawa,
jako rzadziej (czyt. prawidłowo) koszona, była w momencie kontroli o wiele
wyższa niż u sąsiada nazbyt często koszącego.

"Wysoka" urzędnicza (czyt. bezpojęciowa) komisja badająca spełnianie
warunków do wydania certyfikatu zdyskwalifikowała drugie gospodarstwo,
ponieważ "trawa na łąkach byłą za duża, co świadczyło o używaniu nawozów
sztucznych".
Sąsiad prowadzący ponadliczbowe pokosy - certyfikat ekologiczności
gospodarstwa uzyskał.
:-]

160. Data: 2011-02-08 22:20:26

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Witek" <j...@p...p.lodz.pl> wrote in message
> [...]
> I słoneczko, jednak czas poczytać podręczniki, a nie tylko opierać swoją
> wiedzę na stronach www, gdzie które tworzą gimnazjaliści na zaliczenie

Hm. Ja to nazywam rzeźbieniem w gównie.

Trawnik u laika
Trawnik u laika
wiosna, wiosna ...