Stop GMO!

1. Data: 2011-01-28 14:39:16

Temat: Stop GMO!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.agronews.com.pl/pl/0,21,8703,mamy_dosc_gm
o.html

Jak w temacie.

2. Data: 2011-01-28 15:40:25

Temat: Re: Stop GMO!
Od: Witek <j...@p...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka brought next idea :
> http://www.agronews.com.pl/pl/0,21,8703,mamy_dosc_gm
o.html

> Jak w temacie.

Stop zbożom poliploidalnym i nowym odmianom roślin i zwierząt. Wracajmy
do zjadania dzikich traw ;-).
Lekko mnie przeraża informacja, że z Polski przyjechała reprezentacja
,,Związku Zawodowego Rolników Ekologicznych im. św. Franciszka z Asyżu".
Witek

3. Data: 2011-01-28 16:19:44

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-28 16:40, Witek pisze:

> [...]
> Lekko mnie przeraża informacja, że z Polski przyjechała reprezentacja
> ,,Związku Zawodowego Rolników Ekologicznych im. św. Franciszka z Asyżu".

E tam. Polscy rolnicy sprowadzają sobie GMO bez niczyjej kontroli i
pozwolenia z Czech - bo to Unia i nikt nie zagląda im do bagażu. I żadne
tupanie nogami nie pomoże, skoro jest bardziej opłacalne w produkcji.

--
Pozdrawiam - Aicha

4. Data: 2011-01-28 17:21:11

Od: "cezarys" <c...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pozwolenia z Czech - bo to Unia i nikt nie zagląda im do bagażu. I żadne
> tupanie nogami nie pomoże, skoro jest bardziej opłacalne w produkcji.
...]
> Pozdrawiam - Aicha
http://www.goldenline.pl/forum/1969184/gmo-w-kanadzi
e-jak-wyglada-rzeczywistosc
rozumiem że za 10 lat ustwa o zwiększeniu podatków z powodu jw.
CEzrys

5. Data: 2011-01-28 19:41:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 28 Jan 2011 16:40:25 +0100, Witek napisał(a):

> Ikselka brought next idea :
o.html

> Stop zbożom poliploidalnym i nowym odmianom roślin i zwierząt. Wracajmy
> do zjadania dzikich traw ;-).

Nowe odmiany bez GMO świetnie się uzyskuje.

> Lekko mnie przeraża informacja, że z Polski przyjechała reprezentacja
> ,,Związku Zawodowego Rolników Ekologicznych im. św. Franciszka z Asyżu".
> Witek

I to czyni Cię ślepym?

6. Data: 2011-01-28 19:43:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 28 Jan 2011 17:19:44 +0100, Aicha napisał(a):

> [...]
> pozwolenia z Czech - bo to Unia i nikt nie zagląda im do bagażu. I żadne
> tupanie nogami nie pomoże, skoro jest bardziej opłacalne w produkcji.

Tak się dzieje, fakt. Zupełnie jak z tą babcią, co ją mj teść widział, jak
truskawki DDT posypywała przez pończochę - "Panie, łuny nie som do
jedzenio, ino na sprzedoż".
:-///

A sobie rolnik wyhoduje świnkę na ziemnaczkach, nie na gmourydzy.

7. Data: 2011-01-28 22:43:52

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka. Ja jem tylko GMO i wyglądam, że ho ho. :-)
Pozdrawiam progresywnie Ja...cki

8. Data: 2011-01-28 23:02:31

Od: "Johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" na zmiany z kobietą z brodą:

> Hejka. Ja jem tylko GMO i wyglądam, że ho ho. :-)

Wiemy, wiemy... przecie płacimy 5 złociszy za odsłonę! Niby drogo, ale potem
przynajmniej z dziećmi spokój na 2 tygodnie! Jedzą szpinak, piją mleko, nie
hałasują, bo jak nie, to tata jeszcze raz zabierze do cyrku;-)

Zdroofka Johnny

www.johnny.art.pl kwaśne piwo, kaszana i stara konina

9. Data: 2011-01-29 10:10:03

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> Wiemy, wiemy... przecie płacimy 5 złociszy za odsłonę! Niby drogo, ale
> potem przynajmniej z dziećmi spokój na 2 tygodnie! Jedzą szpinak, piją
> mleko, nie hałasują, bo jak nie, to tata jeszcze raz zabierze do cyrku;-)

Hejka. Dżoni, za 5 zł to sobie nawet "świeszczyka" nie kupisz. ;-)
Pozdrawiam ewokacyjnie Ja...cki

10. Data: 2011-01-30 16:25:51

Od: Witek <j...@p...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka used his keyboard to write :

o.html

> Nowe odmiany bez GMO świetnie się uzyskuje.

Taaa, a w czym jest lepsza przypadkowa mutacja od tej dokładnie
zaplanowanej i kontrolowanej? Nie uważam, żeby GMO było lekiem na całe
zło świata, ale każda nowa odmiana to modyfikacja genetyczna, często
uzyskiwana poprzez zastosowanie technik zwiększających ich
występowanie.

> I to czyni Cię ślepym?

A Ciebie mądrzejszą?
Niestety wszędzie tam, gdzie miesza się religie wszelkiej maści z
nauką, efekty są raczej opłakane. Szczególnie w naukach przyrodniczych
to widać ;-(
Witek

Trawnik u laika
Trawnik u laika