Stop GMO!

31. Data: 2011-01-31 16:42:17

Temat: Re: Stop GMO!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 Jan 2011 17:33:57 +0100, Aicha napisał(a):

> Przykręć palnik, Pytio, bo się udusisz :)

Nie mam, wiec się o mnie martwić nie musisz, w zw. z powyższym ze nie mam,
martw się raczej o siebie. Tylko "postępowe i jaśnie oświecone" osoby mają
gaz w kuchni, właśnie po tym (i głównie) można je poznać - ja mam tylko
prawdziwy ogień :->

32. Data: 2011-01-31 16:45:27

Od: "mirzan" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> Jakiś cytat, do którego się odnosisz?

Z zainteresowaniem śledzę powstawanie nowej Ekowiary.I tak sobie myślę
po agnostycznemu,że gdyby Ekobóg nie życzył sobie nowych krzyżówek i innych
neoorganizmów,to zrobiłby zabezpieczenie. Zabezpiczenie istnieje,między
skrzyżowaniem kury z kaczką: kura biegnie szybciej niż kogut od kaczki i z
tego powodu nie dojdzie do mezaliansu.
Ekowyznaniowe pozdrowienia.mirzan

33. Data: 2011-01-31 16:57:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 Jan 2011 16:45:27 +0000 (UTC), mirzan napisał(a):

> gdyby Ekobóg nie życzył sobie nowych krzyżówek i innych
> neoorganizmów,to zrobiłby zabezpieczenie

Otóż zrobił, tylko nie tak trywialne, jak sobie możesz wyobrazić: wcześniej
czy później człowiek się tymi krzyżówkami GMO sam wykończy i wg mnie TO
jest właśnie zabezpieczenie przed ich eskalacją.
Wielki Ekolog jest spokojny i ma czas.

34. Data: 2011-01-31 18:20:11

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Zapewne

Nie ma takiej pewności. Domniemywać wolno.

> nasi pradziadkowie też tak mówili do osób mi podobnych,

Widzisz sama, że mieli rację. Nie wierzyli w czarownice.

>które ostrzegały przed zagrożeniami, o których się niektórym nie śniło
>wtedy,

Nawiedzonych i przestraszonych na zapas zawsze było pod dostatkiem.

> a które dziś, w ciągu zaledwie 2 pokoleń, stały sie faktem.

Oj tak, tak. Mam rodzinne doświadczenia w takich sprawach. Dla mojej
teściowej i mojej babci straszliwym zagrożeniem wydawał się ten długi
straszny diabeł, który pedził jak szalony, strasznie głośno gwiżdżąc i
sapiąc parą oraz buchając piekielym dymem. Kilkanaście lat później bez obaw
siadały do wagonów pociągu a ze swoich wcześniejszych strachów na widok
lokomotywy śmiały się do łez serdecznych.
Nie taki diabeł straszny jak go malują. Nie tragizuj, nie popadaj w
katastroficzną histerię.
Kasandry nie pobijesz. Nie wiesz i tak do końca wiedzieć nie będziesz czy
pałaszujesz żywność GMO czy żywność EKO, która już od czasu stosowania
nawozów nie istnieje.

Pozdrawiam stoicko
skryba

35. Data: 2011-01-31 18:34:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 Jan 2011 19:20:11 +0100, skryba ogrodowy napisał(a):

> Nie wiesz i tak do końca wiedzieć nie będziesz czy
> pałaszujesz żywność GMO czy żywność EKO

I to jest główny powód, aby przeciw GMO prostestować.
Bo dlaczego nie mam prawa wiedzieć? Jest tu coś do ukrycia? Z jakiego
powodu?
:-/
Ty się godzisz na brak wyboru - Twoja sprawa. Twoja postawa jest
destrukcyjna.

PS. A już te Twoje "czarownice", babcie i pociągi sobie daruję w
komentowaniu.

36. Data: 2011-01-31 18:42:53

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirzan" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> istnieje,między skrzyżowaniem kury z kaczką: kura biegnie szybciej niż
> kogut od kaczki i z tego powodu nie dojdzie do mezaliansu.

Hejka. No ale w probówce ...?
Pozdrawiam laboratoryjnie Ja...cki

37. Data: 2011-01-31 18:46:44

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Otóż zrobił, tylko nie tak trywialne, jak sobie możesz wyobrazić:

Eee, tam. O wyobraźni Mirzana masz za mało wiedzy na tak kategorycze
stwierdzenie.
A co do trywializmów to poczytaj siebie samą zanim komukolwiek trywializm
przypiszesz.

> wcześniej czy później człowiek się tymi krzyżówkami GMO sam wykończy

A co za różnica czy wykończy się wieszczeniem iluzorycznej (bo nie jest ona
pewna) katastrofy czy na skutek katastrofy. Ludzie są niedobrzy i na przekór
ekooszołomom żyją coraz dłużej. Dlaczego? Bo lubią i im się chce.

> i wg mnie

I tu jest "pies pogrzebany", że w/g Ciebie tak a w/g wielu nie. Nie warto o
to kruszyć ani lancy ani kosy bojowej.

> TO jest właśnie zabezpieczenie przed ich eskalacją.
> Wielki Ekolog jest spokojny i ma czas.

Nie wiesz, bo nikt tego nie wie, że tak jest na pewno?

Pozdrawiam racjonalnie
skryba

38. Data: 2011-01-31 18:50:47

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powodu?
> :-/
> Ty się godzisz na brak wyboru - Twoja sprawa. Twoja postawa jest

Wystarczy, że nie histeryczna.

> PS. A już te Twoje "czarownice", babcie i pociągi sobie daruję w
> komentowaniu.

Baaa. Z faktami się nie dyskutuje. One miały miejsce i nie da się ich
unieważnić uchwałą lub protestami jakiegoś ekooszołonskiego gremium.

39. Data: 2011-01-31 18:59:57

Od: "miroslaw zaniewski" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko <j...@w...pl> napisał(a):

> Użytkownik "mirzan" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> Hejka. No ale w probówce ...?
> Pozdrawiam laboratoryjnie Ja...cki

Zadałeś podchwytliwe pytanie,ale odpowiedź znów trywialna.Kura do prórówki
nie wejdzie,zwłaszcza z kaczorem.
Ekopragmatycznie pozdrawiam.mirzaqn

40. Data: 2011-01-31 19:07:30

Od: "mirzan" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> Wielki Ekolog jest spokojny i ma czas.

To Go nie poprawiaj i nie ucz jak ma robić.Jeśli sobie życzy,to ktoś kogoś
w locie przeleci i skutków będzie cały ul.Jeśli sobie życzy,to i w Zimnej
Wodzie da się to i owo zrobić.A jakby sobie nie życzył,to powietrze było by
za rzadkie,albo woda za ciepła.Nie wiedziałem,że jestem bardziej wierzący,
niż Ci,co się za takich ogłaszają.
Ekoreligijne pozdrowienia.mirzan

Trawnik u laika
Trawnik u laika