Witajcie i ... o paprotce

1. Data: 2001-09-01 11:09:35

Temat: Witajcie i ... o paprotce
Od: "lukas" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po raz pierwsz sie odzywam , wiec witajcie !

no i mam 2 pytanka :
Mam duza paproc w takiej niby duzej doniczce ale niedlugo bedzie juz chyba
za mala.
Czy przesadzac czy nie ? (w koncu "starych drzew sie nie przesadza" :)) )
Jezeli przesadzac to do jakiej doniczki ?? duza plaska/wysoka??

pozdrawiam
lukas

2. Data: 2001-09-01 11:57:10

Temat: Storczyki
Od: z...@z...net (kober) szukaj wiadomości tego autora

Witam

jakie warunki nalezy zapewnic storczyka zeby w przyszlym roku znowu kwitly
???

pozdrawiam
kober
wejdz i zaglosuj :)
http://www.animal.pl/ranking/in.php3?site=998898698 dzieki :)

3. Data: 2001-09-01 12:18:35

Temat: Re: Storczyki
Od: "Piotr Poznanski" <P...@s...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"kober" <z...@z...net> wrote in message
> Witam
>
> jakie warunki nalezy zapewnic storczyka zeby w przyszlym roku znowu kwitly
> ???

Zalezy jaki storczyk - oczywiscie rozne rosliny maja rozne wymagania, na poczatek
trzeba wiec ustalic, z czym mamy do czynienia :) Prosze zerknac na
http://storczyki.org.pl - mozna tam zanalezc zdjecia najpopularniejszych
storczykow oraz informacje o ich uprawie.

Pozdrawiam,
Piotr

--
Polskie Towarzystwo Miłośników Orchidei
http://www.storczyki.org.pl

4. Data: 2001-09-01 12:34:16

Od: z...@z...net (kober) szukaj wiadomości tego autora

witam
moj to odmiana miltonia :)

5. Data: 2001-09-02 17:41:18

Temat: Re: Witajcie i ... o paprotce
Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj
Chcesz przesadzac teraz? najlepiej robic to wczesna wiosna.
Do przesadzenia wystarczy doniczka o srednicy o ok. 2 cm wiekszej od
poprzedniej.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

lukas napisał(a) w wiadomości: <9mqfkt$koc$1@news.onet.pl>...
> [...]
>Czy przesadzac czy nie ? (w koncu "starych drzew sie nie przesadza" :)) )
>Jezeli przesadzac to do jakiej doniczki ?? duza plaska/wysoka??

Ziemia i nietylko
Truskawy
kaktys przegnil :(
Dwa grzyby w barszcz?
Eruca sativa - rokieta siewna - rukola - ruccoli