Re: Stożek rogówki - przeszczep - Warszawa

Data: 2003-09-10 22:40:59
Temat: Re: Stożek rogówki - przeszczep - Warszawa
Od: "casus" <c...@g...pl>

> Niestety z tego co się dowiedziałem od lekarza to stożek zaczyna pękać
więc
> nie jest to taka prosta sprawa :-(
> A jeżeli już rozmawiamy o lekarzach -kwalifikatorach :-) tzn tych co dają
> skierowanie na przeszczep to jaka jest zazwyczaj droga ?
>
> Czy mogę zgłosić się bezpośrednio np. do Klinicznego Szpitala
Okulistycznego
> w Warszawie na badanie ? czy powinienem udać się do swojego lekarza 1-go
> kontaktu a potem skierowanie........

Pytanie jak zinterpretowac Twoje stwierdzenie: zaczyna pekac. Generalnie
przy stozku sa widoczne pekniecia rogowki ( tzn jej czesci ). Jezeli
dochodzi juz do perforacji, to mysle ze Twoj okulista powinien sie mocno
pospieszyc ze skierowaniem do przeszczepu. Chyba, ze mial na mysli drobne
pekniecia, wiec wtedy moze soczewka twarda lub laser.
Procedura jest taka, ze prowadzacy okulista wystawia skierowanie do kliniki,
a tam po badaniach kwalifikacyjnych dowiesz sie reszte.

casus