Re: Strach

From: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Strach
Date: Sun, 20 Sep 2020 17:28:19 +0200

Am 20.09.20 um 10:07 schrieb trybun:

> Co to właściwie jest - "strach"? Widząc zachowania naszych polskich
> władz to juz kompletnie zgłupiałem. Niby deklarują że boja się Rosji, a
> jej wrogów określają jako swoich przyjaciół, tymczasem widoczny jest
> zupełny brak obaw ze strony Niedźwiedzia, a nie sposób nie zauważyć
> trzęsących się portek wobec tzw krajów zaprzyjaźnionych - np USA czy
> Izraela. "Rekompensaty" za to że pożeracze mięsa nie mogą oddawać się
> swoim upodobaniom na produkcie z torturowanych zwierząt.. co to do q*wy
> jest, mam im za to płacić??

Wreszcie sie obudziles. Przeciez od lat widac, ze rzadzacy martwia sie
wszystkim - koncernami niemieckimi, licza reparacje, przypominaja
Francuzom o nauce jedzenia widelcem, widza chaos w Szwecji, epidemie we
Wloszech i Hiszpanii, lewakow w Brukseli, kochaja Amerykanow i ich
zolnierzy, ale o Rosji wspominaja dosc powsciagliwie, tak jakby lezala
na innym kontynencie. Zli ludzie sugeruja (sa o tym ksiazki), ze
Maciarenko i Mateusz (wraz z nieboszczykiem seniorem) maja rozne
interesy na wschodzie, a PiS jest partia prokremlowska.

Ale pewnie sie myle, bo jestem daleko. Zmienie jednak zdanie jak uslysze
o liscie gonczym za Putinem (za katastrofe tutki) oraz o rachunku dla
Rosji za zniszczenia, zniewolenie i rabunki powojenne.

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".