Strach

1. Data: 2020-09-20 10:07:00

Temat: Strach
Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

Co to właściwie jest - "strach"? Widząc zachowania naszych polskich
władz to juz kompletnie zgłupiałem. Niby deklarują że boja się Rosji, a
jej wrogów określają jako swoich przyjaciół, tymczasem widoczny jest
zupełny brak obaw ze strony Niedźwiedzia, a nie sposób nie zauważyć
trzęsących się portek wobec tzw krajów zaprzyjaźnionych - np USA czy
Izraela. "Rekompensaty" za to że pożeracze mięsa nie mogą oddawać się
swoim upodobaniom na produkcie z torturowanych zwierząt.. co to do q*wy
jest, mam im za to płacić??

2. Data: 2020-09-20 17:28:19

Temat: Re: Strach
Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 20.09.20 um 10:07 schrieb trybun:

> [...]
> Izraela. "Rekompensaty" za to że pożeracze mięsa nie mogą oddawać się
> swoim upodobaniom na produkcie z torturowanych zwierząt.. co to do q*wy

Wreszcie sie obudziles. Przeciez od lat widac, ze rzadzacy martwia sie
wszystkim - koncernami niemieckimi, licza reparacje, przypominaja
Francuzom o nauce jedzenia widelcem, widza chaos w Szwecji, epidemie we
Wloszech i Hiszpanii, lewakow w Brukseli, kochaja Amerykanow i ich
zolnierzy, ale o Rosji wspominaja dosc powsciagliwie, tak jakby lezala
na innym kontynencie. Zli ludzie sugeruja (sa o tym ksiazki), ze
Maciarenko i Mateusz (wraz z nieboszczykiem seniorem) maja rozne
interesy na wschodzie, a PiS jest partia prokremlowska.

Ale pewnie sie myle, bo jestem daleko. Zmienie jednak zdanie jak uslysze
o liscie gonczym za Putinem (za katastrofe tutki) oraz o rachunku dla
Rosji za zniszczenia, zniewolenie i rabunki powojenne.

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

3. Data: 2020-09-21 12:56:15

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.09.2020 o 17:28, Sylvio Balconetti pisze:

> [...]
> uslysze o liscie gonczym za Putinem (za katastrofe tutki) oraz o
> rachunku dla Rosji za zniszczenia, zniewolenie i rabunki powojenne.

Osobiście widzę zupełnie coś innego, Rosję nasi władcy mają za nic, mimo
że na każdym kroku nas Polaków nią straszą i deklarują swoje własne
obawy to w praktyce nic nie robią w tym kierunku aby jakoś ten strach
był mniejszy - mało tego - oni wręcz prowokują kacapa na każdym kroku,
aż strach pomyśleć gdy Putina zastąpi ktoś mniej pokojowo uosobiony oni
nie zmienią tonu.

Obecnie poza Konfederacją nie widzę w Polsce żadnej siły która by
postrzegała Rosję jako bliską, choćby tylko po wspólnych interesach..

:-

4. Data: 2020-09-21 21:32:15

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.09.2020 o 12:56, trybun pisze:

> aż strach pomyśleć gdy Putina zastąpi ktoś mniej pokojowo uosobiony

Aż strach pomyśleć, co roi się w tej tej twojej chorej głowie.
Nawet jeżeli te bzdury piszesz za pieniądze, to i tak musisz mieć nieźle
zrytą banię, żeby za klika groszy tak się poniżać.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2020-09-27 13:51:42

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.09.2020 o 21:32, Kviat pisze:

> [...]
> Nawet jeżeli te bzdury piszesz za pieniądze, to i tak musisz mieć
> nieźle zrytą banię, żeby za klika groszy tak się poniżać.

Masz coś do powiedzenia na temat, choć szczątkowe pojecie i wynikające z
tego własne zdanie na ten temat?

6. Data: 2020-09-27 23:20:02

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.09.2020 o 13:51, trybun pisze:

> Masz coś do powiedzenia na temat, choć szczątkowe pojecie i wynikające z
> tego własne zdanie na ten temat?

Jakie ty możesz mieć pojęcie na temat "pokojowego usposobienia Putina",
skoro ty nawet nie wiesz jaki Ziemia ma kształt?

"Mam tak jak ty uwierzyć propagandzie i notorycznym kłamcom którzy mi
pokazują kto jest dobry a kto zły?"

Jak bezmyślny kretyn uwierzyłeś propagandzie.
Albo jak bezmyślny kretyn dostajesz 3gr za wychwalanie Putina i Korei
Płn., bo tylko tak możesz zarobić na fajki siedząc w szpitalu.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2020-09-28 13:18:24

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.09.2020 o 23:20, Kviat pisze:

> [...]
> Albo jak bezmyślny kretyn dostajesz 3gr za wychwalanie Putina i Korei
> Płn., bo tylko tak możesz zarobić na fajki siedząc w szpitalu.

Aleś się zapluł.. Prawda aż tak cię boli? Dzisiaj wyzwiska, jutro
będziesz wieszał?

8. Data: 2020-09-28 18:00:16

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/09/2020 o 12:18, trybun pisze:

> Aleś się zapluł.. Prawda aż tak cię boli? Dzisiaj wyzwiska, jutro
> będziesz wieszał?

latarnie i doly z wapnem? ot jaja normalnie :]

--
gazebo

9. Data: 2020-09-29 12:48:23

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.09.2020 o 18:00, gazebo pisze:

> latarnie i doly z wapnem? ot jaja normalnie :]

No, bez jaj. Nikt normalny nie będzie poświęcał czasu aby bluzgać na
oponentów w necie, a więc żadne jaja.

10. Data: 2020-09-29 16:56:19

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.09.2020 o 13:18, trybun pisze:

> Aleś się zapluł.. Prawda aż tak cię boli?

Twoje brednie o Putinie i Korei Płn. nie są zabawne, więc nie oczekuj,
że będę takiemu debilowi jak ty pobłażał.

> Dzisiaj wyzwiska, jutro
> będziesz wieszał?

Takich jak ty leczy się w zakładach zamkniętych.
A przynajmniej próbuje się leczyć w państwach cywilizowanych.

Twój ukochany putin albo mafia kimów nie ma takiej cierpliwości do
upośledzonych jak ja, więc lepiej przemyśl dobór idoli.
Nawet oni wiedzą jaki Ziemia ma kształt.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Grupa zyje jeszcze?
sny