Re: Strach

Subject: Re: Strach
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Kviat
Date: Tue, 29 Sep 2020 16:56:19 +0200

W dniu 28.09.2020 o 13:18, trybun pisze:

> Aleś się zapluł.. Prawda aż tak cię boli?

Twoje brednie o Putinie i Korei Płn. nie są zabawne, więc nie oczekuj,
że będę takiemu debilowi jak ty pobłażał.

> Dzisiaj wyzwiska, jutro
> będziesz wieszał?

Takich jak ty leczy się w zakładach zamkniętych.
A przynajmniej próbuje się leczyć w państwach cywilizowanych.

Twój ukochany putin albo mafia kimów nie ma takiej cierpliwości do
upośledzonych jak ja, więc lepiej przemyśl dobór idoli.
Nawet oni wiedzą jaki Ziemia ma kształt.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr