Strach

91. Data: 2020-10-31 13:15:46

Temat: Re: Strach
Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.10.2020 o 15:15, gazebo pisze:

> nie z dwoch tylko z wielu mieszanych jak czerwonozielononiebieski

No to wielokolorowy..

> jestes pewien? znasz zrodlo?

Najzupełniej, to nie byli przedstawiciele ludu pracującego wsi i miast a
ich ciemiężyciele.

> jak jeszcze mozesz wychodzic z domu to nie jest zle

No tak - można żyć długo i "szczęśliwie", no bo przecie nigdy nie jest
aż tak źle żeby nie mogło być gorzej..

92. Data: 2020-10-31 15:33:18

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31/10/2020 o 12:14, trybun pisze:

> Nie wiem w jakim ty świecie żyjesz,

w koszmarnym, i nie wiem dlaczego przyslo mi w nim zyc

bo jeżeli chodzi o mnie to bez >
> wymuszanej zgody z postanowieniami współczesnej inkwizycji wręcz sobie
> nie potrafię wyobrazić życia.

kup bulke i spij w spokoju, aternatywa jest, ze bedziesz sie bardziej meczyl

--
gazebo

93. Data: 2020-10-31 15:35:24

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31/10/2020 o 12:15, trybun pisze:

> No to wielokolorowy..

dziekuje

> Najzupełniej, to nie byli przedstawiciele ludu pracującego wsi i miast a
> ich ciemiężyciele.

zrodlo, nie twoja teoria

> No tak - można żyć długo i "szczęśliwie", no bo przecie nigdy nie jest
> aż tak źle żeby nie mogło być gorzej..

to jak ty ciagle zyjesz?

--
gazebo

94. Data: 2020-10-31 22:58:18

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-10-31 13:15, trybun wrote:

> To cały ciąg ministrów z jednego powodu - jest wolny stołek to trzeba go
> obsadzić,. Z tego co pamiętam to chyba tylko Giertych próbował coś
> pozytywnego robić z oświatą.

Caly czas brak tzw. 'woli politycznej', by odwrocic ten trend
pogronzania siem w ten heglowski nichilizm i zaczonc uczyc dzieci jaki
naprawde jest Swiat a nie opowiadac i otumaniac ich o tym jacy oni
humanisci, gender, europejczycy i wogole...!

//a to juz drugie pokolenie zaczyna wchodzic w 'te buty', z ktorych to
nikt juz nie potrafi samodzielnie zrobic se tych butow, czy czegokolwiek
innego uzytecznego...!

95. Data: 2020-10-31 23:16:18

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-10-31 15:33, gazebo wrote:
> w koszmarnym, i nie wiem dlaczego przyslo mi w nim zyc

//poczytaj Siergieja Nikolajewicza, to zrozumiesz...

https://docer.pl/doc/xx111

//tu masz po czesku...
https://adoc.pub/s-n-lazarev-diagnostika-karmy-kniha
-prvni-soustava-autoregul.html

//a tu po rosyjsku... oryginal...
www.jagannath.ru/users_files/books/Lazarev-Diagnosti
ka_karmy.Kniga_1.doc

96. Data: 2020-10-31 23:19:10

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-10-31 23:16, Stefania Harper wrote:

> //poczytaj Siergieja Nikolajewicza, to zrozumiesz...

> [...]

//a gdybys juz odwykl od czytania... to chociaz posluchaj...

'Sergej Lazarev- Seminar in Prague 2012 -English version'

https://www.youtube.com/watch?v=yo83qliIl3s

97. Data: 2020-11-01 13:29:12

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31/10/2020 o 22:16, Stefania Harper pisze:

> //poczytaj Siergieja Nikolajewicza, to zrozumiesz...

naucz sie rozumiec slowo pisane wpierw

--
gazebo

98. Data: 2020-11-01 18:57:44

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.10.2020 o 22:58, Stefania Harper pisze:

> [...]
>
> //a to juz drugie pokolenie zaczyna wchodzic w 'te buty', z ktorych to
> nikt juz nie potrafi samodzielnie zrobic se tych butow, czy

Oj, tu się nie zgadzam - nauka powinna zaczynać się od uświadamiania
czym jest człowiek, czyli sam uczeń, nie może bazować na przemilczaniu
czy wręcz fałszywym obrazie, a więc żadnych tematów tabu, oczywiście
wszystko oparte na odpowiednich kategoriach wiekowych, ale efekt
kształcenia jeden dla kończących szkolę podstawową - pełnia wiedzy o
swoim gatunku.

99. Data: 2020-11-01 18:58:33

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.10.2020 o 15:35, gazebo pisze:

> dziekuje

> zrodlo, nie twoja teoria

Przecie masz ze źródła.

> to jak ty ciagle zyjesz?

Ciężko bez "dopalaczy".  A ty?

100. Data: 2020-11-01 22:30:36

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 31 października 2020 23:16:35 UTC+1 użytkownik Stefania Harper
napisał:

> //poczytaj Siergieja Nikolajewicza, to zrozumiesz...

> [...]

Pułkownik Siergiej Nikołajewicz się myli... a w zasadzie serwuje nam półprawdy.
Karma może działać na bardziej subtelne sposoby niż on zakłada, a bynajmniej ruska
chujnia z grzybnią i patatajnią nie jest konieczna i nie należy się ani z nią godzić
ani jej hołubić.

Człowiek to jest takie zmyślne żyjątko, które jak się zbierze do kupy, jest w stanie
odsyłać tyranów i despotów na śmietnik historii i wprowadzać reformy. Zakładam Stefa,
że jesteś z takich samych drobnych spryciarzy jak ja, a nie jakimś krezusem. Porównaj
zasięg swojej wiedzy i wpływów do tego, jaki mogłaś uzyskać jakieś 300 lat temu, a
jaki masz dzisiaj. Niebo a ziemia.

Grupa zyje jeszcze?
sny
ludzie o czarnej skorze