Strach

81. Data: 2020-10-19 06:23:06

Temat: Re: Strach
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18/10/2020 o 23:28, Stefania Harper pisze:

> //a wzioles...?

po polsku prosze

--
gazebo

82. Data: 2020-10-30 11:58:44

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.10.2020 o 15:51, gazebo pisze:

> prosze cie o odrobine wyobrazni, to wydatnie pomaga w zajmowaniu
> stanowiska

Coś tu nie gra, to właśnie wyobraźnia nie pozwala mi podpisywać się pod
cudzymi tezami. Ktoś mówi - "przecie *wiemy* że ziemia jest okrągła i ma
płynne jądro o takiej a nie innej temperaturze itditp" to jestem na tyle
zorientowany aby mu wprost zarzucić kłam.

83. Data: 2020-10-30 11:58:56

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.10.2020 o 00:32, Stefania Harper pisze:

> To mozliwe, ze wlasnie tak... jednakowoz, ominella go zasadnicza faze
> reformy oswiaty ministry Hall...

Odnoszę wrażenie że oni (ministry edu) wszyscy siebie warci. ?

84. Data: 2020-10-30 11:59:43

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.10.2020 o 15:56, gazebo pisze:

> czerwonozielony albo zielono czerwony, czerwono-zielony albo
> zielono-czerwony samochod, to jaki on ma kolor? :) ze nie wspomne o
> gumiguta z siena palona

To oczywiste że auto składa się z dwu kolorów. W PRLu władze określały
się jako "czerwoni" tymczasem byli czarnego koloru.

Teraz w Polsce modne jest hasło - "nie dla jarusia nasza pisia"?

85. Data: 2020-10-30 12:07:29

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.10.2020 o 11:58, trybun pisze:

> [...]
> płynne jądro o takiej a nie innej temperaturze itditp" to jestem na tyle
> zorientowany aby mu wprost zarzucić kłam.

Kształt Ziemi już od dawna nie jest tezą.
Czyli wygląda na to, że jedyna rzecz w której jesteś zorientowany, to
twoja wyobraźnia.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

86. Data: 2020-10-30 15:11:49

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30/10/2020 o 10:58, trybun pisze:

> [...]
> płynne jądro o takiej a nie innej temperaturze itditp" to jestem na tyle
> zorientowany aby mu wprost zarzucić kłam.

nikt ci nie kaze podpisywac sie, mysl, po prostu mysl, a do tego
wyobraznia, no bulka z maslem

--
gazebo

87. Data: 2020-10-30 15:15:42

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30/10/2020 o 10:59, trybun pisze:

> To oczywiste że auto składa się z dwu kolorów.

nie z dwoch tylko z wielu mieszanych jak czerwonozielononiebieski

> W PRLu władze określały
> się jako "czerwoni" tymczasem byli czarnego koloru.

jestes pewien? znasz zrodlo?

> Teraz w Polsce modne jest hasło - "nie dla jarusia nasza pisia"?

jak jeszcze mozesz wychodzic z domu to nie jest zle

--
gazebo

88. Data: 2020-10-30 23:54:29

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-10-30 11:58, trybun wrote:

> Odnoszę wrażenie że oni (ministry edu) wszyscy siebie warci. ?

Dokladnie tak jest...!

i co gorsza to od 5 lat nic siem nie zmienilo... i cytujonc K.Karonia...
'albo to som nastempni idioci, albo to jest nastempna banda...'.

89. Data: 2020-10-31 13:14:34

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.10.2020 o 15:11, gazebo pisze:

> nikt ci nie kaze podpisywac sie, mysl, po prostu mysl, a do tego
> wyobraznia, no bulka z maslem

Nie wiem w jakim ty świecie żyjesz, bo jeżeli chodzi o mnie to bez
wymuszanej zgody z postanowieniami współczesnej inkwizycji wręcz sobie
nie potrafię wyobrazić życia.

90. Data: 2020-10-31 13:15:03

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.10.2020 o 23:54, Stefania Harper pisze:

> Dokladnie tak jest...!
>
> i co gorsza to od 5 lat nic siem nie zmienilo... i cytujonc
> K.Karonia... 'albo to som nastempni idioci, albo to jest nastempna
> banda...'.

To cały ciąg ministrów z jednego powodu - jest wolny stołek to trzeba go
obsadzić,. Z tego co pamiętam to chyba tylko Giertych próbował coś
pozytywnego robić z oświatą.

Grupa zyje jeszcze?
sny
ludzie o czarnej skorze