Re: Strach

From: trybun <M...@j...cb>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Strach
Date: Mon, 21 Sep 2020 12:56:15 +0200

W dniu 20.09.2020 o 17:28, Sylvio Balconetti pisze:

> Wreszcie sie obudziles. Przeciez od lat widac, ze rzadzacy martwia sie
> wszystkim - koncernami niemieckimi, licza reparacje, przypominaja
> Francuzom o nauce jedzenia widelcem, widza chaos w Szwecji, epidemie
> we Wloszech i Hiszpanii, lewakow w Brukseli, kochaja Amerykanow i ich
> zolnierzy, ale o Rosji wspominaja dosc powsciagliwie, tak jakby lezala
> na innym kontynencie. Zli ludzie sugeruja (sa o tym ksiazki), ze
> Maciarenko i Mateusz (wraz z nieboszczykiem seniorem) maja rozne
> interesy na wschodzie, a PiS jest partia prokremlowska.

> [...]

Osobiście widzę zupełnie coś innego, Rosję nasi władcy mają za nic, mimo
że na każdym kroku nas Polaków nią straszą i deklarują swoje własne
obawy to w praktyce nic nie robią w tym kierunku aby jakoś ten strach
był mniejszy - mało tego - oni wręcz prowokują kacapa na każdym kroku,
aż strach pomyśleć gdy Putina zastąpi ktoś mniej pokojowo uosobiony oni
nie zmienią tonu.

Obecnie poza Konfederacją nie widzę w Polsce żadnej siły która by
postrzegała Rosję jako bliską, choćby tylko po wspólnych interesach..

:-