Re: Strach

From: trybun <M...@j...cb>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Strach
Date: Wed, 7 Oct 2020 11:53:05 +0200

W dniu 06.10.2020 o 16:25, gazebo pisze:

> ja to ignoruje, tlumaczenie takiemu mr. blue sky, ze falszowanie
> czyichs wypowiedzi jest zle czy niewlasciwe mija sie z celem, ten typ
> ludzi nigdy tego nie pojmie, podobnie z genderem Isaura, czlowiek
> zarzuca badziewiastymi linkami i nie ma nic od siebie poza homofobia,
> skadinad dziwne, moze miec pod majtkami choinke, jego sprawa, nie moja

Wyżej wymienieni na ogół trzymają się tematu i z braku rzeczowych
argumentów nie obrzucają adwersarza stekiem wyzwisk. Tak więc nie jest z
nimi aż tak źle.

Mr Blue, jego styl  jak dla mnie jest trochę niezrozumiały, natomiast
Isaurę doskonale rozumiem i nie bardzo się zgadzam z twoja tezą że nie
ma ona własnego zdania w tematach w których zabiera głos.