Straciłam dziewictwo z kolegą ojca

81. Data: 2006-02-15 17:39:21

Temat: Re: Straciłam dziewictwo z kolegą ojca
Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski wrote:

> Rodzice ? Już nie tłumaczenia ?

zazwyczaj wychowaniem zajmuja sie osoby.

> Jesli wszystko inne było to brzytwa Ockhama sugeruje że jednak tego.

jesli "wszystko inne" = "nie pije, nie bije, nie kradnie", to
brakuje jeszcze calkiem sporo.

-- kasica

82. Data: 2006-02-15 17:40:21

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski wrote:

> Moje dzieci (bo mam ich tak ze trzy razy więcej niż Ty)

ty masz dzieci?

-- kasica

83. Data: 2006-02-15 17:43:51

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski wrote:

> Czyli zakazuje.

pojecie zakazu znaczy co innego, niz ci sie wydaje.

-- kasica

84. Data: 2006-02-15 17:50:55

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski napisał(a):

> Jak wiadomo dzieci już rodzą się z genetyczną wiedza co jest głupie a
> co mądre.

Chcesz dyskutować, czy "sobie dopisywać"?

> Specjalnie przytoczyłem przykład Eragona gdzie już kretynizmy sa na
> pierwszej stronie. Granie na absolutnie najniższym (wg Eibl
> Eibelsfielda) instynkcie i chęć zarobku ... .

To może podaj przykład z jakiegos harlekina, znam się na tym równie
dobrze, jak na fantastyce.

> Mleko się nie wylewa w ułamku sekundy.

Chyba nie ma sensu w ten sposob dyskutować.

> A zakaz przynoszenia śmieci do domu nie jest taką okazją ?

To zależy, czy śmieci zostaną przeczytane przed przyniesieniem do domu.
Ty, jak widać hołdujesz zasadzie "czego oczy nie widzą". Mi bardziej
zależy na nie pochłanianiu treści ze śmieci, a nie na fizycznym ich
niebycie.

> "Ania z Zielonego Wzgórza" jest bardzo ciekawą lekturą pod warunkiem
> czytania jej między wierszami. Np przez porównanie z podręcznikami
> historii Wlk. Brytanii - co mają wspólnego ustawy ogrodzeniowe z Anią

A ja myślałam, że książki się czyta dla przyjemności, a nie za karę.

Justyna
GG 6756000

85. Data: 2006-02-15 17:55:39

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Adam Moczulski" <a...@d...pl> wrote in message

> Czyli zakazuje.

Ale potem tłumaczy.
14-latce nie zakażesz czytania Bravo - możesz już tylko liczyć na to, że
Twoje tłumaczenia sprzed lat odniosły skutek.

> Skoro sa ubezwłasnowolnieni ideologią to to ta sama para.

Czym ty płuczesz to gardło? Jaka ideologia?????

> Na jakiej Ty planecie żyjesz ?

Na tej samej co TY. Moje dziecko też. I z bandziorami się nie koleguje.

> Nie zakazuję, podałem to jako przykład na możliwości jakie ma rodzic.
> A Eragon to własnie taka marketingowa popłuczyna po Tolkienie. Ale
> skoro dziecku się podoba to wskazywane w tekście ciężke bzdury
> absolutnie nie przeszkadzają mu by to lubić.

OK, ale czy ta lektura ma na dziecko jakiś negatywny wpływ? Krzywi mu
światopogląd? Nakłania do rozboju, prostytucji, narkotyków???? Uczy
chamstwa, przemocy? Czy może jest tylko literaturą przez małe "l'? Jeśli to
ostatnie, to daj mu święty spokój. Takie rzeczy też są dziecku potrzebne.
Jak przeczyta, podsuń mu coś lepszego.
Anka

86. Data: 2006-02-15 17:55:49

Od: Lozen <i...@n...spam.hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a wrote:

> trzymaj mocniej skrzyzowane paluszki!! :p

Nie musze. Wystarczy ze Siwa za mnie sie stara.
Kasia

87. Data: 2006-02-15 17:56:37

Od: Lozen <i...@n...spam.hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

siwa wrote:

> Nie, dbam o Twoją polsczyznę.

Proponowalabym poszukac jakiegos ciekawszego hobby.
Kasia

88. Data: 2006-02-15 17:59:41

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski napisał(a):

> Czyli zakazuje.

Nie, tłumaczy 1498 razy, czym to grozi i pilnuje.

> Zachowania też ?

Nie, wyżywać powinno się na przypadkowych przechodniach.

> Jesli to moze jej uratowac życie to wydaje mi się to całkiem sensownym
> rozwiązaniem. Ciekawe że nic lepszego nie wymyśliłaś.

Pod warunkiem, że się nie powiesi, na przykład. Bo ma dość takich
rodziców.

> Na jakiej Ty planecie żyjesz ?

Na jakiej Ty żyjesz. Bo ja na tej, co Miranka.

> [...]
> skoro dziecku się podoba to wskazywane w tekście ciężke bzdury
> absolutnie nie przeszkadzają mu by to lubić.

Ale zdajesz sobie sprawę z tego, ze istnieją ludzie, ktorym akurat taki
typ literatury sie spodoba? Podobnie jak jednak istnieja czytelnicy
"Chwili dla Ciebie".

Justyna
GG 6756000

89. Data: 2006-02-15 18:10:28

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lozen <i...@n...spam.hotmail.com> napisał(a):

> Proponowalabym poszukac jakiegos ciekawszego hobby.

To nie hobby. Traktuję to jak pewnego rodzaju posłannictwo.
Uważam, że moim obowiązkiem jest informować uzytkowników Usenetu, jak
piekna może być poprawna polszczyzna i jak przyjemnie jest mówić
ładnie po polsku.
Jesli Ci to przeszkadza, a nie chcesz mnie skilowac, mogę jakoś
oznaczać swoje posty.

--
s i w a
z misją

90. Data: 2006-02-15 18:14:06

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

kolorowa napisał(a):

> Wprost zmierza w stronę bruku. Oprócz Polityki IMO Przekrój jest też
> wart czytania.

I Ozon. Choć niektórre numery bywają nudne.

Pozdr,
--
ŁK

dziecko samo w samolocie