Straciłam dziewictwo z kolegą ojca

41. Data: 2006-02-15 10:44:34

Temat: Re: Straciłam dziewictwo z kolegą ojca
Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> Albo Wprost, albo Newsweek wypuścił latem ubiegłego roku duży
> kilkustronicowy artykuł, który mówił o zabawach seksualnych młodzieży. To
> było gorsze od Bravo...

Całkiem nie dawno w Wysokich Obciachach było o seksie gimnazjalistek
-- przyznam, że tego numeru nie zaniosłam do toalety.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

42. Data: 2006-02-15 10:45:28

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Harun al Rashid <a...@o...pl> napisał(a):

> Jeśli masz znajomych zafiksowanych na temacie, to popytaj o stare numery.

No właśnie chyba nie mam...

> Nowa Fantastyka jest niezła, ale numery z okresu "Czas jest najprostszą
> rzeczą", Wiedźmina, Piaseczników były debeściarskie.

To mam nie w Fantastykach. Piaseczniki mocne były.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

43. Data: 2006-02-15 10:45:45

Temat: Re: Straciłam dziewictwo z kolegą ojca - odp. i pytanie [OT]
Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Borek" <m...@d...chembuddy.these.com.parts> wrote in message

> Ale koleżanki czytają, więc i tak będzie sięgać.

Nie szkodzi. Może razem z koleżankami zaczną się z tych artykułów
wyśmiewać??

44. Data: 2006-02-15 10:48:11

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski napisał(a):

> No i to jest najważniejszy problem wychowawczy ?
Co "to"?

Co rozumiesz przez:

> Ważniejszy od twego
> by dziecko odróżniało dom od ulicy ?

Bo na tak zadane pytania to ja nie podejmuję się odpowiadać.

Justyna
GG 6756000

45. Data: 2006-02-15 10:51:46

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> napisał(a):

> Ale koleżanki czytają, więc i tak będzie sięgać.

Zalezy chyba od dziecka...
Ja jestem swieżo po akcji "Bojkotuję to święto, będę obchodził Noc
Kupały". Oparło się o robienie przykrości i znaczenie czasownika
"ryćkać".

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

46. Data: 2006-02-15 10:57:00

Od: oshin dorota bugla <oshin@no_spam.engram.psych.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

miranka napisał(a):
> Problem
> byłby wtedy, gdyby mylił te obrazki z prawdziwą miłością, bo nikt mu nigdy
> nie powiedział, że to nie tak...

Aaaa nie, no to jasne jest :)

--
oshin, która nie myli :)

47. Data: 2006-02-15 11:24:21

Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A da się czytać 'Jestem' ?
JaC

48. Data: 2006-02-15 14:02:29

Od: Adam Moczulski <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

miranka napisał(a):

> Hę? Możesz jakoś jaśniej?
> Krys pisze, że kontrola bez wpajania odpowiednich wartości jest bezcelowa. A
> co Ty usiłujesz powiedzieć? Że to nieprawda?

Że kontrola to też sposób wpajania wartości.

Adam

49. Data: 2006-02-15 14:04:43

Od: Adam Moczulski <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys napisał(a):

> Co "to"?

Zbyt duże umiejętności dziecka.

> Co rozumiesz przez:

> Bo na tak zadane pytania to ja nie podejmuję się odpowiadać.

Miranka postawiła tezę : skoro i tak dziecko będzie coś tam robiło na
ulicy to nie powinno się mu tego zabraniać w domu. I jak na mój gust to
bardzo głupia teza.

Adam

50. Data: 2006-02-15 14:21:36

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Adam Moczulski" <a...@d...pl> wrote in message

> Miranka postawiła tezę : skoro i tak dziecko będzie coś tam robiło na
> ulicy to nie powinno się mu tego zabraniać w domu. I jak na mój gust to
> bardzo głupia teza.

:))) Zbyt dosłownie to zrozumiałeś. Równie dobrze mogłam napisać, że cała
klasa dzieciaków przeczyta to pisemko u CIEBIE w domu, pomimo Twojego
zakazu, pod Twoją nieobecność, a Ty i tak nic o tym nie będziesz wiedział.
To po co Ci był ten zakaz? Gdybyś nauczył dziecko, że czytanie głupich
pisemek jest objawem głupoty, (a nie super frajdą, której głupi tata
zabrania) to byś nie musiał wydawać zakazów, a tym samym nie naraziłbyś się
na to, że dziecię z politowaniem popuka się w czoło i złamie zakaz jak tylko
się odwrócisz.
Anka

dziecko samo w samolocie
Zagadki o zawodach