Strawberrynet- przyszła paczka!

1. Data: 2005-12-13 16:47:35

Temat: Strawberrynet- przyszła paczka!
Od: "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

I to jak szybko- zamawiałam 2 grudnia. Kosmetyki Clinique. Mogę potwierdzić,
że wszystko oryginalne, szybko i sprawnie. Wiem, że będę tam częściej
zaglądać.

Brakuje mi wprawdzie tej przyjemności próbek, testerów i traktowania po
królewsku- ale to coś jak tanie linie lotnicze, szybko, sprawnie i tanio,
bez jedzenia na pokładzie :)

O dziwo nie oclili mnie. Prosiłam, żeby zapakowali na prezent (a co, sama
sobie Mikołajowego nie mogę?) i żeby nie umieszczali cen na fakturze z
powodów celnych.

Pudełko przyszło przewiązane śliczną fioletową kokardką, nie było nawet
otwierane. W środku- tonik owinięty w papier świąteczny i krem w oryginalnym
pudełku. Pewnie celnikom szkoda było kokardki więc nie otwierali nawet :)
Będę ten trik stosować przy następnych zakupach- bo wierzcie mi, będą:)

Agata

1. Data: 2005-12-13 17:22:42

Temat: Re: Strawberrynet- przyszła paczka!
Od: Justyna Iwańska <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Agatek napisał(a):
> I to jak szybko- zamawiałam 2 grudnia. Kosmetyki Clinique. Mogę
> potwierdzić, że wszystko oryginalne, szybko i sprawnie. Wiem, że będę
> tam częściej zaglądać.

Ja zamawiałam też 2 grudnia, a dostałam juz wczoraj :)
Przepraszam, a poważnie spodziewałaś się podróbek?

> O dziwo nie oclili mnie. Prosiłam, żeby zapakowali na prezent (a co,
> sama sobie Mikołajowego nie mogę?) i żeby nie umieszczali cen na
> fakturze z powodów celnych.

Mylisz się jeśli twierdzisz, że dlatego nie naliczyli opłat celnych.
Ot, szczęście i tyle, tym razem mi też się udało, ale w drodze mam
jeszcze dwie paczki, zobaczymy jak to z nimi będzie :)

> [...]
> otwierane. W środku- tonik owinięty w papier świąteczny i krem w
> oryginalnym pudełku. Pewnie celnikom szkoda było kokardki więc nie

Dziewczyno, nie bądź naiwna, wszystkie paczki (no raz była bez) ze
strawberry tak pakują i jakoś celnikom to w niczym nie przeszkadza :(

Justyna

http://poznan4u.pl/pyrypy.php?s=su&u=708

1. Data: 2005-12-13 17:28:33

Od: "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna Iwańska" <j...@g...com> napisał w wiadomości
> Przepraszam, a poważnie spodziewałaś się podróbek?

Nie, spodziewałam się oryginałów. Inaczej bym nie kupiła. Chociaż cena na
tyle dużo niższa, nawet niż w Stanach, że miałam pewne obawy. Zupełnie
niesłusznie jak się okazało.

> Mylisz się jeśli twierdzisz, że dlatego nie naliczyli opłat celnych.
> Ot, szczęście i tyle, tym razem mi też się udało, ale w drodze mam jeszcze
> dwie paczki, zobaczymy jak to z nimi będzie :)

To jeśli nie ma w pudełku ani nigdzie indziej napisanej wartości towaru- na
jakiej podstawie obliczają wysokość opłaty celnej?

> Dziewczyno, nie bądź naiwna, wszystkie paczki (no raz była bez) ze
> strawberry tak pakują i jakoś celnikom to w niczym nie przeszkadza :(

Pozostaje mi łudzić się, że następne paczki też jakoś szczęśliwie unikną
celników.

Agata

1. Data: 2005-12-13 17:40:40

Od: Justyna Iwańska <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Agatek napisał(a):

> To jeśli nie ma w pudełku ani nigdzie indziej napisanej wartości towaru-
> na jakiej podstawie obliczają wysokość opłaty celnej?

W moim przypadku kazali sobie przynieść wydruk potwierdzający wartość
transakcji z banku... Tym sposobem musiałam stawiać się w urzędzie
celnym aż dwa razy. Czyli jakby nie patrzeć, mniej problemów byłoby
jeśli mieliby od razu fakturę w paczce.

> Pozostaje mi łudzić się, że następne paczki też jakoś szczęśliwie unikną
> celników.

Heh, trzeba liczyć na łut szczęścia, ot co.

1. Data: 2005-12-13 17:52:43

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agatek wrote:

> Nie, spodziewałam się oryginałów. Inaczej bym nie kupiła. Chociaż cena
> na tyle dużo niższa, nawet niż w Stanach, że miałam pewne obawy.

wiele rzeczy z kolei jest w cenach calkiem zblizonych do naszych.

a w ogole najlepszy interes robi sie kupujac rzeczy w promocjach -
czesto cos ciekawego w nich bywa :)

-- kasica, tez zadowolona klientka w/w

1. Data: 2005-12-13 18:04:45

Od: Justyna Iwańska <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa napisał(a):

> a w ogole najlepszy interes robi sie kupujac rzeczy w promocjach -
> czesto cos ciekawego w nich bywa :)

Heh, szczególnie jak była obniżka o 75%, mniaaaaam :)

1. Data: 2005-12-13 18:15:50

Od: "Asias" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agatek"
> [...]
> pudełku. Pewnie celnikom szkoda było kokardki więc nie otwierali nawet :) Będę
> ten trik stosować przy następnych zakupach- bo wierzcie mi, będą:)

To nie trik, to szczescie, badz nizsza niz 25$ cena. Moje zawsze przychodza
ozdobne i bez cen na fakturze (mimo ze ceny jakos i tak zawsze magicznie
znajduja sie na pudelku. Do clenia wezwali, paczka na pewno nie byla otwierana.
AsiaS
*Prawdziwa mądrość nie opuszcza głowy*

1. Data: 2005-12-13 19:14:25

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agatek wrote:

> To jeśli nie ma w pudełku ani nigdzie indziej napisanej wartości
> towaru- na jakiej podstawie obliczają wysokość opłaty celnej?

Przysyłają Ci urocze pisemko z wezwaniem do przesłania mailowego
potwierdzenia zamówienia. Full kulturka i technika, wystarczy załączyć do
maila.

Po czym przywalają cło, akcyzę, opłatę za doręczenie wezwania i opłatę za
przedstawienie towaru do odprawy celnej, jak mnie się to przytrafiło przy
paczce z Un Jardin en Mediterranee i żadna kokardka im w tym nie
przeszkodziła. :->>

Ale warto było. :-D

--
JoP

1. Data: 2005-12-13 19:38:43

Od: "psi2338" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a jaki jest koszt wysyłki ??

1. Data: 2005-12-13 19:41:16

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

psi2338 wrote:
> a jaki jest koszt wysyłki ??

Yntelygętne użycie gugla bądź wejście na stronę pozwala się przekonać
natychmiast, że http://www.strawberrynet.com/ zdobyło sobie popularność
właśnie opcją "Free shipping anywhere in the world".

--
JoP

wlosy na klatce piersiowej [help]
Freemans - promocja w SuperPharmie (Poznań)
Falownica do włosów!
[chwale i nie chwale] kremy Miraculum
Jakiś balsam ujędrniający... + polecam i nie GRATIS :)