Re: #StrefaWolnaOdLGBT

Data: 2019-09-15 05:56:58
Temat: Re: #StrefaWolnaOdLGBT
Od: j...@o...pl

W dniu wtorek, 10 września 2019 18:24:07 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:
> [...]
LGBT?

Polska

> glabie, to dziecko chore na serce, ktore wyjechalo do USA na operacje
>
> --
> gazebo

to podawaj dokładniej, o co ci chodzi.
i też podaj uczciwie, że te setki tysięcy zebrane na ratowanie życia dziecka
wpadnie do kieszeni zespołu operacyjnego, a nie, że jest to kwota za przelot
specjalistyczny do Stanów, oszuście.
na wasz Polsat sam wpłacałem niejednokrotnie sms-owo, tylko, że zawsze istnieją
granice; czy wy naprawdę nie wiecie, że my wiemy, że w pupie macie czyjeś życie,
jednak zawsze chcecie pokazać się, że w danym przypadku wszystko uczynicie,
zwłaszcza że to przysporzy tylko zysków zwykłym skurwysynom na społeczeństwie
i nieszczęściu danej osoby żerującym.

jacek