Strona grupy?

1. Data: 2002-08-24 16:44:21

Temat: Strona grupy?
Od: "Magdalena Redmer" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć! Piszę tutaj pierwszy raz.
Od pewnego czasu czytam z ogromnym zainteresowaniem pl.rec.uroda. Na dzień
dzisiejszy to najfajniejsza grupa jaką czytam. Jedyne co mnie martwi to fakt,
że jest tutaj tyle artykułów, że nie sposób je wszystkie ogarnąć.
Czytałam jakiś tydzień temu, że powstaje strona niniejszej grupy. Przeraziło
mnie zakończenie tej dyskusji, jakże obce w swym charakterze tej grupie.
W związku z powyższym mam do szanownych grupowiczek i grupowiczów bardzo
poważne pytanie, ale o tym za chwilę.

Pracuję z grupą znajomych nad nowym polskim portalem, który ma być poświęcony
tym naszym najfajniejszym "babskim sprawom&#8221; &#8211; urodzie, kosmetykom,
modzie,
fryzurze i wszystkiemu o czym na pl.rec.uroda dyskutujemy.
Nie ma żadnych przeszkód, żeby portal był również stroną grupy. Wydaje mi się
to bardzo fajnym pomysłem, tym bardziej, że tematyka zarówno portalu jak i
grupy dyskusyjnej są zbliżone. I teraz pytanie: co o tym sądzicie???
Zapraszam do obejrzenia projektu http://www.artgen.net/monvisage i skreślenia
kilku słów na jego temat. Struktura menu nie jest jeszcze do końca ustalona,
można przebudować, artykuły na stronie są przykładowe.

Proszę o uwagi i opinie. Bez względu na to czy uda się z portalu zrobić
stronę tej grupy czy nie, przybędzie nam następne fajne miejsce w internecie.

Pozdrawiam was serdecznie
Magda

1. Data: 2002-08-24 16:56:26

Temat: Re: Strona grupy?
Od: "Adasia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy zdjęcie przy artykule ">>Fryzury na letnie upały" ma coś wspólnego z
fryzurą?
Adasia

1. Data: 2002-08-24 17:15:04

Od: "Doktor" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Redmer wystukał (a) w wiadomości news:ak8d54$cii$1@news.gazeta.pl:

> [...]
> kilku słów na jego temat. Struktura menu nie jest jeszcze do końca
> ustalona, można przebudować, artykuły na stronie są przykładowe.

Jeżeli mogę wyrazić swoją opinię, to uważam, że Twoja strona
NIE powinna stać się stroną grupy.

W moim odczuciu, strona grupy (o ile jest w ogóle komus potrzebna),
powinna zawierać poniższe informacje:

- info o grupowiczach, np. adresy e-mail, żeby w razie potrzeby
można było szybko znaleźć namiary na kogoś, nie przekopując się
przez archiwum.
- FAQ grupy, który zawiera najczęściej zadawane pytania, bo po
pewnym czasie zdarza się na każdej grupie, że przynajmniej
raz w tygodniu pięc osób pyta o to samo. Poza tym w FAQ powinna
być określona mniej więcej tematyka grupy. Samo pojęcie uroda
jest tak ogólne, że wydaje mi się, że pewne sprawy trzeba
sprecyzować. Np. zamieścić informację, że na grupie niedopuszczalne
są np. ogłoszenia pt. "sprzedam próbki" czy zarzucanie grupy
reklamami. To są oczywiście tylko sugestie.
- linki do stron związanych z urodą.
- być może, najciekawsze posty, moze nawet najśmieszniejsze? Po to,
żeby oddać może klimat grupy?

Podsumowując, strona grupy powinna być według mnie o życiu na grupie
a nie o tematyce grupy.

Twoja strona zapowiada się całkiem nieźle, nie mniej jednak wydaje mi
się, że należy ją traktować wyłącznie w kategorii "kolejnej strony
o urodzie".

Nie obraź się, ale już sam fakt, że na tej stronie znajdują się
reklamy choćby konta "mbiznes" czy też zakładka "praca" sugeruje
mi, że strona jest stroną typowo komercyjną. Chyba, że się mylę.

Ja natomiast uważam, że strona grupy ma być stroną właśnie tej grupy
a nie reklamującą w przyszłości być może te czy inne kosmetyki.
Bo wtedy daleko jej do obiektywności.

To tyle. Czekam również na opinie innych. :)

--
Doktor.
d...@p...onet.pl

1. Data: 2002-08-24 17:57:27

Od: "Magdalena Redmer" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adasia <a...@w...pl> napisał(a):

> Czy zdjęcie przy artykule ">>Fryzury na letnie upały" ma coś wspólnego z
> fryzurą?
> Adasia

Teraz juz bardziej, a tak na serio to tylko testy.

Magda

1. Data: 2002-08-24 19:29:12

Od: "Doktor" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tym bardziej, ze juz ta grupa ma swoja strone, nad ktora pare osob
> pracuje :-)

O właśnie. :)

Ale coś wolno to idzie... :)

1. Data: 2002-08-24 19:30:28

Od: "::: Solana :::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Doktor" <d...@p...onet.pl> skrev i meddelandet

> Jeżeli mogę wyrazić swoją opinię, to uważam, że Twoja strona
> NIE powinna stać się stroną grupy.

Tym bardziej, ze juz ta grupa ma swoja strone, nad ktora pare osob pracuje :-)

magda

1. Data: 2002-08-24 19:42:19

Od: "::: Solana :::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> O właśnie. :)
>
> Ale coś wolno to idzie... :)

W takim upale??? Nie masz serca ;-) ?

magda

1. Data: 2002-08-25 06:57:44

Od: "Anna" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Redmer" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Proszę o uwagi i opinie. Bez względu na to czy uda się z portalu zrobić
> stronę tej grupy czy nie, przybędzie nam następne fajne miejsce w

http://www.gazeta.pl/usenet/
Muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem, tzn. podoba mi się i jest okey,
czekam na zakończenie prac nad stronką.Pozdrawiam.

1. Data: 2002-08-25 13:40:45

Od: "Jola B." <_...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ustalona,
> można przebudować, artykuły na stronie są przykładowe.

Bardzo ładny projekt. I chyba wolałabym, aby była to właśnie ta , jak to
określił Doktor, "kolejna strona o urodzie" :) Bo wtedy, gdyby artykuły były
ciekawe i nieoklepane, a ocena artykułów (kosmetycznych? :) z sensem, to
często bym na tą stronę zaglądała. A strona o grupie, to takie tam suche
informacje, jakieś FAQ itp. ... :)

._._._._._._._._._._. Jola .__.__. http://www.bookmarkjoli.prv.pl/

1. Data: 2002-08-25 16:42:59

Od: Krzysztof Kudlacik <u...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Demon internetowy "Doktor" <d...@p...onet.pl> napisał w

> W moim odczuciu, strona grupy (o ile jest w ogóle komus potrzebna),

IMO jest to pomyłka. Strona grupy jest zbędna.

> - info o grupowiczach, np. adresy e-mail, żeby w razie potrzeby
> można było szybko znaleźć namiary na kogoś, nie przekopując się
> przez archiwum.

hmmm ... tochę za wysoki jest tu stopien ryzyka: "dane osobowe" warning!
Ale to jest do obejścia ...

> Podsumowując, strona grupy powinna być według mnie o życiu na grupie
> a nie o tematyce grupy.

I tu masz rację. Tylko w ten sposób można jako tako ogarnąć to kosmiczną
masę postów, treści, klimatów, które tu się walają. :)

> Nie obraź się, ale już sam fakt, że na tej stronie znajdują się
> reklamy choćby konta "mbiznes" czy też zakładka "praca" sugeruje
> mi, że strona jest stroną typowo komercyjną. Chyba, że się mylę.

IMHO nie mylisz się. To jest jako tako przemyślany projekt komercyjny. I
to też jest opcja, droga w którą może się rozwinąć (poroniony) projekt
"strona grupy". Nie ma się co nad tym użalać. Bo jeśli rzeczywiście ma to
być bardziej o "tematyce" p.r.u. niż o samej grupie i jej specyfinczym
charakterze, to musi to być obszerny kombajn - wchłaniający "szwarc,
mydło i powidło". A jeśli tak, to rzeczywiście musi sie to oprzeć na
jakimś **opłacanym** piniędzmi zespole. Nie ma się tu o co obrażać. Cóż,
koleżanka tak to sobie wymyśliła.

> Ja natomiast uważam, że strona grupy ma być stroną właśnie tej grupy
> a nie reklamującą w przyszłości być może te czy inne kosmetyki.

No, chyba tego się nie uniknie. To kwestia czasu, jak zaczną tu zaglądać
ludzie z firm kosmetycznych, czy innych tego rodzaju.

> Bo wtedy daleko jej do obiektywności.

Wybacz: LOL. Nie ma czegoś takiego jak "obiektywność".

Pozdrawiam, Krzysztof Kudłacik
--
.:. Camera-Obscura - autorskie recenzje filmowe http://camera.art.pl
GH/P/SS d- s:+ a35 C++ L+ W+++ N++ K- w O-- M-- PS--- PE+ Y+ PGP++ t---

Prośba o poradę (też długie)
Prośba o poradę (też długie)
matujace platki
Szal