Strona grupy ?

1. Data: 2003-02-17 15:44:40

Temat: Strona grupy ?
Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej
Tak się właśnie zastanwiałam, co ze stroną grupy?

Hanuś

1. Data: 2003-02-19 07:15:28

Temat: Re: Strona grupy ?
Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanuś" <k...@g...pl> wrote in message
> Hej
> Tak się właśnie zastanwiałam, co ze stroną grupy?

Pomysł upadł?????

Hanuś dociekliwa.

1. Data: 2003-02-19 12:26:17

Od: "::: Solana :::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Hanuś" <k...@g...pl> skrev i meddelandet
> Hej
> Tak się właśnie zastanwiałam, co ze stroną grupy?

Ja strony grupowej nie robie, ale zbieram linki i pewne informacje,
ktore sa wg mnie interesujace. Mam nadzieje wkrotce zaprezentowac
Grupie moj zbior :-)

magda

1. Data: 2003-02-19 16:08:53

Od: "Madziarka" <m...@u...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanuś" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> "Hanuś" <k...@g...pl> wrote in message
>
> Pomysł upadł?????

Strona jest przygotowana graficznie z tego co wiem.
Jednak zadna z Was nie spieszy sie do tego aby podac jakies info na swoj
temat.
Nie wiadomo czy pisac grupowiczki tylko ksywkami, czy chcecie dodac kilka
informacji, moze zdjecia, nic nie wiadomo.
Czeski film.

--
Pozdrawiam Magda GG 3115032
Moja nowa fotke znajdziecie ponizej.

1. Data: 2003-02-20 18:10:41

Od: Catalina <c...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 19 Feb 2003 17:08:53 +0100, "Madziarka"
<m...@u...poczta.fm> wrote:

> [...]
>Nie wiadomo czy pisac grupowiczki tylko ksywkami, czy chcecie dodac kilka
>informacji, moze zdjecia, nic nie wiadomo.

No dobra - info mam przygotowane ale zapomnialam na ktory adres
podeslac i mam problem z wyborem zdjecia ;-))

--
Catalina
icq # 54287160

Odzywka Dove