Strona o doniczkowych

11. Data: 2000-03-17 13:11:29

Temat: Re: Strona o doniczkowych
Od: "Jarek Grzelak" <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy mysleliscie o tym, ze jakos nie widac stronek o kwaitach
> doniczkowych?
> Ja chetnie taka stronke zrobie, ale jesli chodzi o tresc, musielibyscie
> mnie wesprzec
Chetnie sie podlacze, czyt. pomoge w miare mozliwosci merytorycznie (moze na
cos sie przydam)
pozdrowka
Jarek

12. Data: 2000-03-17 14:44:06

Od: "Jerzy Woźniak" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wklep sobie www.ogrodnik.pl i wybierz z menu - "doniczkowe". tak srednio
wstawiam 2 artykuly na tydzien, ale mysle ze po napisaniu kilku programików
do obróbki tekstu wstawie wiecej.
Jerzy Wozniak - "Ogrodnik"

13. Data: 2000-03-20 10:14:14

Temat: Re: Odp: Strona o doniczkowych
Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal Wolski wrote:

> Przed zrobieniem strony podejrzyj konkurencje:
>
> http://friko6.onet.pl/ka/damian3/

Niedostepna, wiec zadna konkurenckja...

> http://lshark.mega.com.pl/

A tu sa tylko wypisane rosliny, jakie autor posiada w domu. Ja nie mam
na mysli stworzenia strony, w ktorej bede pisac o roslinach, ktore mam w
domu, ale o tych, jakie mozna miec (czytaj: jakie maja i/lub o ktorych
cos wiedza osoby chetne pimoc w tworzeniu strony).

Pozdrawiam,
robal.

14. Data: 2000-03-20 10:20:51

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po przeczytaniu posta niejakiego jerzego Wozniaka (i obejrzeniu strony) to
ja wymiakam.... Tam maja do wykorzystania wielkie archiwum....qpa zdjec
itd...... hmm.....znowu mi sie udalo wychylic z czyms, co sie okazalo
niewypalem.... :(((((((((((((((((
chyba sie powiesze na kwietniku...........

Zdechly robal.

15. Data: 2000-03-21 06:36:41

Temat: Odp: Strona o doniczkowych
Od: "Krzysztof Marusinski" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Gamon'" <r...@r...prv.pl> napisal w wiadomosci
> Po przeczytaniu posta niejakiego jerzego Wozniaka (i obejrzeniu strony) to
> ja wymiakam....
Mysle, ze zle robisz.
Miedzy strona Pana Wozniaka a Twoja przyszla strona bedzie taka róznica jak
miedzy ksiazka a nasza grupa dyskusyjna.
Na jednej jest madrze a na drugiej przyjemnie (czasami :-)).
Twoja strona niech bedzie o przyjazni z roslinami. Tego, na stronach
"zarobkowych", brakowac bedzie zawsze.
Ty, rosliny kochasz. Szkoda tylko, ze tak glupio, kazesz sie nazywac.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

16. Data: 2000-03-21 08:17:09

Od: Andrzej Paplinski <p...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc Robal!

Nie wymiekaj!!!! Liczy sie nie tyle archiwum, zwlaszcza redakcyjne, na ktore
pracuje duza grupa ludzi, lecz pomysly. Ja na twojej stronie widzialbym mniej
tekstu a wiecej zdjec, rysunkow i diabli wiedza co jeszcze. Mozemy mirec nad
Kwietnikiem wielka przewage, bo oni musza cos wymyslec co miesiac, my nie. A
rezultatem moze byc to, ze nowosci na stronie beda rzadsze, ale ciekawsze.
Natomiast nie powielajmy encyklopedii.

pozdrawiam
Andrzej

17. Data: 2000-03-21 08:19:28

Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andrzej Paplinski <p...@f...sos.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@f...sos.com.pl...
> [...]
> rezultatem moze byc to, ze nowosci na stronie beda rzadsze, ale ciekawsze.

Poza tym my możemy mieć taki trochę bardziej emocjonalny stosunek do tego,
co piszemy, opowiadać anegdotki z życia wzięte itp. - w ogóle może
potraktować to trochę z przymrużeniem oka? Ja też myślę, że warto!!

Pozdrawiam, Basia.

18. Data: 2000-03-21 08:29:15

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gamon' wrote in message <3...@r...prv.pl>...

>chyba sie powiesze na kwietniku...........
>Zdechly robal.

A Ty cos tak zdechla na samym starcie? Myslisz, ze strona ogrodnika jest
lepsza od naszych stron? Jest tylko wieksza i tego sie przestraszylas? Gdyby
wszyscy tak mysleli, to juz by nie powstala zadna nowa sympatyczna strona
domowa o ogrodach czy o kwiatach.
Tak wiec zlaz z tego kwietnika i bierz sie do roboty.
Mam nadzieje, ze Dorota tez dalej mysli o swojej stronie.
Pozdrawiam was obie, Wiesia

19. Data: 2000-03-21 08:29:29

Od: "Jarek Grzelak" <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robal, masz poparcie na grupie, i ja sie do tego przylaczam. Nie wymiekaj na
samym poczatku bo w ten sposob niczego nie osiagniesz. Czy jak w ogrodku Ci
cos nie wyjdzie to odpuszczasz - watpie, wiec do roboty!!!
pozdrowka
Jarek
Użytkownik Wiesia Karpowicz <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:vpGB4.15988$O...@n...tpnet.pl...