Strona o doniczkowych

21. Data: 2000-03-21 10:04:40

Temat: Re: Strona o doniczkowych
Od: Andrzej Paplinski <p...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bo jest ich mnostwo, lepszych lub gorszych.
ale chcialbym byc dobrze zrozumiany, nie sadze po prostu, aby encyklopedia
miala byc "jadrem" tej strony, raczej elementem.

pozdrawiam
Andrzej

22. Data: 2000-03-21 11:29:34

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale chcialbym byc dobrze zrozumiany, nie sadze po prostu, aby encyklopedia
> miala byc "jadrem" tej strony, raczej elementem.

Rozumiem, że taka forma przekazu ci nie odpowiada i mam jej zaprzestać?
Postawię ci beczułkę piwa jak podasz z jakiej to Encyklopedii były
informacje, daję ci powiedzmy pół roku? Wystarczy? Nie dotyczy encyklopedii
internetowych gdzie raz czy dwa coś z nich puściłem. Swoją drogą zauważ jak
wzrosła liczba pytań itd, itp

pozdrawiam
pozdrawiam, jerz

23. Data: 2000-03-21 14:14:10

Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

Gamon' wrote:

> Po przeczytaniu posta niejakiego jerzego Wozniaka (i obejrzeniu strony) to
> ja wymiakam.... Tam maja do wykorzystania wielkie archiwum....qpa zdjec
> itd...... hmm.....znowu mi sie udalo wychylic z czyms, co sie okazalo
> niewypalem.... :(((((((((((((((((
> chyba sie powiesze na kwietniku...........

No co ty! Potraktuj to jako wyzwanie ;-). "Amatorska" strona powinna
przede wszystkim cieszyc zarowno autora jak i odwiedzajacych, a czy sie
bedzie podobala to sie okaze. A jak sie jej nie zrobi to nie bedzie
szans zobaczyc :-)

Anka
--
----
Konwent milosnikow SF KONKRET2000, 31.03-02.04.2000

---
Wybierz soczewki kontaktowe FOCUS! Wygraj Forda FOCUS!
Szczegoly promocji: http://www.focuskontakty.com.pl/focus.asp

24. Data: 2000-03-21 14:29:05

Od: Andrzej Paplinski <p...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

jerz wrote:

> Użytkownik Andrzej Paplinski <p...@f...sos.com.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:3...@f...sos.com.pl...

> Rozumiem, że taka forma przekazu ci nie odpowiada i mam jej zaprzestać?

Nie o to mi chodzi. Robiąc encyklopedię, niezaleznie od formy udostepnienia jej
pozniej, tworzysz zespol, koncepcje, dobierasz tresci. Jesli nie robisz tego
profesjonalnie to jest to mozliwe tylko w zgranej paczce, ktora sie
systematycznie spotyka. Nie wydaje mi sie to mozliwe wsrod czlonkow grupy
dyskusyjnej. Po prostu jest to ogrom pracy, na ktory nikt systematycznie i w
dluzszym okresie sie nie zdecyduje (a moze sie myle?).
Jesli innym taka forma odpowiada, czemu mialbys jej zaprzestac? Pan Paplinski
nie jest wyroczna! Zauwaz, ze piszac moja opinie asekuruje sie trybem warunkowym
lub zwrotami typu "mysle, sadze".

> Postawię ci beczułkę piwa jak podasz z jakiej to Encyklopedii były
> informacje, daję ci powiedzmy pół roku?

Nie podam, bo jak napisalem jest ich cale multum.

> Wystarczy? Nie dotyczy encyklopedii
> internetowych gdzie raz czy dwa coś z nich puściłem. Swoją drogą zauważ jak
> wzrosła liczba pytań itd, itp

Co do naszej strony, to wydaje mi sie, ze jej mocna strona moga byc wlasnie
nietypowe pomysly wymyslone w duzej grupie ludzi, skoordynowane przez wezszy
"zespol" redaktorski. Nie odrzucam tez pomyslu z encyklopedia, ale ja rowniez
skonstruujmy w sposob niecodzienny. Czytelny, ale odbiegajacy od stereotypu. W
takim wlasnie podejsciu widze sens pomyslu Robala. Niech to bedzie tworcza
zabawa, a nie kolejny obowiazek (chocby i mily).

Pozdrawiam
Andrzej

25. Data: 2000-03-21 14:32:11

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

jerz wrote:

> Małe jest piękne - słyszałaś?

Taaaak...stale mi to ktos mowi :))))))))))

Pozdrawiam,
robal.

26. Data: 2000-03-21 14:33:30

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Paplinski wrote:

> [...]
> miala byc "jadrem" tej strony, raczej elementem.

Panowie! Bez "slow" prosze :)

27. Data: 2000-03-21 14:37:04

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesia Karpowicz wrote:

> A Ty cos tak zdechla na samym starcie? Myslisz, ze strona ogrodnika jest
> lepsza od naszych stron?

Fcale tak nie uwazam....tylko ze moja strona miala byc nie tylko o cfietkach (to
mial byc jedna z podstron), a jak jest duzo na jakich temat, to niekoniecznie
trzeba sie pchac.)

> Jest tylko wieksza i tego sie przestraszylas?

Nie, tego, ze tam maja duze zrodla informacji, a ja bez pomocy grupowiczow moge
co najwyzej pare zdjec i trocxhe lwanych przemyslen, a zamierzeniem tej strony
miala byc pomoc ludziom takim, jak ja - co cfiety lubiom ale nie wiedzom jak
siem do nich dobrac :)

Pozdrawiam,
robal.

28. Data: 2000-03-21 14:38:15

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek Grzelak wrote:

> [...] Czy jak w ogrodku Ci
> cos nie wyjdzie to odpuszczasz

Tak :)))))) Bo nie mam ogrodka. ALe w doniczkach sobie nie odpuszczam :)

> - watpie, wiec do roboty!!!

OK, OK juz sie biore od poniewiedzialku, a jak dobrze pojdzie to nawet od
niedzieli.

Pozdrawiam,
robal.

29. Data: 2000-03-21 15:03:33

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Panowie! Bez "slow" prosze :)

no no, robalu, nie lap go za... "slowa"
poczytaj o czym chlopy rozmawiaja i odpowiedz na ankiete PS
pozdr jerz

30. Data: 2000-03-21 15:04:26

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Taaaak...stale mi to ktos mowi :))))))))))
>
> Pozdrawiam,
> robal.

mnie to nie dziwi! male jest naprawde piekne.

reklamacje
Jak bambus z bambusem
sosna himalajska
ranking gadatliwych?