Stronnictwo patriarchalne

101. Data: 2010-11-22 19:58:01

Temat: Re: Stronnictwo patriarchalne
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Veronika pisze:

> Użytkownik "Paweł" <z...@...ll> napisał w wiadomości
c.googlegroups.com...

> No, miała być młoda, smukła, długowłosa, z rozmarzonym spojrzeniem.
> A jest większa Biedrzyńska. :P

To się pochwal Vredna-Veroniko swoim obliczem, zobaczymy ile wredoty
gości na Twym obliczu :)

--

Paulinka

102. Data: 2010-11-22 20:22:12

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Nov., 16:51, " Iwon(K)a" <i...@N...gazeta.pl> wrote:
> Vilar <v...@U...TO.op.pl> napisał(a):
>
> (...)> > Nie wstyd wam Panowie???

> ale co Ty. Stalker w zyciu nie zrezygnuje ze swiezo ugotowanych cieplych
> posilkow ;)

O matko... Chociaz nie, chyba powinno byc:
O ojcze... dobrze znac zalety patriarchatu :-)

Panowie! Dobrze wybierajcie model malzenstwa, bo wychodzi na to, ze
zly wybor oznacza cale zycie na zimnych, nieswiezych posilkach...

Stalker, sie ubawilem :-)

103. Data: 2010-11-22 20:28:22

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> [...]
>
> Panowie! Dobrze wybierajcie model malzenstwa, bo wychodzi na to, ze
> zly wybor oznacza cale zycie na zimnych, nieswiezych posilkach...

Iwonki styl zaczepny od lat skrzypi. Jak się nie ma z kim pogadać, to
się nawet ciepłych posiłków chwyta, a u mnie krótkich spodenek...

--

Paulinka

104. Data: 2010-11-22 20:33:57

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:icei0f$uk0$4@node1.news.atman.pl...

c.googlegroups.com...

> To się pochwal Vredna-Veroniko swoim obliczem, zobaczymy ile wredoty gości
> na Twym obliczu :)

Mniej więcej tyle:
http://tiny.pl/hwp9r

:D
V-V

105. Data: 2010-11-22 20:36:25

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" napisał w wiadomości grup
.net...

Dnia Mon, 22 Nov 2010 10:26:03 +0100, Vilar napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Każdy z nas ma swoje czułe punkty, które w "czarodziejski sposób" go
> uaktywniają :-)).
>
> Trafiłam w Twój, za co przepraszam z jednej strony,

No coś Ty! :)
To życie czasami nas łupie po nerach i trafia w nasze czułe punkty.
Ty tu bez winy :) Ino lekarze (niektórzy) durni ;) Nie lubię być mądrzejszą
od nich, no nie lubię, w końcu to ich obowiązek w tej dziedzinie ;)

> a z drugiej się po
> prostu cieszę, bo... pokazałaś kawałek Fragilnego Świata.
>
> Co do ludzi mamy podobnie (jak widzę).
> Ale ktoś kiedyś rzucił zdanie: ładni ludzie nie mają świra na punkcie
> urody
> innych. I jak patrzę na świat, to nawet mi to pasuje (przewrotne, prawda?)
>
> Tu masz moje oczy... :
> http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2e0af7382200a961
.html

Piękne :) Piękne, dobre oczy :)
Czuję, że powinnam się odwdzięczyć...
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/41405d2b778ad14b
.html

> Sfocone z ręki.
> Nie wybałuszam ich tak normalnie :-))).

Dość przenikliwe i specyficzne spojrzenie wychodzi na takich zdjęciach z
ręki. Też mam takich parę ;)

> Ani nie mam tak demoniczno-witkiewiczowskiego wyrazu twarzy :-).

Wyobrażałam sobie Ciebie jako ciemnowłosą kobietkę, ale o nieco dłuższych
włosach :) Fajne, zadziorne zdjęcie ;)
To prawda- zadziorna minka, duże, ładne oczy, tylko...cały czas mi do tego
pasują blond włosy. No cóż- za bardzo się zafiksowałem. Właściwie sam nie
wiem, czemu blond.

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

106. Data: 2010-11-22 20:39:13

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Veronika pisze:

> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> [...]

W rewanżu, tyle u mnie gości miłości :)

http://tiny.pl/hwp9d

--

Paulinka

107. Data: 2010-11-22 20:41:52

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika" napisał w wiadomości grup
a.pl...

> [...]
> dowcipu w oku. No i młodziej :).

No, miała być młoda, smukła, długowłosa, z rozmarzonym spojrzeniem.

V-Vredna
Wrzuć swoją fotę- powydziwiamy nad nią

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

108. Data: 2010-11-22 20:52:02

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" napisał w wiadomości grup

Otóż to. Dodatkowo mam przykład z życia wzięty. Na imprezie firmowej
pojawiła się nowa sekretarka. Dziewczyna zaczyna pracę od jutra, więc
nikt nie miał jej okazji jeszcze poznać.
Młode dziewczę, blondynka, szczupła, zadbana, dobrze ubrana. Nie jakaś
klasyczna piękność, ale z pewnością atrakcyjna.
Siedziałam sobie w loży obok pań dyrektor. Zawiązała się rozmowa o nowej
sekretarce.
Pani Dyrektor 1 : Boże wygląda jak koń.
Pani Dyrektor 2 : Porażka, niezły ma tupet, żeby od razu przyjść na
imprezę firmową.
PD1 : Oj nie będzie ze mną miała lekko.

Dodam, że zarówno PD1 jak i PD2 to kobiety atrakcyjne, przebojowe.

Włączyłam się w dyskusję i zapytałam, co im konkretnie w tej dziewczynie
przeszkadza, czy to, ze jest ładna, czy to, że przyjęła zaproszenie na
spotkanie firmowe, które wystosował do niej sam prezes.
Dowiedziałam się, ze dziewczyna na pewno jest pusta jak dzwon, a wiecie
czemu? Wg Pań Dyrektor, ktoś kto zajmuje tak mało istotne stanowisko,
jak sekretarka _musi_ być głupi.
Poprzednia sekretarka, prześliczna dziewczyna skończyła filozofię...
=================

Kobieta- szczególnie atrakcyjna-
nigdy_nie_daruje_drugiej_atrakcyjnej_że_tamta_jest_m
łodsza

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

109. Data: 2010-11-22 21:09:20

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]
=================

> Kobieta- szczególnie atrakcyjna-
> nigdy_nie_daruje_drugiej_atrakcyjnej_że_tamta_jest_m

Panie D są przed trzydziestką.

--

Paulinka

110. Data: 2010-11-22 21:11:45

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" napisał w wiadomości grup

> Kobieta- szczególnie atrakcyjna-
> nigdy_nie_daruje_drugiej_atrakcyjnej_że_tamta_jest_m
łodsza

Panie D są przed trzydziestką.
No ale sekretarka młodsza, tak?

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Z DALA OD POLITYKI...
SYLOIDY
ATAKI NA KOMPA...
Elektorat PO jest wytworem PRL i transformacji - tako rzecze Jaro
Gwarantujący obecny burmistrz gwarantuje po raz trzeci.