Re: Strony WWW - a może wyszukiwarka

1. Data: 2000-10-13 15:05:26

Temat: Re: Strony WWW - a może wyszukiwarka
Od: "Krzysiek" <b...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

A może tak?
Wyszukiwarka kulinarna. Szukanie w normalnych wyszukiwarkach ma tą wadę, że
otrzymujemy dużą ilość śmieci nie związanych z szukanym tematem. Dlatego
skatalogowałem poniższe domeny i na razie mam 120 tys. wyrażeń związanych
kuchnią. W chwili obecnej mój serwer przegląda następne strony, oraz te
które nie były dostepne i myślę, że w poniedziałek będzie tego z 900 tys.
Czas szukania około 2 sekund.

restauracja.net.pl'
www.kulinaria.pl'
www.kuchnia.3miasto.pl'
www.kuchnia.com.pl'
www.kki.net.pl/~arekglo'
www.kuchnia.yoyo.pl'
wa/przewloc/'
kuchnia.serwisy.net'
kuchnia.cavern.com.pl'
student/mastachu/kuchnia'
skrzacik.mega.com.pl'
www.makaron.pl'
www.pk.linux.gda.pl'
friko5.onet.pl/wa/cintaman/'
www.sekrety.pl/kuchnia'
cuisine.pl'
www.polskavege.ircx.pl'
koktajle.proterians.net'
mops.uci.agh.edu.pl/~mieteg/kuchnia.htm'
btsnet.com.pl/majkowscy'

Szukanie po dowolnym fragmencie wyrazu, minimum 2 litery, na razie bez
możliwości wpisywania i/lub ale i to się dorobi.
Nieistotna wielkość liter.

Na razie zostawiam tą stronę do wglądu Grupowiczom do przetestowania.
http://infostar1.infostar.com.pl:8080/rest/inprzep.p
hp

1. Data: 2000-10-13 23:04:19

Od: "bartek rogalewicz" <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysiek <b...@i...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8s7a08$6r4$...@n...tpi.pl...
> [...]
> kuchnią. W chwili obecnej mój serwer przegląda następne strony, oraz te
> które nie były dostepne i myślę, że w poniedziałek będzie tego z 900 tys.

hmmm, przetestowalem.
wpisalem "cuisine",
czas wyszukiwania: imponujaca 1 sekunda,
znalezione: 3 odnosniki.
zaden odnosnie... cuisine.
wpisalem "cuisine.pl" i co wyskakuje?
1 rezultat: restauracja.net.pl - czyli Twoj serwis.
czy to tak normalnie ?

bartek
http://cuisine.pl
noz, widelec i... myszka !

1. Data: 2000-10-14 08:04:24

Od: "Krzysiek" <b...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jasne, przecież napisałem w liście, że szukm dalszych odnośników i
faktycznie w chwili obecnej jest to strona testowa i nie jest dostępna z
żadnej witryny. Przejrzenie wszystkich stron w 3miasto... niestety trochę
trwa. Raczej chodziło mi sposób i sens tworzenia takiej wyszukiwarki. Wiele
jej brakuje, na przykład nie wiem czy zastosować metodę szukania po podciągu
(wpisanie "nik" spowoduje znalezienie naleśnika ale także stron ze słowem
"nikt") czy raczej szukanie po słowie(wpisujemy "kotlety", ale nie znajdzie
stron ze słowem "kotlet")
Co do cuisine to na chwilę obecną robot znalazł następujace linki do stron:

"http://cuisine.pl/"
"http://cuisine.pl/./100latzsgpoznan.html"
"http://cuisine.pl/./adamherbata.html"
"http://cuisine.pl/./adresy.html"
"http://cuisine.pl/./danietygodnia.html"
"http://cuisine.pl/./dat04bambus.html"
"http://cuisine.pl/./dat05podkoziolkami.html"
"http://cuisine.pl/./datbristollangustynki.html"
"http://cuisine.pl/./datchatalosos.html"
"http://cuisine.pl/./datwierzfilet.html"
"http://cuisine.pl/./dd01kpo1.html"
"http://cuisine.pl/./dd03kpo2.html"
"http://cuisine.pl/./dd04pwpr.html"
"http://cuisine.pl/./dladucha.html"
"http://cuisine.pl/./drinktygodnia.html"
"http://cuisine.pl/./dt01happyc.html"
"http://cuisine.pl/./dt02crodino.html"
"http://cuisine.pl/./dt03marypickford.html"
"http://cuisine.pl/./dt04silentthird.html"
"http://cuisine.pl/./dt05tulip.html"
"http://cuisine.pl/./festpom.html"
"http://cuisine.pl/./grillparty2.html"
"http://cuisine.pl/./index.html"
"http://cuisine.pl/./indextygodni.html"
"http://cuisine.pl/./k04maxim.html"
"http://cuisine.pl/./k05kpfinalreceptury.html"
"http://cuisine.pl/./kulinaria.html"
"http://cuisine.pl/./nap04_samalkohol.html"
"http://cuisine.pl/./nap05harmoniawina.html"
"http://cuisine.pl/./napoje.html"
"http://cuisine.pl/./napolce.html"
"http://cuisine.pl/./np01jkjpcj.html"
"http://cuisine.pl/./np02jlspp.html"
"http://cuisine.pl/./odwiedz.html"
"http://cuisine.pl/./prasa.html"
"http://cuisine.pl/./prasabranzowa.html"
"http://cuisine.pl/./szukaj.html"
"http://cuisine.pl/./winotygodnia.html"
"http://cuisine.pl/./wt01pbw.html"
"http://cuisine.pl/./wt02egeb.html"
"http://cuisine.pl/./wt03chateauneufdupape.html"
"http://cuisine.pl/./wt04palmeras97.html"
"http://cuisine.pl/./wt05monastyrskij.html"
"http://cuisine.pl/./z03stekzdobpod.html"
"http://cuisine.pl/./z04stekiargent.html"
"http://cuisine.pl/./z05igraszkiprev.html"
"http://cuisine.pl/./z05kpfinal.html"
"http://cuisine.pl/./zkp.html"
"http://cuisine.pl/./zkpregulamin.html"
"http://cuisine.pl/./ztr2000.html"
"http://cuisine.pl/./zycie.html"
"http://cuisine.pl/dladucha.html"
"http://cuisine.pl/javascript:void(0)"
"http://cuisine.pl/mailto:a...@e...com.pl?s
ubject=steki
argentyskie - zapytanie ze strony [ cuisine.pl ]"
"http://cuisine.pl/mailto:c...@p...com"
"http://cuisine.pl/mailto:m...@c...pl"
"http://cuisine.pl/mailto:s...@c...pl?subje
ct=prenumerata"
"http://cuisine.pl/mailto:z...@p...onet.pl"
"http://cuisine.pl/main.css"

Jeśli to nie wszystkie czekam na informację. Nie gwarantuję, że będą one
wpisane w niedzielę, ale najprawdopodobniej w poniedziałek zostaną
zindeksowane. Dziś (sobota) baza posiada 582827 słów z 7351 stron ale tylko
2 z cuisine.

Pozdrowienia Krzysiek

1. Data: 2000-10-14 18:07:58

Od: "bartek rogalewicz" <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysiek <b...@i...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8s95n1$jn4$...@n...tpi.pl...
> [...]
znajdzie
> stron ze słowem "kotlet")
> Co do cuisine to na chwilę obecną robot znalazł następujace linki do

ok, juz wszystko wiem.
nie chce sie czepiac, ale czy nie bola Ciebie oczy
od tego obrazka w tle wyszukiwarki?

bartek
http://cuisine.pl

zawiesiste nalewki