Strony w sieci dotycznace urody

1. Data: 2003-02-12 08:32:53

Temat: Strony w sieci dotycznace urody
Od: "::: Solana :::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Droga Grupo,
postanowilam zebrac powtarzajace sie tu co jakis czas informacje o
najlepszych kosmetykach, stronach i innych przydatnych rzeczach,
ktorych nie chcialabym stracic. Umieszcze je na wlasnej stronie. Z
gory zastrzegam, ze nie mam ambicji tworzyc strony grupy "uroda", nie
mam na to czasu :-( W kazdym razie zebrane przeze mnie informacje beda
dostepne w sieci, dla wszystkich zainteresowanych.

W zwiazku z tym bardzo prosze Was o wpisanie tu albo przeslanie mi na
priva ciekawych adresow do stron zwiazanych z uroda.

Dzis Kaliope podala link do http://www.makeoversolutions.com/, pozwole
sobie go juz teraz wpisac na moje liste :-)

Dziekuje z gory!
magda

1. Data: 2003-02-12 08:34:21

Temat: Re: Strony w sieci dotycznace urody
Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

::: Solana ::: wrote:
> [...]
>
> Dzis Kaliope podala link do http://www.makeoversolutions.com/, pozwole
> sobie go juz teraz wpisac na moje liste :-)

Swietny pomysl! :-)
Poszlo na priv.

Pozdrowienia
ISIA

Tusz do rzęs
Miss Internetu 2003
ocanic pod oczy
strona z zapachami podzielonymi grupowo?
Po kolejnym spotkaniu w Krakowie...