Strony z ćwiczeniami inteligencji i pamięci, czy ktos zna?

1. Data: 2003-10-15 10:22:16

Temat: Strony z ćwiczeniami inteligencji i pamięci, czy ktos zna?
Od: "Adam Grzybowiński" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy ktoś z grupy może podac mi adresy stron, lub tytuły dobrych książek nt.
ćwiczenia pamięci,
podnoszenia swojego IQ i tym podobnych zagadnień?
Z góry dziękuję za pomoc.

1. Data: 2003-10-15 10:57:29

Od: "Michał R." <5...@i...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nt.
> ćwiczenia pamięci,
> podnoszenia swojego IQ i tym podobnych zagadnień?

Pierwszym cwiczeniem jest samodzielne dotarcie do takich informacji.

1. Data: 2003-10-15 11:15:44

Od: Kubek Władca poMroku <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Grzybowiński wrote:
> [...]
> ćwiczenia pamięci,
> podnoszenia swojego IQ i tym podobnych zagadnień?

Nie masz szans, do 19-tego nie zdążysz.

--

Kubek

1. Data: 2003-10-16 11:46:50

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Grzybowiński napisał:

> Witam,
> czy ktoś z grupy może podac mi adresy stron, lub tytuły dobrych książek nt.
> ćwiczenia pamięci,
> podnoszenia swojego IQ i tym podobnych zagadnień?

Chyba za dużo GW czytasz - IQ się nie da wyćwiczyć - co najwyżej
rozwiązywania określonych zadań w testach IQ. Swoją drogą ciekawe, czy
wytrwale ćwicząc rozwiązywanie testów osoba o IQ 80 może dojść do 130 [w
testach ma się rozumieć, bo w życiu pozostanie nadal 80.]? ;)

Flyer
ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

1. Data: 2003-10-16 20:04:57

Od: "Jerzy \(Dusk\)" <d...@v...be> szukaj wiadomości tego autora

"Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał(a) tak:

> [...]
> wytrwale ćwicząc rozwiązywanie testów osoba o IQ 80 może dojść do 130 [w
> testach ma się rozumieć, bo w życiu pozostanie nadal 80.]? ;)

wyćwiczyć może nie, to złe słowo, ale IQ da się podnieść, tylko jak - tego
jeszcze dokładnie nie określono

Jerzy

1. Data: 2003-10-16 21:36:30

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dusk\ napisał:

> wyćwiczyć może nie, to złe słowo, ale IQ da się podnieść, tylko jak - tego
> jeszcze dokładnie nie określono

Oczywiście, że da się podnieść - przeczytam książkę do nabożeństwa i już
mam IQ [krystaliczne] wyższe o 10% - tylko nadal faktyczna "przypadkowa"
[dla zdarzeń przypadkowych] inteligencja jest niższa.

1. Data: 2003-10-16 22:41:08

Od: "Kael" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja myśle zę wy jesteście pięrdolniętymi idiotami .

Pozdrawian

1. Data: 2003-10-17 17:42:29

Od: "Jerzy \(Dusk\)" <d...@v...be> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mam IQ [krystaliczne] wyższe o 10% - tylko nadal faktyczna "przypadkowa"
> [dla zdarzeń przypadkowych] inteligencja jest niższa.

Mylisz pojęcia.

Jerzy

1. Data: 2003-10-17 17:43:33

Od: "Jerzy \(Dusk\)" <d...@v...be> szukaj wiadomości tego autora

"Kael" <k...@t...pl> napisał(a) tak:
> A ja myśle zę wy jesteście pięrdolniętymi idiotami .
>
> Pozdrawian

Plonkuj się. Nie wysilaj się na zrozumienie. Może naucz się pisać?

Jerzy

1. Data: 2003-10-18 13:51:12

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dusk\ napisał:

> Mylisz pojęcia.

Które? IQ z inteligencją? Nie mylę, stosuję tylko "powszechne"
rozumienie - jeżeli rozwiążę po raz 10. ten sam test, to nie wpływa to
na moją inteligencję krystaliczną? Wpływa - ale tylko w zakresie takich
zadań. Na inteligencje płynną nie ma szans wpłynąć. A niestety dla mnie
zdolność do rozwiązywania nowych zadań lub znajdowania związków pomiędzy
zadaniami już znanymi a zupełnie nowymi, to głównie zasługa i.płynnej.

Flyer

ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

ciągła złość i pretensje....
powiesc psychologiczna