Strony z projektami wnętrz

11. Data: 2006-03-21 18:51:41

Temat: Re: Strony z projektami wnetrz
Od: Jo Joro <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Coś dziwnego nastąpiło Wt, 21 mar 2006 o 19:29 GMT
skoro DemonHunter napisal(a):
> napisz jeszcze ile miejsca (scian) jest po obu stronach okna :)

Patrząc na wprost od drzwi wejsciowych:
Po lewej stronie 75cm
Po prawej stronie 65cm
Drzwi balkonowe są też po prawej stronie.

Pozdrawiam
Arek

12. Data: 2006-03-21 18:57:20

Od: "DemonHunter" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

hm, ale czy ja dobrze licze? 65+75+150 okno +90 drzwi = 350 cm a nie
450 :D

13. Data: 2006-03-21 19:31:41

Od: Jo Joro <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Coś dziwnego nastąpiło Wt, 21 mar 2006 o 19:57 GMT
skoro DemonHunter napisal(a):
> hm, ale czy ja dobrze licze? 65+75+150 okno +90 drzwi = 350 cm a nie
> 450 :D

Dokładnie co do centymetra to jest 380. Przyznaję bez bicia, że
mierzyłem to dawno i jakoś utkwiło mi w pamięci te 450. a 450 ma pokój
sąsiedni :)

Ale za to wymiar drugi się bardziej zgadza - jest 640cm :)

Szczerze mówiąc bardzo mnie wkurza układ tego pokoju - długi i dosć
wąski. Obojętnie co się tam ustawi to pokój robi się zagracony :(
A jak już rozłożę kanapę do spania to tragedia.

Pozdrawiam
Arek

14. Data: 2006-03-21 19:38:33

Od: "DemonHunter" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hi hi no i teraz bede musiala wszystkie meble przestawic, dobrze
ze tylko na ekranie :) Niedlugo wrzuce pare rzutów, tylko jedna
rada, nie sugeruj sie szczególami, raczej takimi moimi sposobami,
które wymyslilam, zeby pokój byl mniej dlugi i waski :) A i
jeszcze jedno - ja jestem kompletna amatorka w tym, wiec byc moze
cos sknoce, ale z 2 strony moze cos Cie zainspiruje...

Niedlugo wrzucam linki :D

15. Data: 2006-03-21 19:40:22

Od: Jo Joro <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Coś dziwnego nastąpiło Wt, 21 mar 2006 o 19:40 GMT
skoro DemonHunter napisal(a):
> aha, i cos o materialach jakie tam sa (kolory) i jakie lubisz kolory..
> jesli Ci sie chce, to napisz :)

Stolik komputerowy jest biały. Ma nadstawkę na monitor. Wszystkie
elementy zestawu komputerowego - czarno-srebrne. Obudowa wielka -
bigtower ok 70cm wysokości. (BTW widziałeś jakiś stolik z półką na
takiego klocka? Wszystko co widziałem mieści najwyzej komputery
miditower). Fotelik do komputera - czarna skóra, nogi i podłokietniki
drewno lakierowane - brąz.
Wypoczynek - skórka ekologiczna - beżowa.
I jest jeszcze jakaś meblościanka tandetna z płyty pilśniowej jakiejś
okleinowana na brązowo. Elementy skręcane ze sobą. Na środku witrynka. U
góry 'ozdobna' listwa. Mam tez ławę do kompletu na srodku pokoju.

Generalnie jak widzisz w pokoju jest masa gratów. Połowa nadaje się do
wyrzucenia. To mam.
A co lubię?

Uwielbiam nowoczesne wnętrza. Stal, szkło + drewno, halogeny.
Proste ostre krawędzie. Intensywne, żywe kolory.
Nie stać mnie jednak na jednorazowy zakup wszystkiego, więc muszę
kompletować po kawałku.

Pozdrawiam
Arek

16. Data: 2006-03-21 19:56:05

Od: "DemonHunter" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W takim razie powiem Ci, ze chyba trafilam w Twój gust jako tako, bo
robilam troche w ciemno :)
Co do duzych kompów - mam ten sam problem :P
I jedna uwaga od osoby, która tak jak ty lubi ladnie mieszkac, a nie
jest milionerem - meble mozna przemalowac, na sofy i fotele dac np.
narzuty (nie takie babcine, ale lekkie, nowoczesne), nie wszystko da
sie zmienic, ale czasem mozna stworzyc calosc z elementów
które nijak nie pasowaly do siebie. Ok, rozgadalam sie, wracam do
projektu :D

17. Data: 2006-03-21 20:10:25

Od: Jo Joro <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Coś dziwnego nastąpiło Wt, 21 mar 2006 o 20:56 GMT
skoro DemonHunter napisal(a):

> I jedna uwaga od osoby, która tak jak ty lubi ladnie mieszkac, a nie
> jest milionerem - meble mozna przemalowac, na sofy i fotele dac np.

W tych meblach to szczerze mówiaz wkurza mnie najbardziej to że jest to
mebloscianka skręcana, której nie da się rozdzielić. A najbardziej
pasowałoby mi postawić w tym miejscu gdzie jest teraz witrynka -
telewizor.

> [...]
> sie zmienic, ale czasem mozna stworzyc calosc z elementów
> które nijak nie pasowaly do siebie. Ok, rozgadalam sie, wracam do

Jeśli chodzi o narzuty to mam teraz takie białe 'włochacze' z wełny.
Ależ to obłazi! :)

Pozdrawiam
Arek
PS. jakiego programu używasz do projektowania jeśli to nie tajemnica?

18. Data: 2006-03-21 20:24:25

Od: "DemonHunter" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie tajemnica - PRO100 :)

Mebloscianki to porazka, tez taka mialam, fuj :P

(troche mi sie zeszlo, bo ten program zre mnóstwo pamieci, ale juz
niedlugo :))

19. Data: 2006-03-21 21:12:23

Od: "DemonHunter" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

OK. Zrobione. Uprzedzam, ze niedopracowane jweśli chodzi o
tekstury/kolory/szczegóły, bo program zaczął mulić, a chciałam to
dziś skończyć.

Na początek obrazki, mam nadzieję, ze nie będzie tragicznie ;)

plan pomieszczenia:

http://img98.imageshack.us/img98/258/planpro1000dy.j
pg

rzuty ścian:

S:
http://img98.imageshack.us/img98/8043/scianaspro1002
vn.jpg

E:
http://img377.imageshack.us/img377/4461/scianaepro10
02fx.jpg

N:

http://img514.imageshack.us/img514/3012/sciananpro10
06qe.jpg

W:

http://img514.imageshack.us/img514/4483/scianawpro10
03gr.jpg

i jeszcze kilka obrazków :)

http://img377.imageshack.us/img377/4738/rzut2pro1001
tx.jpg

http://img377.imageshack.us/img377/8232/rzut1pro1006
mi.jpg

http://img377.imageshack.us/img377/4738/rzut2pro1001
tx.jpg

Kilka uwag:
1. Kolory: wybrałam 2 główne kolory: zielone jabłuszko i jasnoszary
"stalowy". Dwie dłuższe ściany są ciemniejsze, żeby je optycznie
zmniejszyć.
2. Meble: nie lubię ciężkich wysokich mebli dlatego w pokoju sa
głownei niskie szafki i komody. Dobrze by było aby meble były
ruchome, na kółkach, stolik, szafki typu box, wtedy mozna je
przestawiac z miejsca na miejsce. Z dużych mebli dałam jednak szafę,
bo zwykle ludzie chca ją mieć. Postawiona na krótszej ścianie ma
sprawiać, że pokój wydaje się krótszy.
2a. Jeśli warunki pozwolą, lekkimi półeczkami można zabudowac
przeciwległą ścianę, dookoła okna, to tez skróci pokój.
3. Dłuższą ścianę z ciągiem mebli podzieliłam optycznie poziomo
i pionowo półkami.
4. zamiast Twojego biurka stoi biurko "narożne" ale może to być plan
na przyszłość. Komputer stoi tyłem do okna więc światło nie
będzie padac na monitor :)
5. Wszystkie te meble - komody i szafki są przykładowe, wzięte na
szybko z programu.. Równie dobrze mogą tam stac lekkie stelaże,
półki, coś "wykombinowanego" samodzielnie. Wszystko co tu
zmajstrowałam powinno byc tylko inspiracją :)

Pzdr.

20. Data: 2006-03-21 22:08:39

Od: Jo'Asia <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szczerze mówiąc bardzo mnie wkurza układ tego pokoju - długi i dosć
> wąski. Obojętnie co się tam ustawi to pokój robi się zagracony :(
> A jak już rozłożę kanapę do spania to tragedia.

Boże, ale te ludzie teraz marudne... ;>

Może spróbuj "podzielić" pokój w połowie półkami takimi bez "pleców")
stojącymi prostopadle do ściany? Przy 3,5 metra szerokości możesz
spokojnie z metr takiej półki (jeśli materiał wytrzyma) "wysunąć".

Jo'Asia, wspominając pokój zajmowany kiedyś wspólnie z siostrą. Oceniając
po ilości miejsca "dookoła" mebli sypialnych pokój miał jakieś 2,2x4,5m...

--
__.-=-. -< Joanna Słupek >----------------------< http://esensja.pl/ >-
--<()> -< joasia @ hell . pl >--< http://members.chello.pl/s.sokol/ >-

Nowy parkiet skrzypi
Blat drewniany - która strona ?
Venta LW24 - wentylator i nawilżacz
Tytuł prawny do budynku (lokalu) - jaki dokument ?
Ogrzewanie podlogowe