Strzelajace stawy

1. Data: 2004-02-29 18:06:36

Temat: Strzelajace stawy
Od: "Rafał M" <markii@poczta_NO_SPAM_.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Od kilku miesiecy podczas gwaltowynych ruchow strzelaja mi stawy kolan,
lokci i w nadgarstku.
Pogooglowalem troche i znalazlem informacje ze to jest normalne gdy sie
rosnie. Problem z tym ze mam 20 lat i centymetrow do nieba juz mi nie
przybywa ;)
Cos z tym robic? Czy moze jest to jednak oznaka dalszego rozwoju pomimo ze
juz nie rosne?

Pozdrawiam
Rafal

2. Data: 2004-02-29 19:50:11

Temat: Re: Strzelajace stawy
Od: "Jaco" <j...@p...xo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś tu na grupie ktoś wypisał obszerny artykuł - albo dał link - nie
pamiętam odnośnie tego jakie są teorie nt. strzelania w stawach. Najbardziej
zapamiętałem z tego, że może to być powodowane przez uwalnianie się gazu
rozpuszczonego w płynie stawowym (?). Tak na prawdę to nikt nie potrafił
dokładnie określić jaka jest tego przyczyna. Były to tylko "gdybania" na ten
temat. Może od tamtego czasu coś się zmieniło - ale wątpię:) Pozdrawiam.
Jaco

Usuń -nospam z mojego adresu

3. Data: 2004-03-01 13:25:10

Od: "Mosley Hicks" <m...@g...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

moze to dziwne ale mam taka manie ze musze sobie co jakis czas strzelic czym
sie tylko da. Kregoslup, szyja, wszyskie palce rak i nog, nadgarstki oraz
kolana. Zadziwjajaco poprawia to moje samopoczucie.
Jedyne czym nie umiem strzelic to lokcie.

4. Data: 2004-03-01 20:19:37

Od: "Rafał M" <markii@poczta_NO_SPAM_.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mosley Hicks" <m...@g...NOSPAM.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kolana. Zadziwjajaco poprawia to moje samopoczucie.
> Jedyne czym nie umiem strzelic to lokcie.

hihi, a myslalem ze ja jestem takim wybrykiem natury ;P

Pozdrawiam
Rafal

New Zealand EMIGRACJA ??
Wyrostek a wzdęty brzuch?
Czy jest możliwe zmniejszenie libido?
Uzasadnienie leczenia domowym sposobem ;)
Pecherz...